اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات انواع دستگاه چاپ:
تاریخچه صنعت چاپ در ایران به هزاران سال پیش بازمی گردد و تولیدات صنعتی نیز در سال های اخیر نسبت به سایر صنایع در ایران بسیار قدرتمند است. آنچه در شهرهایی مانند اصفهان یا تبریز تولید می شود امکان رقابت در سطح جهان را خواهد داشت. برنامه ریزی و بازاریابی مناسب در منطقه می تواند به صادرات انواع دستگاه چاپ رونق بیشتری ببخشد.

دستگاه چاپ

صادرات انواع دستگاه چاپ به ترکیه و عراق:
با توجه به سابقه و توانایی تولید کنندگان ایرانی در صنعت چاپ و تولید دستگاه های با کیفیت که با نمونه‌های خارجی رقابت می کند، بازار مصرف بسیار مناسبی در کشورهای همسایه ایران وجود دارد که امکان صادرات انواع دستگاه چاپ را برای ایران فراهم می کند به نحوی که هم بتواند برای طولانی مدت بازار صادرات این کشورها را در اختیار داشته باشد و هم از نظر ارزآوری برای کشور به صرفه و سودآور باشد.

فرصتی که در ایران وجود دارد ارائه محصولاتی است که قیمت تمام شده آن ها کم باشد و امکان در اختیار گرفتن بازار را داشته باشد در شرایطی که هم بتوان با ارائه قیمت های کمتر از بازار جهانی، بالا نگه داشتن کیفیت بازارها در کشورهای دیگر را حفظ کرد و هم از طرفی قیمت گذاری به نحوی باشد که برای تولید‌کنندگان سودآور باشد.

دستگاه چاپ

اهمیت صنعت چاپ در ایران:
ایران قرن ها سابقه در صنعت چاپ تولید و نوآوری در این زمینه را دارد. صنعت چاپ در ایران به مرور تکامل یافته است و حتی در ساخت دستگاه های امروزی نیز صنعتگران مهارت های ویژه ای دارند. اهمیت صنعت چاپ باعث شده است که سال 82 روزی را در تقویم به نام روز صنعت چاپ در ایران نام گذاری کنند. از این رو می توان صنعت چاپ و تولید دستگاه های چاپ را از صنایع با سابقه در ایران دانست و ایران را به عنوان کشور صاحب سبک در ساخت این دستگاه ها دارای پتانسیل بالایی در صادرات دستگاه چاپ دانست.

موانع موجود در صادرات انواع دستگاه چاپ:
این صنعت می تواند یکی از پرسودترین انواع صادرات صنعتی در ایران باشد. سابقه و تکنیک های خاصی که در ایران به کار می رود می تواند در کنار علم روز، ایران را به قطب تولید دستگاه چاپ در دنیا تبدیل کند. بر سر راه صادرات انواع دستگاه چاپ موانع زیادی وجود دارد که از ابتدای تولید تا زمان صادرات مشکل ساز است.

مالیات های سنگین که تولید کنندگان پرداخت می کنند و هزینه هایی که صادرات دستگاه علاوه بر هزینه‌های تولید دارد کار را دشوار می کند. علاوه بر این برای راه اندازی و توسعه کار نیز تسهیلات مناسبی از طرف بانک ها داده نمی شود و از نظر مالی نه تنها حمایت مناسب وجود ندارد بلکه سودهای بالای بانک‌های وام دهنده، صنایع تولیدی را به تعطیلی می کشاند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>