اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات دستگاه خودپرداز:
تولید دستگاه های خودپرداز در ایران قدمت چندانی ندارد. پیش ازاین برای تولید چنین دستگاهی می بایست به کشورهایی مانند کره یا چین وابسته می بودیم و قطعات و یا خود دستگاه را از این کشورها وارد می‌کردیم اما این روزها شاهد راه اندازی خط تولید دستگاه های خودپرداز هستیم و علاوه بر این صادرات دستگاه خودپرداز به کشورهای منطقه نیز آغاز شده است. تولیدات انبوه این دستگاه ها سودآور است زیرا بازار مصرف بسیار زیادی در خاورمیانه و کشورهای شمال آفریقا خواهد داشت.

دستگاه خودپرداز

چشم انداز توسعه صادرات دستگاه خودپرداز:
در صورتی که از نظر تکنولوژی پیشرفت حاصل شود و کمک های علمی در این زمینه از کشورهایی که صاحب فناوری بالایی هستند مانند کشور کره ارائه شود می توان شاهد تولید انبوه در این صنعت بود.

پیدا کردن بازار جهانی برای صادرات دستگاه خودپرداز کار چندان دشواری نیست زیرا بسیاری از کشورهای منطقه با افزایش میزان تراکنش های بانکی و ایجاد کسب و کارهای خرد در آن ها به سرعت نیاز به دستگاه‌های خودپرداز را حس کرده اند.

اولین مقصد صادرات ایران این روزها کشور ترکمنستان است. برای اهداف بعدی قصد داریم برای کشورهایی مانند مصر و روسیه و کشورهای آفریقایی بازاریابی مناسب انجام دهیم و تولیدات خود را به این کشورها نیز صادر کنیم.

دستگاه خودپرداز

آشنایی با دستگاه خودپرداز و امکان صادرات دستگاه خودپرداز:
خودپرداز در واقع یک دستگاه الکترونیکی است که به شما این امکان را خواهد داد تا هر زمان که بخواهید با ارائه کارت بانکی و ارائه رمز عبور بتوانید تراکنش های مالی خود را انجام دهید. از طریق دستگاه های خود پرداز می توان علاوه بر دریافت وجه نقد، برای جابه جایی پول نیز اقدام کرد و حتی قبض را نیز پرداخت کرد.

دستگاه های خودپرداز به شما این امکان را می دهد که بدون مراجعه به بانک بخش بزرگی از امور بانکی خود را نیز انجام دهید.

در کشورهای درحال توسعه استفاده از دستگاه های خودپرداز هر روز رونق بیش تری می‌گیرد و تولید‌کنندگان نیز محدود به کشورهایی مانند کره است به همین دلیل خلاء بزرگی در بازار مصرف وجود دارد. بنابراین می‌توان به تولید دستگاه ATM به عنوان کسب و کاری پر سود با نگاه به صادرات دستگاه خودپرداز به کشورهای منطقه حساب ویژه ای باز کرد.

دستگاه خودپرداز

شیوه های تولید دستگاه خودپرداز:
زمانی که قصد داریم برای توسعه کسب و کارهای داخلی تلاش کنیم و خصوصا در زمینه دستگاه های وابسته به تکنولوژی، نیاز به اطلاعات کشورهای پیشرو در این زمینه داریم و علاوه بر اطلاعات در اکثر مواقع ورود قطعات نیاز خواهد بود.

برای اینکه بتوان حق امتیاز شرکت های ایرانی را برای تولید دستگاه ها گرفت می بایست برخی قطعات پیچیده و اغلب قطعات ساده را به طور کامل در ایران تولید کرد تا تنها نیاز به اجزای محدود و منفصلی داشته باشیم که امکان تولید انبوه و استفاده از برند ایرانی ایجاد شود. در این صورت می توان روی سودآوری صادرات دستگاه خودپرداز حساب باز کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>