اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه ورزشی

ورزش همیشه باعث سلامتی نیست. بعضی از ورزش ها ماجراجویانه هستند. بوکسورهایی که در رینگ حریف می طلبند، کشتی گیرانی که حریفان خود را به زمین می کوبند، مبارزان ورزش های رزمی، کوهنوردان، قایقرانان در آب های آزاد، فوتبالیست ها، ژیمانستیک کاران و بسیاری از ورزش های دیگر فعالیت هایی ماجراجویانه و پر از هیجان هستند که گاه بسیار خطرناک نیز می شوند.

انجام این نوع ورزش ها خالی از حادثه نیست و البته ورزشکاران حرفه ای نیز افرادی هستند که به استقبال حادثه می روند. بیمه حوادث که ممکن است تا کنون نام آن را در زمینه های مختلف شنیده باشید در زمینه ارائه بیمه نامه برای حوادث ورزشی نیز فعال است. معمولاً ورزش کردن در حد یک نرمش چنددقیقه ای باعث آسیب های جدی به افراد نمی شود اما همه ما دیده ایم فوتبالیست ها، کشتی گیران و به طور کلی ورزشکارانی را که در حین انجام بازی صدمه می بینند و گاهی شدت آسیب های وارده به حدی است که فرد دیگر نمی تواند فعالیت ورزشی خود را دنبال کند. بیمه حوادث ورزشی برای حمایت از بیمه گزار در این مواقع است. برای آشنایی با این بیمه نامه تا آخر مطلب همراه ما باشید.

بیمه حوادث بیمه ای برای عموم مردم

بیمه حوادث مخصوص همه افراد است. متأسفانه هر کس در هر جایگاه و شغلی ممکن است دچار حادثه شود و رخ دادن حوادث اجتناب ناپذیر است. مطابق بیمه حوادث، چنانچه فردی در طول مدت قرارداد، فوت کند و یا دچار ازکارافتادگی دائم و کامل شود، مبلغی معادل دیه و یا خسارت واردشده به بیمه گزار به وی یا خانواده او پرداخت می شود. بیمه حوادث به خصوص برای افرادی که دارای مشاغل پرخطر هستند توصیه می شود تا در صورت بروز حادثه بتوانند از خدمات و مزایای بیمه حوادث استفاده کنند.

بیمه حوادث ورزشی نیاز هر ورزشکار

بیمه حوادث ورزشی برای هر ورزشکاری لازم است. داشتن این بیمه آن قدر مهم است که معمولاً صاحبان باشگاه ها و سالن های ورزشی و حتی مربیان در زمان ثبت نام از افراد می خواهند که ابتدا بیمه ورزشی تهیه کنند و سپس در رشته ورزشی یا سالن های ورزشی خود فعالیت کنند.

حتی ممکن است صاحب یک مجموعه ورزشی و یا مربیان نگذارند فردی که کارت بیمه ورزشی را تهیه نکرده است در سالن حضور یافته و از وسایل سالن ورزشی استفاده کند زیرا بدون داشتن بیمه حوادث ورزشی هر اتفاقی که برای ورزشکار در زمان ورزش کردن بیفتد، مربی و مدیران سالن یا مجموعه ورزشی مسئول شناخته می شوند. اگرچه بیمه مسئولیت دارندگان اماکن ورزشی برای این افراد وجود دارد اما کافی نیست و از طرفی بهتر است ورزشکار این بیمه نامه را تهیه کند تا بتواند از مزایای بیشتری بهره ببرد.

نقش بیمه نامه حوادث ورزشی در حمایت از ورزشکاران

هر زمان که در طول مدت قرارداد و در حال انجام فعالیت های ورزشی بیمه گزار دچار حوادث شود، می تواند مطابق قانون از این بیمه خسارت دریافت کند. مبالغی که در بیمه حوادث ورزشی به عنوان خسارت به بیمه گزار و یا خانواده او پرداخت می شود مطابق بیمه حوادث بوده و از پرداخت هزینه های پزشکی تا غرامت فوت را شامل می شود. از آنجایی که انجام فعالیت های ورزشی به خصوص در سطح حرفه ای خالی از آسیب دیدگی و مصدومیت نیست، لازم است که همه کسانی که به طور حرفه ای و یا به منظور حفظ سلامتی خود ورزش می کنند این بیمه را خریداری کنند.

بیمه حوادث ورزشی بیمه ای مفید و ارزان

حق بیمه حوادث ورزشی بسیار پایین است و یکی از ارزان ترین انواع بیمه های حوادث است. حق بیمه ورزشی برای هر فرد 15 هزار تومان است که این مبلغ برای ورزشکاران روستایی و عشایری به 10 هزار تومان کاهش می یابد. به همین دلیل خرید این بیمه نامه کاملاً به صرفه است و بیمه گزار در ازای پرداخت مبلغی اندک می تواند از حداکثر مزایا و خدمات آن استفاده کند.

پوشش های حوادث در بیمه عمر، دریافت غرامت از دو بیمه نامه

در بیمه عمر دو پوشش هزینه های پزشکی و فوت در اثر حادثه وجود دارد که هزینه های پزشکی بیمه گزار و یا غرامت فوت او را در صورتی که ناشی از حوادث باشد، پرداخت می کند. ورزشکار می تواند علاوه بر خرید بیمه حوادث ورزشی برای خود بیمه عمر خریداری کند تا در صورت بروز حوادث از هر دو محل بیمه نامه خسارت دریافت کند. نکته ای دیگری که در بیمه عمر وجود دارد این است که حق بیمه های پرداختی توسط بیمه گزار توسط شرکت بیمه صرف امور سرمایه گذاری شده و در پایان قرارداد بیمه عمر همراه با سود آن به بیمه گزار پرداخت می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>