اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه عمر نوین


مزایای بیمه عمر نوین از نظر سود

از مزایای بیمه عمر نوین نیز پرداخت همین سودها به بیمه گزار است. سود تضمینی سودی است که توسط بیمه مرکزی تعیین می شود و بیمه عمر نوین نیز آن را به اندوخته های بیمه عمر خود پرداخت می کند. مقدار سود تضمینی در دو سال او 16% و در دو سال دوم 13% و از سال های بعد تا پایان قرارداد 10% است.

اما یک نوع سود دیگر نیز وجود دارد به نام سود حاصل از مشارکت در منافع که مقدار آن در هر سال و با توجه به وضعیت اقتصادی و زمینه هایی که بیمه نوین در آن سرمایه گذاری می کند متفاوت است. بیمه عمر نوین با استفاده از حق بیمه هایی که بیمه گزار می پردازد در امور مختلف سرمایه گذاری کرده و بیمه گزار را در سود حاصل شریک می کند. در جدول زیر سود پرداختی بیمه عمر نوین در سال های قبل را می بینید.

بیمه عمر نوین

علاوه بر سود پرداختی بیمه عمر با گذشت دو سال از تاریخ بیمه نامه، بیمه گزار می تواند درخواست وام بیمه عمر ارائه کند. مقدار وامی که از بیمه عمر می گیرید بستگی به اندوخته شما دارد. بیمه عمر تا 90% از اندوخته عمرتان را به شما وام می دهد. هرچه اندوخته بیمه عمر بیشتر باشد مقدار وام دریافتی شما نیز بیشتر است.

مزایای بیمه عمر نوین در استفاده از خدمات بیمه ای

نمی توانیم مزایای بیمه عمر نوین را بررسی کنیم بدون آنکه از پوشش های این بیمه حرفی زده باشیم. بیمه عمر دارای یک پوشش اصلی است که به آن پوشش سرمایه فوت می گویند علاوه بر این پوشش بیمه عمر دارای پوشش های دیگری است که به نام پوشش های تکمیلی بیمه عمر.

پوشش اصلی بیمه عمر نوین

از مزایای بیمه عمر نوین حمایت از اعضای خانواده بیمه گزار با پرداخت سرمایه فوت است. بیمه گزار با خرید بیمه عمر، زندگی خود را تضمین می کند و اگر در طول مدت قرارداد فوت کند بیمه نوین مبلغی به عنوان سرمایه فوت به خانواده و یا ذی نفع وی پرداخت و با این کار از آن ها حمایت می کند. سقف پرداختی سرمایه فوت تا 400 میلیون تومان است.

مزایای بیمه عمر نوین در استفاده از پوشش های تکمیلی

پوشش های تکمیلی باعث می شود که بیمه گزار بتواند استفاده بیشتری از بیمه عمر داشته باشد. تعداد پوشش ها و کیفیت آن ها در شرکت های مختلف متفاوت است. پوشش های تکمیلی اجباری نیست و بیمه گزار می تواند در زمان خرید بیمه عمر پوشش های مورد نیاز خود را انتخاب و میزان پرداختی هریک را نیز مشخص کند.

پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه

این پوشش مشابه سرمایه فوت است با این تفاوت که اگر بیمه گزار در طول قرارداد بر اثر حوادث فوت کند این سرمایه به خانواده وی پرداخت می شود. سرمایه فوت در اثر حادثه را بیمه گزار مشخص می کند که می تواند تا 4 برابر سرمایه فوت عادی باشد. سقف پرداختی سرمایه فوت در اثر حادثه 800 میلیون تومان است.

پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی

یکی دیگر از مزایای بیمه عمر نوین ارائه پوشش نقص عضو است که از بیمه گزار در زمان حوادث حمایت می کند. سقف سرمایه پرداختی برای نقص عضو و ازکارافتادگی معادل سرمایه فوت است و به در صورتی که بیمه گزار در اثر حوادث و در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی دائم و کامل و یا نقص عضو شود به وی پرداخت می گردد. در صورت نقص عضو نیز درصدی از سرمایه فوت عادی معادل با میزان خسارت واردشده به بیمه گزار پرداخت می شود.

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه

از مزایای بیمه عمر این است که زوایای مختلفی از زندگی بیمه گزار را تحت پوشش قرار می دهد. پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه کمک دیگری به افرادی است که در طول مدت قرارداد بیمه عمر، دچار ازکارافتادگی دائم شده اند.

این دسته از افراد از آنجایی که دیگر قادر به کار کردن نخواهند بود با استفاده از این پوشش از پرداخت حق بیمه های عمر معاف می شوند در حالی که بیمه نامه باطل نشده و همچنان تا پایان مدت قرارداد قادر خواهند بود از مزایای بیمه عمر نوین استفاده کنند.

پوشش پرداخت مستمری ازکارافتادگی

مستمری ازکارافتادگی برای حمایت بیشتر از افراد آسیب دیده و ازکارافتاده است که در طول مدت قرارداد دچار این عارضه می شوند. مطابق این پوشش به بیمه گزار تا 4 برابر آخرین حق بیمه پرداختی مستمری ازکارافتادگی پرداخت می شود.

پوشش امراض خاص

امراض خاص یک اصطلاح بیمه‌ای است برای سکته مغزی، سکته قلبی، سرطان، پیوند اعضا اصلی بدن و جراحی قلب باز. هر گاه بیمه‌گزار به این عوارض دچار شود می‌تواند از پوشش امراض خاص استفاده کند. مقدار پرداختی امراض خاص از 10 تا 50 درصد سرمایه فوت عادی است. این مقدار را بیمه‌گزار در زمان خرید بیمه مشخص می‌کند.

مزایای بیمه عمر نوین به طور ویژه

مزایای بیمه عمر نوین شامل مواردی دیگری نیز می شود. کسانی که بیمه عمر خود را از بیمه نوین دریافت می کنند می توانند آن را در قالب طرح شایگان خریداری کنند. در طرح شایگان بیمه عمر نوین بیمه گزار علاوه بر استفاده از پوشش های بیمه عمر می تواند از پوشش های درمان تکمیلی نیز استفاده کند. از دیگر مزایای بیمه عمر نوین این است که با خرید بیمه عمر به بیمه گزار برای خرید دیگر بیمه نامه ها از بیمه نوین تخفیف داده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>