اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات ظروف میناکاری:
صادرات ظروف میناکاری یکی از روش های ارز آوری مورد استقبال است که خرید ظروف میناکاری را برای مشتریان خارج از کشور راحت می کند.

صنایع دستی از دیر باز یکی از حرفه های مورد توجه نزد ایرانیان بوده است، تولید دستی این محصولات در گذشته به عنوان اقلام مورد نیاز برای زندگی روزمره صورت می گرفت اما بعدتر با پیشرفت تولیدات صنعتی انبوه به یک هنر تبدیل شده و بیش تر جنبه تزئینی پیدا کرد. امروزه اکثر این صنایع دستی مورد توجه قرار گرفته اند و بعضا مشتری های ثابت خود را در داخل و خارج از کشور دارا هستند.

بخش عمده ی صادرات ظروف میناکاری در دست چین با 45 درصد از سهم بازار جهانی است. هند، فرانسه، ایتالیا و انگلیس به ترتیب در رتبه های بعدی صادرات این محصول قرار دارند.

آمریکا در صدر کشورهای واردکننده ی این محصول قرار دارد. آلمان، انگلیس و هلند دومین، سومین و چهارمین کشور وارد کننده ی ظروف میناکاری می باشند.

ظروف مینا کاری

نرخ رشد کشور های وارد کننده:
عربستان دارای بازار رو به رشد بسیار خوبی هم در سال گذشته و هم در پنج سال اخیر است. ایتالیا، اسلوواکی و چک نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. کشورهای فرانسه و آلمان نیز دارای رشد پنج ساله مثبت هستند.

کشور آلمان پتانسیل صادراتی بالایی برای صادرات ظروف میناکاری دارد. بعد از آن کشورهای انگلیس، چین، عربستان مقاصد صادراتی خوبی محسوب می شوند.

کشورهای آمریکا، هند و عمان دارای بازار اشباع شده برای صادرات این صنایع دستی هستند و صادرات به آنها سود زیادی ندارد.

بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات ظروف میناکاری با توجه به ظرفیت بازار و روابط تجاری آسان را کشورها آلمان، چین و عربستان دارا هستند.

ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با عربستان دارد. بازار آمریکا بیشترین ظرفیت تقاضا را برای صادرات ظروف میناکاری دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>