اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات شیره خرما:
صادرات شیره خرما در اقتصاد کشورمان بسیار موثر می باشد و می تواند سود های کلانی را وارد کند. این محصولات در بهترین نمونه ها در دسترس مشتریان قرار می گیرد تا نیاز آن ها را بر طرف کند.

شیره خرما از جمله شیره هایی است که دارای طبعی گرم است و به سبب این ویژگی خود بسیار مورد توجه بازار ها قرار می گیرد. این شیره ها در صبح های سرد زمستان بسیار عالی است تا بدن انسان را گرم نگه دارد.

شیره خرما

شیره ها جزو مواد غذایی انرژی زا بوده و برای مواقعی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد، بهترین غذا محسوب می گردند. از جمله این شیره ها، شیره خرما می باشد. شیره ی خرما همان خواص خرما را دارد. حاوی فسفر و آهن است که مصرف آن در وعده ی صبحانه باعث فعال شدن سلول های عصبی و در ضمن مانع ایجاد کم خونی در افراد می شود. شیره خرما، تسکین دهنده ی دردهای رماتیسمی و امراض شریانی و وریدی هستند.

شیره خرما از جمله فراورده های میوه خرما است که در بازار ها می توان انواع و اقسام متفاوت آن ها را جست و جو کرد. خرما هایی که برای گرفتن شیره استفاده می شوند بسیار متنوع هستند. شیره های حاصل ازاین خرما ها هر کدام دارای رنگ خاصی هستند که بر می گرد به رنگ خرما.

تایلند بیشترین میزان صادرات شیره خرما در جهان با 13 درصد و 335,192 هزار دلار در بازار جهانی انجام می‌دهد. هلند، لهستان، آلمان و آمریکا به ترتیب در رتبه های بعدی صادرات این محصول قرار دارند.

کره جنوبی، آمریکا، فرانسه و کانادا هم رشد مثبت یکساله و هم پنج ساله داشته اند. انگلیس و استرالیا دارای بازار رو به رشد در پنج اخیر بوده اند. ژاپن نیز رشد یکساله ی مثبت داشته است.

شهر های تولید کننده شیره خرما:
پرورش خرما آب و هوای گرم و خشک را می طلبد و این شرایط در برخی از شهر های ایران حاکم است. تولید خرما در نخلستان ها سبب می شود مردمان آن منطقه بتوانند شیره خرما را تولید و در ظروف گوناگون بسته‌بندی کنند.

شیره خرما

چند تا از این شهر ها که شیره خرما را به طور عمده تولید می کنند:

  • شهر کرمان.
  • شهر زاهدان.
  • شهر اهواز.
  • شهر خوزستان.
  • شهر زابل.

کشور ایران از جمله تولید کننده خرما در جهان است که تنوع محصولی آن نیز بسیار زیاد است. در کنار این تنوع خرما تنوع در شیره خرما در ایران نیز بسیار است. شیره خرما ارگانیک ایران بسیار با کیفیت است و می‌تواند به عنوان دارویی بسیار عالی در درمان بسیاری از بیماری ها باشد بنابراین صادرات شیره خرما را در کشور ما به طور عمده داریم.

کشور ایران محصولات بسیاری دارد که کشور های خارجی متقاضی آن ها می باشند. صادرات شیره خرما نمونه ای از این موارد است که در کشور ما به کشور های خارجی به طور عمده انجام می شود.

صادرات شیره خرما به کشور های زیر انجام می شود که سبب رشد اقتصادی کور ما می شود که این کشور ها عبارتند از:

  • کانادا.
  • آلمان.
  • استرالیا.
  • فرانسه.
  • سوئد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>