اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گولم Golem یک پلت فرم براساس شبکه همتا به همتا است که منابع محاسباتی به صورت غیر متمرکز سازمان یافته اند تا یک بازار جهانی برای قدرت محاسباتی ایجاد کنند. آنها این ساختار را ابر رایانه جهانی می نامند که هرکسی می تواند در آن شرکت کند و یا قدرت محاسباتی خریداری کند. شبکه توسط بلاکچین اتریوم امن شده و یک سیستم پرداختی مستقیم و شفاف بین سه گروه کاربر ایجاد می کند:

  • درخواست کنندگان (Requesters) که خواستار منابع محاسباتی هستند.
  • تامین کنندگان (Providers) که زیرساخت های سخت افزاری را تامین می کنند.
  • توسعه دهندگان نرم افزار (Software developers) که برنامه هایی ایجاد می کنند که استفاده از منابع شبکه را ممکن می سازد.

گولم Golem

امروزه، فضای رایانش ابری تحت سلطه غول هایی مانند آمازون، مایکروسافت و IBM است که منجر به ناکارآمدی قیمت گذاری بازار می شود. هدف از بازار گولم، برهم زدن این وضعیت موجود و به حداقل رساندن چنین ناکارآمدی های با ارائه اطلاعات کامل و برنامه های پیچیده مانند تصویرسازی کامپیوتری (CGI)، تجزیه و تحلیل ابر داده ها و روش های یادگیری ماشینی است.

توکن گولم چیست؟
توکن گولم GNT نام دارد که یک توکن اتر است و به عنوان یک ابزار منحصر به فرد، تبادل بین شرکت کنندگان اکوسیستم گولم را اجرایی می کند. GNT همچنین برای فرایندهای دیگر شامل ثبت اپلیکیشن و چارچوب تراکنش مورد استفاده قرار می گیرد.

چه چیزی باعث افزایش ارزش GNT می شود؟
GNT به دارندگان این توکن اجازه دسترسی به کارمزد تراکنش ها را نمی دهد، چون توکن پس از پایان دوره جذب سرمایه دیگر عرضه نخواهد شد و تعداد آن ثابت خواهد ماند. بر این اساس، ارزش بلند مدت GNT به حجم معاملات شبکه و تعداد تراکنش ها بستگی دارد. افزایش بهره وری در شبکه، محرک اصلی این دو معیار کلیدی خواهد بود که این افزایش به عواملی همچون تکمیل مراحل توسعه توسط تیم گولم، موفقیت استراتژی های بازاریابی و کیفیت و تنوع اپلیکیشن هایی که روی گولم پیاده می شوند، بستگی دارد.

وضعیت پروژه و نقشه راه گولم چیست؟
نشخه راه گولم شامل 4 فاز مختلف است:

  • Brass Golem: نسخه آلفا گولم که در آگوست 2016 معرفی شد و از گواه اثبات مفهوم (proof-of-concept) استفاده می کند.
  • Clay Golem: نسخه آزمایشی برای توسعه دهندگان نرم افزار برای ارتباط با بخش ثبت اپلیکیشن
  • Stone Golem: نسخه پایدار که سیستم اعتماد اپلیکیشن ها و ابزارهای پیشرفته برای برنامه نویسان را معرفی می کند
  • Iron Golem: نسخه تکمیل شده با امکانات بی نظیری چون کلایت وب، لینک به داده های خارجی و قابلیت برنامه نویسی با هر زبان برنامه نویسی دلخواه از طریق کتابخانه های گولم

سرمایه جذب شده چگونه مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟
گولم دو ساختار بودجه را براساس سناریوی حداقل و حداکثر بودجه ارائه داده بود. در هر دو مورد، بخش عمده ای از بودجه به هزینه های استخدام نیرو رسیده است. دومین بخش بزرگ بودجه در هر دو سناریو، هزینه های پیمانکارانه است که عمدتا به دلیل هزینه های بالای بازرسی های امنیتی برای هر نسخه اصلی گولم، است. همچنین لازم به ذکر است که حداکثر 10 درصد بودجه به بازاریابی اختصاص داده شده، چرا که تلاش های بیشتر برای آموزش دادن به کاربران در مجموعه های وسیع تری مورد نیاز است.

تیم پروژه
جولین زاویزوفسکی -مدیر عامل شرکت و آندره یگا روللسکی -مدیر اجرایی- از سال 2008 همکاری خود را آغاز کرده اند، آنها ابتدا در بنیاد بانک اطلاعاتی اقتصادی لهستان به نام IBS همکار بودند و Imapp که یک شرکت مشاوره و توسعه نرم افزاری است را در سال 2013 تأسیس کردند. همچنین نقش الکس لورینگتن، به عنوان طراح devp2p (پروتکل نظیر به نظیر شبکه اتریوم) و همچنین پاول بیلیکا، به عنوان سازنده EVMJIT (کتابخانه ای برای کامپایل کد EVM) و عضو فعال تیم ++C اتریوم، بسیار موثر بوده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>