اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هندوانه

صادرات هندوانه از ایران:
تولید این صیفی جات به دلیل اینکه مقدار قابل توجهی آب برای رشد خود احتیاج دارد، در بسیاری از کشورها ممنوع می باشد.

کشورهایی که از آب کمتری برخوردار هستند، ترجیح می دهند که این صیفی جات را از کشورهای دیگر مانند ایران خریداری نمایند. صادرات هندوانه از ایران هیچ محدودیتی را در پی ندارد.

هندوانه یکی از صیفی جات بسیار خوشمزه و آبدار می باشد که در کشور ایران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. این میوه برای رشد کامل خود به مقدار بسیار زیادی آب احتیاج دارد.

تولید این صیفی جات به دلیل اینکه مقدار قابل توجهی آب برای رشد خود احتیاج دارد، در بسیاری از کشورها ممنوع می باشد.

هندوانه

کشورهایی که از آب کمتری برخوردار هستند، ترجیح می دهند که این صیفی جات را از کشورهای دیگر مانند ایران خریداری نمایند. صادرات هندوانه از ایران هیچ محدودیتی را در پی ندارد. یعنی برای صادرات هندوانه از ایران نیاز به دریافت و طی کردن مراحل بسیار زیادی نمی باشد.

بسیاری از اقتصاددانان بر این عقیده می باشند که بهتر است تولید این میوه را قطع نمایند، زیرا صادر نمودن هندوانه از ایران نوعی صادر کردن آب از ایران خواهد بود. به دلیل جلوگیری از بروز کم آبی در کشور، این سخن مورد توجه برخی از افراد نیز قرار گرفت.

اما توضیح اینکه صادرات هندوانه از ایران نفع بیشتری از صادرات نفت از ایران را برای کشور در بر دارد، سبب شده است که قطع این تولید، ضربه ی بدی به کشاورزان و همچنین اقتصاد کشور وارد کند.

هندوانه

مزایای صادرات هندوانه از ایران:
صادرات هندوانه از ایران مزایای بسیاری را در بر خواهد داشت. یکی از این مزایا مطرح بودن کشاورزی در ایران خواهد بود. بسیاری از کشورها از این صادرات استقبال نموده اند.

به گونه ای که این صادرات به 21 کشور صورت می پذیرد. کشورهایی مانند آلمان، افغانستان، عراق و … طرفداران بسیار زیاد این نوع از صادرات در کشور ما هستند. این صادرات سبب می شود، ارز آوری مناسبی برای کشور انجام گیرد.

البته ناگفته نماند که، یکی از دلایلی که بر تصمیم صادرات هندوانه صحه گذاشت، فراوانی تولید این محصول بوده است. صادرات هندوانه اغلب به صورت فله ای صورت می پذیرد.
البته در بسیاری از مواقع نیز این صادرات به صورت باکسی آماده ی ارسال می گردند. اغلب این صادرات با بسته بندی های تنی صورت می پذیرد.

هندوانه

بسیاری از این هندوانه ها، از هندوانه های مرغوب و باکیفیتی می باشند، که در برخی از مناطق بسیار حاصلخیز کشور، کشت می شوند. به دلیل ازدیاد تولید هندوانه، در کشور ایران در تمامی فصول می توان از هندوانه استفاده نمود. البته در فصل تابستان استفاده از این میوه بسیار فراوان می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>