اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بایننس کوین یک ارز رمزنگاری شده در پلتفرم بایننس است. خود کلمه ی بایننس از ترکیب دو کلمه binary به معنی جفت یا دوتایی و finance به معنی مالی است. همانطور که از معنی کلمه نیز پیداست این ارز فقط برای تبادل ارزهای رمزنگاری شده با هم طراحی شده و امکان مبادله آن با ارزهای رایج وجود ندارد. این پلتفرم بعد از وارد شدن به بازار پیشرفت چشمگیر و سریعی داشت و چینی ها را می توان از بزرگان این بازار به شمار آورد. در حال حاضر مارکت کپ آن بین 218-180 میلیون دلار است و روزانه میانگین 35-18 میلیون دلار مبادله می شود.

بایننس کوین و مزایای استفاده از آن
در نهایت قرار است 200 میلیون بایننس تولید شود. بایننس کوین یک توکن ERC 20 در شبکه اتریوم بوده و نحوه ی توزیع آن به این صورت است که 50 درصد از عرضه در ICO، میزان 40 درصد برای تیم بایننس و 10 درصد نیز به سرمایه گذاران Angel (سرمایه گذارانی هستند که مقدار زیادی از بایننس را یکجا خریداری کردند) اختصاص پیدا می کند.

از این ارز می توان برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش ها (شامل هر تراکنشی مانند مبادله ارزها، ترید کردن و …) استفاده کرد. اگر تراکنش های خود را به جای بیتکوین با بایننس کوین انجام دهید، از امتیاز تخفیف برخوردار خواهید بود. در سال اول استفاده، تخفیف 50٪ در تمام کارمزدها، در سال دوم تخفیف 25٪، در سال سوم تخفیف 12.5٪ و در سال چهارم تخفیف 6.75٪ وجود دارد و از سال پنجم به بعد هیچ تخفیفی وجود ندارد. این ساختار به عنوان یک انگیزه برای کاربران برای خرید BNB و انجام معاملات در بورس آن استفاده می شود.

صرافی غیر متمرکز بایننس
اگر در حال برنامه ریزی در مورد خرید یا فروش با حجم بالا در صرافی بایننس هستید، به نفع شما خواهد بود که ابتدا مقداری BNB خریداری کنید. این موضوع برای شما دو مزیت خواهد داشت: هزینه کارمزد معاملات شما با BNB پرداخت می شود، نه با کوینی که شما برای فروش قرار می دهید. دوم اینکه شما تنها نصف کارمزد معاملات را پرداخت می کنید! شما همچنین می توانید BNB ای را که استفاده نمی کنید به فروش برسانید، بنابراین تقریبا هیچ دلیلی وجود ندارد که مقداری از آنها را خریداری نکنید. فقط کافی است محاسبه کنید چه مقدار BNB برای پوشش معاملات خود لازم دارید.

به علاوه، بایننس طبق برنامه ای اعلام کرد که در 3 ماه اول سال 2018 مقدار 100 میلیون BNB خریداری خواهد کرد تا آنها را از چرخه معاملات خارج کند و ارزش توکن های باقی مانده بالاتر رود. این موضوع در آینده به نفع سرمایه گذاران خواهد بود و از طرفی آنها می توانند از BNB خود به عنوان سوخت (هزینه های معاملاتی) استفاده کنند. کارمزد هر تراکنش در بایننس 0.1٪ مبلغ کل تراکنش است.

پلتفرم بایننس (Binance)
همانطور که گفته شد از بایننس می توان برای مبادله ی ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم و … ( حدود 50 ارز دیجیتال) استفاده کرد. به دلیل اینکه تیم طراحی بایننس از کشور چین هستند، بسیاری از این ارزها در آسیا تجارت می شوند. این پلتفرم طرحی به اسم Community Coin per month را ارائه داده که در آن کاربران می توانند به صورت رای گیری ماهانه یک ارز را انتخاب کنند که در آن ماه تراکنش ها با این ارز بدون کارمزد صورت گیرد.

چگونه می توان BNB خریداری کرد؟
شما می توانید به طور مستقیم (با ارزهای سنتی) از صرافی آنلاین Binance خرید خود را انجام دهید و یا از صرافی های بومی خود مقداری بیتکوین خریده و آن را با BNB مبادله کنید.

کجا می توان آن را ذخیره کرد؟
مانند تمامی ارزهای دیجیتال می توانید از کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری خود برای نگه داری BNB استفاده کنید. البته مطمئن ترین پیشنهاد هم کیف پول Ledger Nano S برای این ارز است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی:
خرید بایننس کوین/a
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>