اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کرفس

صادرات کرفس از ایران:
با توجه به خواص بی شمار کرفس در بسیاری از کشور های دنیا خواهان خرید آن بوده و همین امر می تواند فرصت بسیار مناسبی برای صادرات کرفس باشد.

کرفس یکی از اعجاب انگیز ترین سبزیجاتی است که در ایران کشت می شود. این سبزی فوق العاده به نوعی است که هم می توان آن را به صورت خام استفاده نمود و هم از آن در خورش نیز استفاده کرد. آب کرفس نیز طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که به دنبال لاغری و تناسب اندام هستند می توانند با خوردن آب کرفس به این مهم دست پیدا کنند.

کرفس گیاهی است علفی، به ارتفاع 20 تا 60 سانتی متر که ساقه ای منشعب دارد. برگ های آن شفابخش و ضخیم و گل های آن کوچک و به رنگ سفید یا سفید مایل به سبز است. قسمت مورد استفاده این سبزی قسمت های مختلف آن به ویژه ریشه و برگ آن است.

کرفس از خانواده ی چتریان است و در سراسر جهان می روید. کرفس سرشار از ویتامین B6، منیزیم، کلسیم و فسفر است. ویتامین های A و K، پتاسیم، منگنز و فیبر غذایی از دیگر مواد مفید موجود در کرفس هستند.
کرفس چربی اشباع شده و کلسترول بسیار پایینی دارد. این گیاه را می توان تا هفت هفته در دمای 0 تا 2 درجه ی سانتی گراد نگه داشت؛ گیاه در این شرایط خواص غذایی خود را حفظ می کند.

کرفس (Celery) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره 070940 شناخته می شود.

کرفس

آمار صادرات کرفس:

  • رقم کل صادرات: 283,330,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 3 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 1 درصد.
  • میانگین فاصله از کشور وارد کننده: 2,269 KM.

کرفس

آمار واردات کرفس:

  • رقم کل واردات: 282,971,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 2 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 2- درصد.
  • میانگین فاصله از کشور صادر کننده: 2,663 KM.

کشور اسپانیا بیشترین میزان صادرات کرفس در جهان را با سهم 34 درصدی و 95,428 هزار دلار دارد اما این بازار به صورت انحصاری در دست اسپانیا نیست و آمریکا با فاصله ی اندک با 31 درصد و 87,309 هزار دلار در رتبه ی بعدی قرار دارد.

اما اختلاف کشورهای بعدی با این صادرکننده زیاد است و به ترتیب مکزیک با 11 درصد، اسرائیل با 4 درصد و چین نیز با 4 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

جالب است بدانید نام ایران نیز در بین بیست کشور اول صادرکننده کرفس می باشد. در مقابل کانادا، انگلیس و آمریکا سه کشور اول در واردات کرفس هستند.

آمریکا این محصول را از کشورهای دیگر وارد کرده و مجدد آن را دیگر کشورها صادر یا به اصطلاح Re Export می کند.

کرفس

کشورهای دارای رشد در واردات کرفس:
آلمان، بلژیک و روسیه دارای بازار رو به رشد در یک و پنج سال اخیر بوده اند. ژاپن و مالزی در یک سال و امریکا و کانادا در پنج سال اخیر دارای بازار رو به رشد می باشند.

بسته بندی کرفس:
بسته بندی کرفس برای صادرات باید به گونه ای باشد که همزمان با حفظ تازگی محصول، مدت زمان نگهداری کرفس را در بسته بندی صادراتی خود به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهد. با به کارگیری تکنولوژی نانو در پلاستیکهای مورد استفاده برای بسته بندی می توان به این هدف رسید.

پتانسیل صادراتی کرفس:
کشورهای عراق، روسیه و مالزی بیشترین پتانسیل صادراتی از ایران را دارا هستند. آلمان، بلاروس، چین و ژاپن نیز می توانند در در بخش صادرات کرفس مورد توجه قرار گیرد.

کشورهای عراق و روسیه دارای بازار اشباع شده برای صادرات کرفس از ایران هستند و بیشتر از ظرفیتشان صادرات به آن ها انجام شده است. در عوض کشورهای مالزی، تایلند، چین، عمان، قزاقستان و امارات دارای پتانسیل خوبی می باشند.

البته کشورهای آلمان و بلاروس نیز به عنوان مقاصد صادراتی خوب می توانند مورد توجه قرار گیرند.
بهترین مقصدهای صادرات کرفس از ایران با توجه به میزان پتانسیل صادراتی و آسان بودن روابط تجاری دو کشور را کشور مالزی، عمان و امارات دارا هستند.

ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با آذربایجان دارد. بازار روسیه بیشترین ظرفیت تقاضا را برای کرفس دارد.

مالزی بیشترین تفاوت بین پتانسیل صادرات و صادرات واقعی را از نظر ارزش نشان می دهد، ظرفیت باقیمانده صادرات به ارزش 14٫8 هزار دلار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
:
دنبال یک شریک هستم من ج از دزفول
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمدزاده:
کرفس مخصوص صادراتی داریم بدنبال مشتری برای صادر به خارج از کشور هستیم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمد رحمانی:
سلام وخسته نباشید .کرفس توب مخصوص صادرات داریم.مشتری برای صادرات میخاستیم .با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>