اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه مسافرتی

با شرکت کمک رسان بیمه سامان آشنا شوید

برای این که بدانید شرکت های بیمه چگونه تعهداتشان را در خارج از کشور انجام می دهند لازم است با شرکت کمک رسان آشنا شوید. همان طور که می دانید بیمه سامان مانند بسیاری از شرکت های بیمه در خارج از کشور شعبه ندارد؛ بنابراین این شرکت ها با یک یا تعدادی از شرکت های کمک رسان همکاری می کنند و خدماتشان را از طریق آن ها به بیمه گزار ارائه می دهند.بیمه سامان با شرکت کمک رسان Mideast قرارداد همکاری دارد و خدمات بیمه مسافرتی سامان از طریق این شرکت به بیمه گزار ارائه می شود.

بیمه مسافرتی سامان با چه پوشش هایی از بیمه گزار حمایت می کند؟

پوشش های بیمه مسافرتی ممکن است در شرکت های مختلف، متفاوت باشد. اگرچه بیشتر پوشش های بیمه مسافرتی توسط شرکت های بیمه ارائه می شوند اما ممکن است بعضی از شرکت ها یک یا تعدادی از پوشش های مهم را ارائه ندهند. برای مثال در حال حاضر که بیماری کرونا در کشورهای مختلف جهان شایع شده است تنها شرکتی که مسافران را در خارج از کشور تحت پوشش این بیماری قرار می دهد، بیمه سامان است. پوشش های بیمه مسافرتی سامان به شرح زیر است:

پوشش هزینه پزشکی و بستری: در مواقعی که بیمه گزار به امکانات پزشکی و بستری نیاز داشته باشد می تواند از این پوشش استفاده کند. همان طور که گفتیم خدمات پزشکی در کشور کانادا بسیار پرهزینه است طوری که برای یک سرماخوردگی ساده هم لازم است مبلغ قابل توجهی هزینه کنید. بنابراین اگر قصد خرید بیمه مسافرتی سامان کانادا را دارید حتما به این پوشش توجه کنید. این پوشش دارای فرانشیز است و بخشی از آن باید توسط بیمه گزار جبران شود.

انتقال بیمه گزار به کشور: اگر به علت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه گزار نیاز به بازگشت به کشور را داشته باشد شرکت کمک رسان نسبت به انتقال بیمه گزار و پرداخت هزینه بازگشت وی اقدام می کند.

جبران هزینه دندان پزشکی: این پوشش هزینه معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان را جبران می کند. پوشش هزینه دندان پزشکی نیز فرانشیز دارد.

بازگرداندن جسد بیمه گزار: اگر بیمه گزار در سفر فوت کند شرکت کمک رسان جسد وی را به کشور منتقل می کند.

هزینه بازگشت یکی از اعضا خانواده: در مواردی که بیمه گزار به علت بیماری یا حادثه نیاز به بازگشت به کشور را داشته باشد، هزینه بازگشت یکی از اعضا خانواده بیمه گزار به کشور نیز با بیمه مسافرتی جبران می شود.

انتقال یکی از اعضا خانواده بیمه گزار به کشور مقصد: فرض کنید بیمه گزار در کشور مقصد در بیمارستان بستری شده باشد در این حالت بیمه مسافرتی هزینه انتقال یکی از اعضا خانواده بیمه گزار به کشوری که وی در آن بستری است را پرداخت می کند.

پرداخت هزینه بازگشت بیمه گزار به کشور به خاطر فوت اقوام: در صورتی که یکی از اعضای خانواده درجه یک یا دو بیمه گزار فوت کند بیمه گزار می تواند هزینه سفر خود را از شرکت بیمه دریافت کند.

تحویل دارو: تهیه و پرداخت هزینه داروهای ضروری بیمه گزار نیز از دیگر موارد تحت پوشش بیمه مسافرتی سامان کانادا است.

مشاوره حقوقی: در زمینه هایی که بیمه گزار از لحاظ قانونی دچار مشکل شده است شرکت کمک رسان با ارائه مشاوره حقوقی از وی حمایت می کند.

ممکن است در طول سفر مدارک، چمدان و وجه نقد بیمه گزار گم شود و یا در اثر تاخیر در حرکت وسیله نقلیه مورد استفاده بیمه گزار خساراتی به وی تحمیل شود همه این موارد از دیگر پوشش های بیمه مسافرتی سامان است که خسارات ناشی از آن ها با این بیمه جبران می شود.

نحوه پرداخت خسارت بیمه مسافرتی سامان چگونه است؟

نحوه پرداخت خسارت بیمه مسافرتی یکی از ملاک های مهم برای انتخاب شرکت بیمه است. بیمه گزار برای دریافت خسارت بیمه مسافرتی سامان می تواند در هنگام بروز حادثه با شماره شرکت کمک رسان که در بیمه نامه درج شده تماس بگیرد و با اعلام شماره بیمه نامه، وقوع خسارت را گزارش دهد.

شرکت کمک رسان بلافاصله به کمک بیمه گزار می آید و هزینه های ایجادشده را یا به حساب بیمه گزار و یا به حساب سازمانی که بیمه گزار به آن مراجعه کرده، واریز می کند.اگر به هر دلیل نتوانستید خسارت ایجادشده را از شرکت کمک رسان دریافت کنید می توانید بعد از بازگشت به کشور به شعب بیمه مسافرتی سامان مراجعه کرده و با ارائه مدارک، خسارت را دریافت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>