اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه تکمیلی sos

بیمه های درمانی انواع مختلفی دارد. یکی از انواع مختلف بیمه های درمانی بیمه تکمیلی انفرادی SOS است. SOS یک شرکت کمک رسان است که فعالیت عمده آن در حوزه خدمات درمانی می باشد. از آنجا که یک شرکت کمک رسان، شرکت بیمه محسوب نمی شود و شرکت خدماتی است، بنابراین مجوز صدور بیمه نامه ندارد و باید برای صدور بیمه نامه با یک شرکت بیمه گر همکاری کند.

شرکت کمک رسان SOS برای صدور بیمه های تکمیلی خود و انجام خدمات درمانی با شرکت بیمه آسماری همکاری می کنند. به این معنی که بیمه های تکمیلی انفرادی SOS متعلق به شرکت بیمه آسماری است. شرکت کمک رسان در سال 1372 افتتاح شده و شروع به انجام خدمات درمانی کرده است. این شرکت با 3000 تا از مراکز درمانی در سراسر کشور قرارداد دارد.

انواع طرح های بیمه تکمیلی SOS
بیمه تکمیلی SOS به سه بخش تقسیم می شود:

  1. بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده SOS
  2. بیمه تکمیلی گروهی SOS
  3. صندوق درمان

شرایط بیمه تکمیلی انفرادی SOS

1-برای تهیه بیمه تکمیلی انفرادی SOS اگر مجرد هستید و در کنار خانواده خود زندگی می کنید باید به همراه افراد دیگر خانواده این بیمه را تهیه کنید. البته اگر اعضای خانواده تان خودشان بیمه تکمیلی نداشته باشند باید به همراه شما این بیمه را تهیه کنند اما اگر خودشان بیمه تکمیلی داشته باشند شما می توانید به تنهایی بیمه تکمیلی SOS خود را تهیه کنید.فقط باید بدانید که این بیمه، افراد بالای 64 سال را بیمه نمی کند. اگر متأهل هستید باید به همراه همسر خود و در صورت داشتن فرزند باید به همراه همسر و فرزند (یا فرزندان) خود این بیمه را تهیه کنید.

2-بیمه تکمیلی انفرادی SOS یک کارت عضویت در اختیار شما قرار می دهد که مورد قبول در تمام مراکز درمانی، بیمارستان ها و درمانگاه های ایران و کشورهای دیگر می باشد. این بیمه با یک سری از درمانگاه ها و بیمارستان ها طرف قرارداد است.شما با در دست داشتن کارت عضویت خود، اگر به این مراکز طرف قرارداد مراجعه فرمایید بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید تا سقف تعهدات بیمه تحت درمان قرار بگیرید. درصورتی که برای درمان بیماری خود به مراکزی غیر از مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه می کنید باید هزینه را پرداخت کرده و چند روز بعد از آن هزینه را از بیمه تکمیلی انفرادی SOS دریافت کنید.

3-بیمه تکمیلی انفرادی SOS از تمام متقاضیان بالای 18 سال فقط برای یک بار در شروع قرارداد یک آزمایش و چکاپ کامل می گیرد. این آزمایش در خود شرکت کمک رسان SOS انجام می شود و هزینه آن باید توسط بیمه گزار پرداخت شود.هر بیماری یا مشکلی که در آزمایش شما دیده شود از بیمه تکمیلی انفرادی SOS شما حذف می شود. برای مثال اگر شما مشکل کلیوی داشته باشید و در آزمایش شما دیده شود کل بیماری های کلیوی از بیمه تکمیلی شما حذف می شود.

4-تمامی خدمات درمانی که بیمه تکمیلی انفرادی SOS به متقاضیان ارائه می دهد بدون فرانشیز است.

شرایط بیمه تکمیلی گروهی SOS

بیمه تکمیلی گروهی SOS برای ارگان ها، سازمان ها و شرکت هایی با تعداد پرسنل بالای 40 یا 50 نفر انجام می شود که کاملاً به صورت داوطلبانه انجام می شود و اجباری ندارد. در بیمه تکمیلی گروهی SOS کارکنان می توانند همسر، فرزند و پدر و مادر خود را به همراه خود بیمه کنند.

طرح صندوق درمان

طرح صندوق درمان برای گروه های بالای 300 یا 400 نفره به بالا در نظر گرفته شده است. برای این گروه ها بیمه تکمیلی SOS یک صندوق مالی تشکیل داده است. هر کدام از اعضا ماهانه حق مدیریت صندوق پرداخت می کنند که سرمایه این صندوق را تشکیل می دهد.به هر کدام از اعضا تنخواه هایی داده می شود تا بتوانند در طول یک سال برای خدمات درمانی خودشان از آن ها استفاده کنند. صندوق درمان برای سازمان هایی که تعداد زیادی پرسنل دارند به صرفه تر و کارآمدتر است.

همکاری شرکت های بیمه با شرکت کمک رسان SOS

شرکت SOS با شرکت های بیمه گر متفاوتی همکاری می کنند. شرکت های بیمه مانند بیمه ایران، کارآفرین، ملت و … بیمه تکمیلی انفرادی SOS را در اختیار متقاضیان گذاشته و به فروش می رسانند.

موارد پزشکی تحت پوشش بیمه تکمیلی انفرادی SOS

  • تامین هزینه درمان در بیمارستان تا سقف 800 میلیون ریال
  • تامین هزینه زایمان و سزارین تا 55 میلیون ریال
  • تامین هزینه پاراکلینیکی تا سقف 24 میلیون ریال
  • تامین هزینه اورژانس بیمارستانی تا سقف 5/5 میلیون ریال
  • تامین هزینه شیمی درمانی تا سقف 240 میلیون ریال
  • تامین هزینه لیزر درمانی و فیزیوتراپی تا سقف 8 میلیون ریال
  • تامین هزینه بیمه حادثه تا سقف 300 میلیون ریال
  • سازمان دهی انتقال پزشکی زمینی در سراسر ایران
  • انتقال پزشکی هوایی
  • خدمات پزشکی در منزل
  • کمک رسانی حقوقی
  • تهیه و ارسال داروی کمیاب
  • تامین هزینه درمان در خارج از کشور
  • اخذ نظریه دوم پزشکی
  • نظارت بر درمان
  • راهنمایی پزشکی
  • بیمه حادثه
  • دسترسی شبانه روزی به خدمات
  • غرامت روزانه بستری به ازای هر شب بستری شدن تا سقف 3 میلیون ریال

لازم به یادآوری است که خدمات پاراکلینیک که خود لیست جداگانه ای دارند؛ دارای 3 ماه دوره ی انتظار هستند.

تعرفه خدمات دندانپزشکی بیمه تکمیلی انفرادی SOS

یکی از ویژگی های ممتاز بیمه تکمیلی انفرادی SOS این است که متقاضیان این بیمه می توانند با پرداخت مبلغ تعیین شده ای از خدمات دندانپزشکی نیز استفاده کنند. خدمات دندانپزشکی بیمه تکمیلی انفرادی SOS، 30% فرانشیز دارد.در حال حاضر دو طرح برای خدمات دندانپزشکی وجود دارد که به صورت زیر می باشد:

بیمه sos

نحوه پرداخت خسارت توسط بیمه تکمیلی انفرادی SOS

بیمه تکمیلی انفرادی SOS در تلاش است تا بتواند پرداخت خسارت را به صورت آنلاین انجام دهد. هم اکنون در قسمت بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده SOS پرداخت خسارت های پاراکلینیکی همان روز انجام می شود. غرامت بابت بستری تقریباً کمی طولانی است و ممکن است تا یک ماه زمان ببرد. برای کسانی که از طرح صندوق درمان استفاده می کنند پرداخت خسارت 7 تا 10 روز کاری زمان می برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>