اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آرد

صادرات آرد به عراق:
انواع بسیار زیاد صادرات کالاها به کشور عراق سبب می شود که هر دو کشور از نظر اقتصادی شرایط بهتری را در پی داشته باشند. یکی از کالاهایی که صادرات بر روی آن نیز انجام می پذیرد، آرد می باشد.

شرایط صادرات آرد به عراق، مانند برخی دیگر از محصولات صادراتی می باشد. عراق نیز در جرگه ی کشورهایی قرار دارد که امروزه تجارت های بسیاری را با کشور ایران انجام می دهد. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی که با ایران دارد، واردات و صادرات بسیار سودمندی را می تواند انجام دهد.

کشور عراق در چند سال اخیر انجام تجارت با کشور ایران را کلید زده است. در سال های گذشته به دلایل‌های بسیار زیادی، اختلافات بسیاری در زمینه های گوناگون با کشور عراق برای ما وجود داشت.
اما امروزه یکی از کشورهایی که در لیست واردات و صادرات فراوان در کشور ما، قرار دارند، عراق می باشد. امروزه بسیاری از کالاها و خدمات به کشور عراق صادر می شوند.

انواع بسیار زیاد صادرات کالاها به کشور عراق سبب می شود که هر دو کشور از نظر اقتصادی شرایط بهتری را در پی داشته باشند.

یکی از کالاهایی که صادرات بر روی آن نیز انجام می پذیرد، آرد می باشد. شرایط صادرات آرد به عراق، مانند برخی دیگر از محصولات صادراتی می باشد. تمامی واردات و صادراتی که صورت می پذیرد، به دلیل برخورداری از مزایایی خواهد بود.

این مزایا دو طرفه بوده است. هم خریدار و هم فروشنده می توانند به سبب این واردات و صادرات از سود مناسبی بهره مند گردند.

آرد

قوانین و شرایط صادرات آرد به عراق و مزایای آن:
همانطور که می دانید بسیاری از تجارت ها دارای قوانین و ضوابطی می باشند که هر وارد کننده و صادر‌کننده‌ای ملزم به رعایت آن خواهد بود.

لیکن این قوانین به گونه ای طراحی می شوند که هم برای وارد کننده و هم برای صادر کننده مزایایی را در بر داشته باشد. شرایط صادرات آرد به عراق، شرایط پیچیده و خاصی نمی باشد.

به دلیل قاچاق برخی از کالاها، سخت گیری هایی در این حوزه صورت می پذیرد که این سخت گیری ها برای هر کالایی وجود خواهد داشت.

استفاده از برچسب های عربی و لاتین یکی از شرایط صادرات آرد به عراق و همچنین دیگر کالاها به عراق می باشد. وزارت هایی که در کشور عراق مشغول به فعالیت هستند، از دریافت کالاهایی که برچسب ندارند، خودداری می نمایند.

ناگفته نماند که انواع آردها را می توان برای صادرات به عراق استفاده نمود. یکی دیگر از شرایط صادرات آرد به عراق، بستن قراردادهایی با کارخانه ها از سوی مشتریان عراقی می باشد.

بهتر است قبل از بستن عقد قرارداد هیچگونه صادراتی صورت نپذیرد. می توان یکی از مزایای برتر این نوع از تجارت با کشور عراق را، هزینه حمل و نقل بسیار پایین آن در نظر گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>