اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میوه

صادرات هوایی میوه:
صادرات هوایی انواع میوه یکی از بهترین روش ها و ایمن ترین روش ها شناخته می شود که برای بسیاری از کشورهای دیگر و یا شهرهایی که راه زمینی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که صادرات هوایی میوه هزینه زیادی دارد، شما باید کالاهایی را که ارزش زیادی دارند و سود به دست آمده از آنها زیاد است را به صورت هوایی صادر کنید.

صادرات میوه یکی برای کشورهای خارجی اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل برای خرید آن هزینه آن را قبول می کنند.

برای صادرات هوایی میوه باید در مورد تعرفه و قوانین آن اطلاعات زیادی کافی داشته باشید که در ادامه بیان می کنیم.

میوه

تعرفه صادرات هوایی انواع میوه:
از آنجایی که میوه در برابر آسیب پذیری مقاومت زیادی ندارد و همچنین ماندگاری آن بسیار کم است، باید بدانید که صادرات هوایی میوه بهترین گزینه ای می باشد که شما می توانید آن را انتخاب کنید.

از جمله مهم ترین ویژگی که در صادرات هوایی وجود دارد این است که با سرعت بیشتری کالا را به مقصد می رساند و همچنین آسیب پذیری آن بسیار کمتر می باشد. برای صادرات هوایی میوه باید تعرفه های گمرکی آن پرداخت شود که این تعرفه بر اساس وزن، نوع کالا، میزان و … متفاوت می باشد.

فردی که صادرات میوه را به صورت هوایی انجام می دهد، علاوه بر اینکه سود زیادی را دریافت می کند هزینه و تعرفه گمرکی زیادی را هم باید پرداخت کند.

میوه

صادرات هوایی انواع میوه:
از آنجایی که کشور ایران خاک حاصلخیز و مطلوبی دارد میوه های بسیاری را در فصل های مختلف دارد که کشورهای خارجی متقاضی صادر کردن این میوه ها به کشور خود هستند.

برای صادرات هوایی میوه باید صادرکنندگان تمامی قوانین و شرایطی که برای صادرات میوه به صورت هوایی وجود دارد را رعایت کنند و بر اساس آن قوانین کالاهای تولید خود را صادر نمایند.

با توجه به اینکه با صادرات هوایی به میوه ها آسیب کمتری وارد می شود و سریعتر به دست مشتریان می‌رسد، امروزه بسیاری از افراد درخواست میوه از کشورهای خارجی دارند.

حتی برخی از کشورهای اروپایی هم با وجود برخی از تحریم هایی که صادرات را سخت تر کرده است، درخواست میوه های ایرانی را داشته اند و بر همین اساس با صادرات هوایی میوه به کشور خود موافقت کرده اند. البته در برخی از موارد میوه های ایران به کشورهای همسایه ارسال می شود و از آن کشورها به کشورهای اروپایی ارسال می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>