اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات ضایعات کارتن:
در مدت زمانی که افزایش ناگهانی قیمت کارتن و کاغذ به دلیل افزایش مواد اولیه به وجود آمد، افزایش قیمت ضایعات کارتن نیز اتفاق افتاد و کارخانه ها نیاز مبرم به مواد اولیه و ضایعات کارتن داشتند و با این حال شرکت‌هایی بودند که صادرات ضایعات کارتن را انجام می دادند.

ضایعات کارتن

موارد استفاده از ضایعات کارتن چیست:
امروزه جمع آوری و فروش ضایعات کارتن یکی از شغل های پر درآمد می باشد.

ضایعات کارتن بخش هایی است که بعد از مصرف اصل کالا بلا استفاده باقی می ماند ولی عده ای این ضایعات را برای مصرف دوباره در کارخانه های کارتن سازی مورد استفاده قرار می دهند، با توجه به گران شدن کارتن و مواد اولیه تولید آن استفاده از ضایعات پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

کمبود کارتن و ضایعات آن به حدی است که برخی از شرکت ها مجبور به واردات این ضایعات شده اند تا مواد اولیه را تامین نمایند.

البته در این میان شرکت هایی نیز می باشند که صادرات ضایعات کارتن را انجام می دهند. قیمت ضایعات کارتن با توجه به نوسانات قیمت ارز تغییر می کند به صورتی که برای خرید و فروش آن باید روزانه و یا حتی ساعتی قیمت ها را استعلام کنید.

ضایعات کارتن در بسیاری از موارد به صورت خمیر در می آید و دوباره در کارخانه تولید کاغذ و کارتن مورد استفاده قرار می گیرد.

گرانی مواد اولیه کارخانه های کارتن سازی به حدی است که بسیاری از نیازشان را از ضایعات استفاده می‌کنند.

صادرات ضایعات کارتن شغلی پر سود با سرمایه کم:
در مدت زمانی که افزایش ناگهانی قیمت کارتن و کاغذ به دلیل افزایش مواد اولیه به وجود آمد، افزایش قیمت ضایعات کارتن نیز اتفاق افتاد و کارخانه ها نیاز مبرم به مواد اولیه و ضایعات کارتن داشتند و با این حال شرکت‌هایی بودند که صادرات ضایعات کارتن را انجام می دادند و با توجه به محدودیت هایی که در برخی از زمان ها برای صادرات ضایعات و یا کارتن و کاغذ صورت می گیرد باز هم افراد زیادی مشغول این کار هستند و سود خوبی هم از این طریق به دست می آورند.

ضایعات کارتن

کشورهای همسایه ایران مانند عراق از وارد کننده های ضایعات کارتن می باشد. صادرات ضایعات کارتن در حالی که می تواند سود دهی خوبی داشته باشد و یکی از مشاغل پر درآمد باشد ولی باید در صورتی مورد استفاده قرار بگیرد که نیاز داخلی در این مورد تامین گردد.

حتی صادرات انواع کاغذ و کارتن در حالی که نیاز داخلی وجود داشته باشد، متوقف می گردد تا نیاز بازار داخلی تامین گردد.

در کارخانه های بازیافت کارتن مراحل مختلفی طی می گردد و خمیری تهیه می شود که در نهایت به کاغذ تبدیل می گردد و این یکی از روش های تولید کاغذ است که به علت گرانی مواد اولیه تولید کاغذ استقبال بیشتری از آن شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیر:
ضایعات کارتن پرس
اکبر شیخانی:
سلا م من کارتن پرس شده تولید میکنم برا صادرات کنجکاوم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>