اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه مسافرتی

کانادا کشوری دیدنی در قاره آمریکای شمالی است که جاذبه های گردشگری بی شماری دارد از جمله جزیره زیبای ونکوور، شهر زیبای مونترال، آبشار نیاگارا و صدها نقاط گردشگری و دیدنی دیگر. سالانه افراد زیادی برای مهاجرت و یا سفر به این کشور اقدام می کنند.

معمولا برداشت افراد قبل از سفر این گونه است که در طی سفرشان همه چیز به خوبی پیش می رود و اتفاق ناگواری هم نمی افتد اما می دانیم که همیشه اینطور نیست! به دلیل وجود همین خطرات، داشتن بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور ضروری است.

احتمالا شما هم شنیده اید که خدمات درمانی در کشور کانادا پرهزینه است و حتی ممکن است افرادی را دیده باشید که اقامت کشور کانادا را دارند اما برای انجام خدمات درمانی به ایران می آیند. بنابراین بسیار مهم است که بیمه مسافرتی خود را از شرکتی تهیه کنید که خدمات و پوشش های آن کافی باشد.

بیمه مسافرتی سامان کانادا همیشه یک گزینه خوب برای متقاضیان سفر به کانادا بوده و هست. اگر قصد سفر به کشور کانادا را دارید پیشنهاد می کنیم نگاهی به پوشش های بیمه مسافرتی سامان بیندازید؛ زیرا این شرکت شما را در مقابل طیف وسیعی از خطرات در کشور کانادا و در طول سفر تحت پوشش قرار می دهد.

چرا بیمه مسافرتی سامان کانادا ؟

معمولا افراد هنگام خرید بیمه مسافرتی حس می کنند خرید این بیمه یک هزینه اضافی است اما تجربه ثابت کرده که برای هر شخصی در هر سن و سالی ممکن است در طول سفر خطرات ناگواری پیش آید. وقوع این خطرات در یک کشور خارجی که حتی ممکن است به زبان آن کشور نیز مسلط نباشیم بسیار جدی است.

از مزایای خرید بیمه مسافرتی سامان کانادا می توانیم به خدمات 24 ساعته به زبان فارسی و پرداخت مستقیم هزینه ها در کشور مقصد اشاره کنیم. برای این که در خصوص خرید بیمه مسافرتی سامان کانادا تصمیم بگیرید باید شرایط این بیمه از جمله انواع طرح ها، مدت اعتبار بیمه نامه، شرکت کمک رسان، پوشش های بیمه و نحوه پرداخت خسارت را بررسی کنید.

انواع طرح های بیمه مسافرتی سامان را بشناسیم

بیمه مسافرتی سامان کانادا با طرح های مختلفی ارائه می شود از جمله طرح دانشجویی، طرح ورزشی، طرح تجاری و طرح تفریحی. هر یک از این طرح ها علاوه بر پوشش های درمانی و عادی بیمه مسافرتی مزایای مخصوص به خود را دارند. با توجه به این که بیمه گزار با چه هدفی سفر می کند می تواند هر یک از این طرح ها را تهیه کند و از مزایای ویژه آن طرح استفاده کند.

طرح دانشجویی بیمه مسافرتی سامان: طرح دانشجویی بیمه سامان با ارائه تخفیف در هزینه تشریفات فرودگاهی، پوشش سرقت منزل در طول سفر و جبران هزینه به علت ازکارافتادگی از بیمه گزار حمایت می کند. همچنین در صورتی که بیمه گزار در بیمارستان بستری شود هزینه های مرتبط با ثبت نام مجدد برای وی جبران می شود.

طرح ورزشی بیمه مسافرتی سامان: پوشش های ویژه این طرح شامل ارائه خدمات تشریفات فرودگاهی CIP، جبران هزینه های کنسلی بلیط هواپیما و هتل، برگشت زودهنگام و پرداخت خسارات ناشی از سرقت تجهیزات ورزشی شامل وسایل اسکی، گلف و… است.

طرح تفریحی بیمه مسافرتی سامان: مزایای این طرح با پوشش هایی مثل پرداخت هزینه بلیط هواپیما و هتل در صورت کنسلی، ارائه خدمات تشریفات فرودگاهی CIP، پوشش سرقت و حوادث منزل در طول سفر، پرداخت خسارت در صورت سرقت موبایل، تبلت و لپ تاپ، جبران خسارات ناشی از تغییر بلیط هواپیما، رزرو هتل و برگشت زودهنگام ارائه می شود.

طرح تجاری بیمه مسافرتی سامان: در این طرح علاوه بر پوشش های اصلی بیمه مسافرتی، خدمات تشریفات فرودگاهی CIP به بیمه گزار ارائه می شود. از پوشش های دیگری که در این طرح به بیمه گزار ارائه می شود می توان به جبران هزینه های کنسلی همایش ها، سمینارها، بلیط هواپیما و رزرو هتل، جبران خسارت ناشی از تغییر بلیط هواپیما، هتل و برگشت زودهنگام اشاره کنیم. جبران خسارات ناشی از سرقت منزل در طول سفر و به سرقت رفتن موبایل، تبلت و لپ تاپ نیز تحت پوشش طرح تجاری است.

مدت زمانی که بیمه مسافرتی سامان اعتبار دارد

بعد از خرید بیمه مسافرتی سامان کانادا مدت زمان معینی فرصت دارید تا از کشور خارج شوید. مدت اعتبار بیمه مسافرتی در شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد. اگر زیاد سفر می کنید هنگام خرید بیمه مسافرتی شرکتی را انتخاب کنید که این بیمه را با مدت اعتبار بیشتری ارائه می دهد.

مدت اعتبار بیمه مسافرتی سامان 6 ماه بعد از صدور است؛ یعنی حداکثر 6 ماه بعد از خرید بیمه می توانید سفر کنید و پس از آن تحت پوشش بیمه نیستید.مدت پوشش بیمه مسافرتی سامان نیز 92 روز متوالی است؛ یعنی بیمه گزار در طول سفر تا 92 روز تحت پوشش بیمه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>