اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پتو

صادرات پتو از ایران:
در خصوص صادرات پتو باید از کانال مطمئن و شناخته شده وارد شوید زیرا که پتو صادراتی باید از با کیفیت ترین نوع پتو انتخاب شود. پتو مهم ترین دسته کالا و ملزومات خواب محسوب می شود. از دیر بازپتو به عنوان رو انداز و زیر انداز مورد استفاده قرار می گرفته است.

پتوها دارای انواع مختلفی اعم ازبافتنی، پشمی، پنبه ای، پشم شیشه ای، اکریلیک، پلی استر، میکرو فایبر، و ترکیب پنبه و نخ با الیاف مصنوعی، چهل تکه و … می باشند.

هر یک از پتو های ذکر شده در متن فوق دارای قیمت ها و کیفیت های متفاوتی هستند. و هر یک مخصوص استفاده در فصل ها و مکان های مختلف به کار گرفته می شوند.

پتو اگر از نظر کیفیت، مرغوب و با دوام باشد و در عین باکیفیتی، زیبا و شکیل باشد بدون شک مورد پسند عموم مردم خواهد بود. یا به عبارت دیگر از نظر مردم آن جنسی مرغوب و باکیفیت است که دارای عمر و ماندگاری بیشتر و همچنین زیبایی منحصر به فردی باشد.

بیشترین صادرات پتو در جهان از کشور چین انجام می شود و هند، پرتغال، آلمان و پاکستان در رتبه های بعدی صادرات این محصولات قرار دارند.

به عبارتی دیگر 36 درصد از سهم صادرات دنیا متعلق به چین است و هند با اختلاف و سهم 17 درصدی در رتبه ی دوم قرار دارد.

پتو

در طرف دیگر بیشترین واردات این محصول را آمریکا انجام می دهد و بعد از آن ژاپن و آلمان قرار دارند.
پتو های ایرانی از آن جهت در دیگر کشورها مورد استفاده قرار می گیرند که ساخت و تولید داخلی کشور هستند.

این نوع پتو ها دارای قیمت و کیفیت غیر قابل قیاس با محصولات دیگر کشورها است و همچنین با کیفیتی برابر یا حتی در مواردی بهتر و مرغوب تر از نمونه های چینی و ایتالیایی، وارد بازار فروش می شوند.
لهستان در بازار جهانی دارای بیشترین رشد طی پنج و یکسال اخیر بوده است. آلمان، فرانسه، کانادا و اتریش در رتبه های بعدی قرار دارند.

آمریکا نیز دارای بازار رو به رشد پنج ساله و انگلیس، استرالیا و ژاپن دارای رشد یکساله بوده اند.
مهم ترین نکته در صادرات پتو، کیفیت و قیمت پتوی ایرانی است. این دو عامل موجب شده که بازرگانان در تجارت و صادرات پتو ایرانی سود سرشاری را کسب نمایند.

به نحوی که در صادرات این محصول با توجه به کاهش ارزش پول ایران نسبت به دلار، هم تولید کننده و هم خریدار راضی هستند. پتوی ایرانی از نظر کیفیت و رعایت مسائل بهداشتی و فنی، قابل رقابت با بهترین برندهای جهانی است.

کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و یونان دارای بیشترین ظرفیت صادراتی در اروپا هستند. عراق، امارات، هند، چین افغانستان، سوریه، اردن، قطر و ترکیه در آسیا و آذربایجان، تاجیکستان، روسیه، ترکمنستان و گرجستان در حوزه CIS نیز ظرفیت بالایی برای صادرات پتو از ایران دارند.

پتو

همچنین آمریکا و سومالی دارای پتانسیل بالایی می باشند. صادرات پتو به عراق، افغانستان و آذربایجان بیش از ظرفیت صادراتی این کشورها انجام شده و بازار اشباع شده ای دارند.

کشور های امارات، هند، چین، آلمان، ایتالیا، سومالی، تاجیکستان و روسیه بیشترین ظرفیت باقیمانده ی این محصول را دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>