اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

iot

صنعت بیمه در ایالت متحده به تازگی با تغییر یک سری قوانین، دستخوش تغییراتی شده است. اما با این حال هنوز هم صنعت بزرگی محسوب می شود. طبق آمار موسسه اطلاعات بیمه، مجموع حق بیمه در صنعت بیمه در سال 2015 به مبلغ 2/1 تریلیون دلار رسیده است و در ایالات متحده 5926 شرکت بیمه وجود دارد.

تغییرات زمانی آغاز می شود که اینترنت اشیا (IoT) صنعت بیمه را به روش های جدید و هیجان انگیزی تغییر دهد. صنعت بیمه آینده با توجه به اینترنت اشیا تغییرات بسیاری خواهد داشت به طوری که این تغییرات بیمه خانه، بیمه زندگی، بیمه اتومبیل و بیمه درمانی را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در حال حاضر برخی از روندهای صنعت بیمه خودرو این تغییرات را نشان می دهند و تغییرات گسترده تر هم در راه است. در قسمت زیر ما مشخص کرده ایم که چگونه IoT می تواند روی هرکدام از بخش های بیمه تأثیر بگذارد. همچنین برخی از شرکت های فناوری بیمه را که در این لیست قرار دارند برجسته نموده ایم.شرکت های بیمه از دستگاه های loT برای به دست آوردن بینش های بهتر از مشتریان خود و تمایز دادن بین محصولات پیشنهادی خود استفاده می کنند. این به تعیین دقیق تر حق بیمه ها، ایجاد مدل های بهتر برای آینده و افزایش بازگشت مشتری به مجموعه کمک می کند.

IoT در بیمه منازل

بیمه خانه یک وسیله ضروری برای حفاظت از بلایای طبیعی و یا سایر حوادث است. اگر یک درخت در اتاق نشیمن شما فرود آید، یک بیمه مناسب می تواند سرمایه شما را حفظ کند و از دردسرها جلوگیری کند.

اما IoT می تواند کل این فرآیند را ساده تر کند. IBM اشاره می کند که مدیریت پیشگیرانه از طریق دستگاه های IoT یک بخش مهمی از این فرآیند است.سنسورهای هوشمندی را تصور کنید که به طور مداوم اطلاعات داخل منزل شما مرتبط به استفاده از آب، درجه حرارت، مصرف انرژی و … را جمع آوری می کنند. این سنسورها قبل از این که نشتی به وجود آید و آسیب جدی به منزل وارد کند به شما هشدار می دهند و باعث می شود که از اختلالات جلوگیری شود.

احتمال اینکه از یک خانه با یک سیستم هشدار سرقت شود 300% کمتر از خانه ای است که سیستم هشدار ندارد. به گفته سرویس تحقیقاتی کسب وکار داخلی، یک خانه با یک سیستم هشدار دود که وجود دود را به طور خودکار به اداره آتش نشانی هشدار می دهد می تواند در حدود 35 هزار دلار سرمایه را در شرکت های بیمه ذخیره کند.

IoT در بیمه عمر

IoT به بیمه گزاران کمک می کند تا حق بیمه دقیق را ارزیابی کنند. دستگاه های IoT به شرکت ها این امکان را می دهد تا ریسک های بزرگ را ارزیابی کنند، مدل های بهتری برای پرداخت بیمه های آینده ایجاد کنند و مشتری های جدیدی برای گستردگی بیشتر مجموعه ایجاد کنند.

برای شرکت های بیمه عمر، این موضوع معمولاً شامل جمع آوری اطلاعات از طریق دستگاه های پوشیدنی مانند FitBit و Nike+ FuelBand برای ارزیابی دقیق تر سلامت مشتری می شود.

IoT در بیمه اتومبیل

بسیاری از شرکت های بیمه خودرو برای ردیابی عادات رانندگان به صورت لحظه ای شروع به استفاده از IoT کرده اند. این تمرین به نام UBI شناخته شده است و در دو سال گذشته محبوبیت فراوانی به دست آورده است. بر اساس نظرسنجی Nielsen در 2015، 20% از خانوارهای ایالت متحده در برنامه UBI شرکت کرده اند. این درصد در سال 2014 حدود 13% بوده است. انتظار می رود که این مقدار در سال 2021 به 35% برسد.

با ارائه این خدمات، شرکت های بیمه خودرو می توانند حق بیمه های خود را با دقت بیشتری تعیین کنند و صرفه جویی های بیشتری برای مشتریان خود داشته باشند.اما این موضوع در همین جا متوقف نمی شود زیرا 74% از مدیران بیمه معتقدند که IoT تا سال 2020 صنعت را متزلزل خواهد کرد.

این یک استراتژی هوشمندانه است زیرا فناوری IoT به طور قابل توجهی صرفه جویی در هزینه ها را افزایش می دهد. انتظار می رود که شرکت های بیمه ای ایالت متحده در طی پنج سال آینده 45 میلیارد دلار صرفه جویی کنند.

IoT در بیمه درمانی

IoT در کل صنعت بهداشت رو به رشد است و رشد آن در حوزه بیمه درمانی مشهودتر است.مشابه با شرکت های بیمه عمر، بیشتر شرکت های بیمه درمانی نیز از دستگاه های پوشیدنی برای ردیابی سلامت مشتریان خود استفاده می کنند.

Renjen اشاره می کند که داده های اضافی GPS می تواند دستگاه های پوشیدنی را قادر به ردیابی و ارسال داده های مربوط به انطباق استانداردهای بازتوانی برای یک متقاضی معلول نماید. انطباق بهتر می تواند منجر به یک فرآیند سریع توان بخشی شده و باعث شود مردم کار خود را سریع تر انجام دهند و می تواند برای حامیان، حاملان و مشتریان برنامه باعث صرفه جویی در سرمایه شود.

برنامه های کاربردی آینده شامل تجزیه وتحلیل خون است که می تواند حملات قلبی را پیش بینی کند و هشدارهای پیشگیرانه ارسال کند.

شرکت های پیش رو در حوزه IoT

Progressive: در سیاست UBI، Snapshot (عکاسی آنی)، یکی از موفق ترین وسیله ها در صنعت بیمه خودرو است. این شرکت اظهار کرده است که Snapshot به افزایش طیف وسیعی از تخفیفات کمک می کند و موجب صرفه جویی در هزینه های مشتری می شود، ازاین رو مشتریان یک مجموعه به آن مجموعه وفادار می شوند.Progressive در پیاده سازی سیاست های بیمه ای به نام Snapshot بسیار موفق بوده است زیرا آن ها محصولات را به خوبی به بازار عرضه کردند و آگاهی مشتریان را نیز به خوبی افزایش داده اند.

John Hancock: این شرکت به مشتریانی که اجازه می دهند ساعت های اپلشان فعالیت های آن ها را بررسی کند یک تخفیف 15% به بیمه های عمر آن ها می دهد. مشتریان همچنین می توانند با استفاده از مرکز تناسب اندام تخفیف های خود را جمع آوری کنند.

تحقیقات اخیر در حوزه IoT

پس از بررسی بازار، رهبران بازار، مزایایی که آن ها مشاهده می کنند و این که چگونه موفقیت آن ها می تواند توسط شرکت های بیمه دیگر تکرار شود شناسایی می شود.در این گزارش جدید که بر اساس هوش BI است، ما روش هایی که IoT روی صنعت بیمه تأثیر می گذارد را بررسی می کنیم. پیش بینی های صنعت در نظر گرفته شده، روندهای برتر بررسی شده و روش هایی که شرکت های بیمه از IoT استفاده می کنند شناسایی شده است. علاوه بر این، ما بررسی می کنیم که چگونه شرکت های بیمه از هواپیماهای بدون سرنشین برای ارزیابی خسارت اموال استفاده می کنند.

در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد

  • بر اساس یک نظرسنجی، 75% از مدیران بیمه انتظار دارند که بتوانند در طی 3 تا 5 سال آینده، با استفاده از اطلاعاتی که از منابعی مانند IoT به دست می آورند بتوانند نوآوری های جدیدی داشته باشند.
  • از میان بیمه های مختلف، بیمه اتومبیل راه حل های بیشتری از IoT به دست می آورد. سیاست های بیمه ای (UBI) به طور مداوم و با سرعت زیادی به رشد خودشان ادامه بدهند تا زمانی که مشتریان بیشتری بتوانند از آن ها استفاده کنند.
  • بر اساس یک نظرسنجی از مدیران بیمه، اگر دستگاه های پوشیدنی همه گیرتر شوند و استفاده از آن ها افزایش پیدا کند، آن ها می توانند ارزشمندترین اطلاعات را برای شرکت های بیمه ای فراهم کنند.
  • شرکت های بیمه ای اطلاعات مشتریان را فراهم می کنند و در مورد اطلاعاتی که به منظور رسیدن مشتریان به سیاست های UBI جمع آوری می شود شفاف هستند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>