اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نان

صادرات نان ایرانی:
اگر به دنبال محصولی هستید که بازار متمایزی برای صادرات داشته باشد، ما صادرات نان را به شما پیشنهاد می کنیم. نحوه صادرات نان ایرانی نیز مشابه صادرات سایر مواد غذایی است.

در سال های گذشته به دلیل کمبود نان و واردات آرد و گندم، صادرات نان ممنوع شده بود. اما امروزه صادرات نان به دلیل اهمیت و ضرورت ارزآوری مجاز می باشد. برای صادرات نان، در ابتدا لازم است بازار هدف خود را انتخاب نموده و در خصوص نان مصرفی بازار هدف به ویژه استانداردها اطلاعاتی کسب نمایید.

کشور های همسایه ایران با بیش از 400 میلیون نفر جمعیت، بازار بسیار مناسبی برای صادرات نان ایرانی محسوب می شود. برخی از انواع نان های ایرانی از جمله نان لواش در برخی از کشور های همسایه همچون ارمنستان پرطرفدار است.

نان

نحوه صادرات نان ایرانی تا اروپا و آمریکا:
بی شک اولین نکته ای که در خصوص صادرات نان ایرانی باید بدانید، این است که نان ایرانی صادراتی باید با کیفیت و طبق استانداردهای کشور هدف باشد. کشور های اروپایی و آمریکایی دارای استاندارد های ویژه ای برای واردات نان می باشند.

دومین نکته این است که لازم است تا نان ایرانی با بسته بندی حرفه ای و اصولی به تمامی بازارها از جمله بازارهای اروپایی و آمریکایی صادر شود. هر چند نان کالا با ماندگاری بالاست، اما کیفیت بسته بندی می‌تواند در افزایش هر چه بیشتر ماندگاری نان اهمیت زیادی داشته باشد. توجه کنید بسیاری از کشور ها، علاوه بر استاندارد هایی که برای نان مصرفی تعیین نموده اند، دارای استاندارد هایی برای بسته بندی نان نیز می‌باشند.

نان

در حال حاضر بیش از 90% سرانه نان مصرفی در داخل کشور به روش های سنتی تولید می شود، پیش‌بینی می شود با افزایش تولید نان به روش های صنعتی و با تکنولوژی روز، بازارهای صادراتی نان ایرانی در اروپا، آمریکا و کانادا نیز به صورت قابل ملاحظه ای قابل توسعه باشد.

نمایشگاه های صنعت آرد
در سال های اخیر، نمایشگاه هایی در داخل کشور با موضوع صنعت آرد و نان به صورت بین المللی برگزار می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین فرهادی:
سلام .محصول تولیدیم نان خشک گرد هست اگر تو زمینه صادر کردن کمکی میتونید بهم کنید ممنون میشم.با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

رضارضائیان :
باسلام من میخام به عراق نان باآردمحلی روستا صادر کنم یعنی میتونم ماهانه ۲۰هزار بسته ۲کیلویی میتونم صادرکنم لطفا دراین کار منو راهنمایی کنید یا اگر مشتری دارین من میتوانم تامین کنم و بصورت دوجانبه کارکنیم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

ممسعود پهلوان:
سلام ممنون که آگاه کردید برای صادرات نان. اما من به روشهای تولید نان سنتی لواش با کیفیت و تعداد ویژه دست پیدا کردم. آیا کشورهای همسایه هدف مشتاق نان سنتی ایران با عطر هیزم و گندم طبیعی نیستند? لطفا بنده رو مطلع کنید و راههای صادرات محصول من رو که در ایران کم رقیب هست به من نشون بدید. متشکرم
پاسخ زینگ:
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مسعود اسدی :
باسلام. بنده مدیر فروش تولیدی نان بستنی در تبریز هستم. جهت صادرات . میتونیم همکاری داشته باشین
علیپور:
با سلام من میتونم نان روغنی با ماندگاری خیلی بالا و کیفیت عالی ک واقعا با یک بار امتحان مشتری میشن به دونبال صادر کننده هستم به خارج از کشور با تعداد بالا
م.ن:
باسلام بنده اولین تولید کننده نان خشک صددرصد جوانه گندم هستم در ایران اگر کشوری علاقه مند به مصرف این نان هست لطفاً راهنمایی بفرمایید این محصول کاهش دهنده قند خون دربیماران دیابتی رفع یبوست جوانسازی پوست جلوگیری از ریزش مو جلوگیری از سرطان سینه رژیمی وارگانیک با ماندگاری بالا را دارد بخاطر اینکه دارای فیبر بالا.فولات بالا. ویتامین‌های e.b.d پروتئین زیاد وسرشا از آنتی اکسیدان می‌باشد
مهدی معدنزاده:
سلام وقت بخیر بابت صادرات نان میخواستم ازتون مشاوره بگیرم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>