اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه مسافرتی آکسا

قبل از سفر آماده باشید! این شعار شرکت بین‌المللی آکسا است. این شرکت که در زمینه بیمه مسافرتی فعالیت می‌کند ادعا دارد که پشتیبانی امن برای بیمه‌گزارانش در طول سفر است. اگر به دنبال بهترین بیمه مسافرتی بوده و درنهایت به بیمه مسافرتی آکسا رسیده‌اید، ما در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا با این بیمه بیشتر آشنا شوید.

شرکت بین المللی آکسا AXA

شاید بخواهید مختصری راجع به ریشه کلمه AXA بدانید. کلمه AXA مخفف هیچ کلمه ای نیست؛ صرفاً برای اینکه هرکسی با هر زبانی بتواند به راحتی آن را تلفظ کند این گونه نام گذاری شده است. شرکت فرانسوی آکسا یک شرکت چندملیتی بیمه است که درزمینه بیمه مسافرتی نیز به عنوان شرکت کمک رسان فعالیت می کند.

بیمه مسافرتی آکسا نیز مانند سایر بیمه های مسافرتی حوادثی را که در طول سفر ممکن است بروز دهد، تحت پوشش قرار می دهد. برای آشنایی بیشتر به شرح شرایط و ویژگی های این بیمه نامه می پردازیم.

انواع بیمه مسافرتی آکسا

بیمه مسافرتی آکسا به دو صورت زیر بیمه نامه صادر می کند:

1- سینگل یا سفر یک باره
با خرید بیمه مسافرتی سینگل برای یک سفر تا 365 روز، تحت پوشش بیمه مسافرتی آکسا قرار می گیرید.

2- تریپل یا سفر بیش از یک بار (سالانه بیش از یک بار)
این مورد برای کسانی که زیاد سفر می کنند مناسب است. با خرید بیمه مسافرتی تریپل، هر تعداد سفر در طول یک سال، تحت پوشش قرار می گیرد. مسلماً برای سفرهای بیش از یک بار در سال این نوع بیمه به صرفه تر است؛ هم به لحاظ زمان و هم قیمت.

موارد دیگری نیز وجود دارد که بیمه مسافرتی آکسا به بیمه گزاران ارائه می دهد. این موارد را باهم ببینیم:

  1. بیمه مسافرتی آکسا برای کسانی که مدت طولانی با کوله باری بر دوش در حال سفرند: این نوع بیمه تا یک سال افرادی را که مدام در سفرند تحت پوشش قرار می دهد.
  2. بیمه مسافرتی آکسا با پوشش بیماری های پیش از سفر: بیماری هایی نظیر فشارخون بالا، مشکلات تنفسی، التهاب مفاصل و مواردی ازاین دست در این گروه قرار می گیرند. با اعلام وضعیت خود پیش از سفر تحت پوشش کامل قرار می گیرید. این موارد به صورت آنلاین قابل ثبت در سیستم هستند.
  3. بیمه مسافرتی آکسا با پوشش فعالیت ها و ورزش ها: شاید دوست داشته باشید در سفر بیشتر ماجراجویی کنید و ورزش های مختلف را امتحان کنید. با انتخاب این پوشش با خیال راحت ماجراجویی کنید!
  4. بیمه مسافرتی آکسا با پوشش ورزش های زمستانی: به عنوان یک مبتدی یا یک شخص حرفه ای شاید قصد انجام ورزش های زمستانی را در طول سفر داشته باشید. با اضافه کردن این پوشش به بیمه نامه خود، در صورت آسیب تحت حمایت خواهید بود. این پوشش قابل خرید به صورت سفر یک بار و بیش از یک بار (سینگل و تریپل) است.

تمدید بیمه مسافرتی آکسا

شرکت آکسا این امکان را در اختیار بیمه گزاران قرار می دهد تا در صورت تمایل بیمه نامه مسافرتی خود را تمدید کنند؛ آن هم به صورت خودکار. به این صورت که بعد از اتمام بیمه نامه، از طریق ایمیل یا SMS بیمه گزار را مطلع می کنند تا در صورت تمایل بیمه نامه او برای یک سال دیگر تمدید شود.

بیمه مسافرتی آکسا دارای محدوده سنی است؛ به این معنی که تا سن خاصی به شرح زیر، می توانند این بیمه نامه را خریداری کنند.در سفر سالانه بیش از یک بار (تریپل) افراد 75 سال و بالاتر تحت پوشش قرار نمی گیرند. اگر بیمه گزار در طول سفر به سن 75 سال برسد، بیمه نامه او تا زمان تمدید اعتبار دارد و بعدازآن قابل استفاده نخواهد بود.در سفر یک بار در سال، افراد با سن 80 و بالاتر تحت پوشش قرار نمی گیرند.

پوشش های بیمه مسافرتی آکسا

به خطراتی که در طول سفر رخ می دهد و بیمه مسافرتی خسارات ناشی از آن را جبران می کند، پوشش های بیمه مسافرتی گفته می شود. پوشش هایی که بیمه مسافرتی آکسا ارائه می دهد عبارتند از:

  • هزینه های فوری پزشکی
  • هزینه های فوری دندان پزشکی
  • بازگشت به کشور
  • هزینه مراسم خاک سپاری
  • تصادف (تصادفی که منجر به مرگ، از بین رفتن عضوی از بدن یا بینایی و ازکارافتادگی دائم شود. هرکدام از موارد تصادف هزینه مخصوص به خود را دارد.)
  • لغو یا کوتاه کردن سفر
  • از دست دادن پرواز (حرکت)
  • قطع سفر
  • گم شدن پول، پاسپورت و اسناد
  • گم شدن چمدان

سقف تعهد

هزینه به وجود آمده براثر هریک از پوشش های بالا تا سقف مشخصی از طرف بیمه مسافرتی آکسا پرداخت می شود؛ که به آن سقف تعهد گفته می شود. تمامی موارد پوشش به همراه سقف تعهدشان در بیمه نامه مسافرتی ذکر می شود.

فسخ بیمه نامه مسافرتی آکسا

درصورتی که به هر دلیل، بیمه گزار تصمیم به فسخ بیمه مسافرتی آکسا گرفت، طبق شرایط زیر هزینه بیمه به او بازگردانده می شود:

  • در مورد سفر یک بار در سال (سینگل) تا قبل از تاریخ شروع بیمه نامه، فسخ آن هزینه ای در بر نخواهد داشت و حق بیمه به صورت کامل به بیمه گزار برمی گردد.
  • برای سفر بیش از یک بار در سال (تریپل) می توان تا 14 روز بعد از شروع تاریخ بیمه نامه، اقدام به فسخ آن کرد. تمام هزینه به بیمه گزار بازگردانده می شود.

نکته قابل توجه

هیچ کدام از شرکت های بیمه در داخل ایران با شرکت بین المللی آکسا قرارداد ندارند. حتی اگر در شرایطشان به این موضوع اشاره کرده باشند در واقعیت این اتفاق نمیفتد و شما خدماتتان را از شرکت کمک رسان دیگری دریافت خواهید کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>