اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یراق

صادرات یراق به عراق:
یراق درمعنای لغوی به معنای ذوب کردن فلز می باشد. در زمان های قدیم و عصر کهن با ذوب فلز و با استفاده از قالب های خاص اشکال متنوعی شناخته می شد.

از جمله این اشکال می توان به زره، شمشیر، نیزه، کلاه خود و یا حتی زین اسب اشاره کرد. امروزه یراق به کلیه ابزار فلزی در دسترس گفته می شود.

صنعت یراق دسته بندی و طبقه بندی های مختلفی دارد که مهم ترین انها شامل درب، کابینت، قفل، کلید و غیره اشاره کرد. تولیدکنندگان کشور ما در صنعت یراق سازی امروزه پیشرفت های شگفتی داشتند و محصولات آنها علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز مشتری های خود را دارند و از جمله بازارهای خارجی می توان به کشور عراق و صادرات یراق به عراق اشاره کرد.

کشور عراق به سبب همسایگی با کشور ایران و همچنین موقعیت جغرافیایی خود که میان قاره های اسیا، اروپا و افریقا قرار دارد به لحاظ تجارت دارای اهمیت زیادی می باشد.

این کشور یک کشور وارد کننده است از این رو فرصت مناسبی است تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی ما بتوانند محصولات خود را در بازارهای این کشور عرضه کنند.

یراق

از جمله بازارها و صادرات مهم می توان به صادرات یراق به عراق اشاره کرد. تولییدکنندگان یراق می توانند محصولات خود را به سهولت از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشور عراق وارد کرده و نمایندگی های فروش یراق را در بازارهای این کشور فعال کنند.

تحریم های بی سابقه علیه کشور ایران و عدم استقبال بازارهای جهانی از کالاهای ایرانی به دلیل این تحریم ها سبب شده که بازارهای عراق که از این تحریم ها پیروی نمی کنند استقبال چشمگیری از کالاهای ایرانی کنند و صادرات یراق به عراق در صدر کالاهای صادراتی به این کشور قرار بگیرد.

باتوجه به موقعیت کشور عراق از جمله جنگ ها و درگیری هایی که در این کشور بوده توسعه و ساخت و ساز در این کشور در رتبه نخست برنامه های داخلی آن قرار گرفته و این مهم مرهون تامین مواد اولیه و ابزارلات ساخت ساز می باشد از این رو این بهترین موقعیت برای فروش و صادرات کالا به این کشور می‌باشد و صادرات یراق به کشورعراق می تواند افزایش چشمگیری پیدا کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سعید برداره ::saeed bardareh:
با سلام. ما تولید کننده دستگیره کابینت با آلیاژ آلومینیوم با تنوع بالا و پشتیبانی دپوی انبار بالای ۴۰۰۰ کارتن هستیم. تمایل به صادرات محصولات تولیدی به عراق رو داریم و آماده همکاری هستیم.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

جابر ندایی :
سلام وقت بخیر . ما یه کارگاه تولیدی ام دی اف هستیم .و در ضمینه های تولید روشویی . کابینت. ام دی اف . هایگلاس . منبران .تخت و کمد نوزاد نوجوان . تختهای ۲ طبقه . سیسمونی . میز اداری . Cnc درب کابینت و مصنوعات ام دی اف هستیم . و تمایل داریم با بازارهای کشورهای همسایه وارد کا ر شویم و اجناس خود را به کشورهای همسایه صادر کنیم. ممنون میشم ما رو راهنمایی کنید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

اکرم ابادیان :
سلام شرکت ما تولید کننده ابزار یراق بست و گیره های نگه دارنده ام دی اف محصول مشترک ایران و المان داری سایت شرکت حلقه ابی گیلان در گوگل میباشد متقاضی یک بازرگان در کشورهای هم جوار برای عرضه محصولات خود میباشیم
محمد بحری:
تولید یراق درب ضد سرقت و دستگیره درب داخلی
نصراله عالی پور:
سلام ماتولیدکننده دستگیره های کابینتی در استان ایلام هستیم با ظرفیت تولید 200هزار قطعه درهفت رنگ در ماه باتوجه به نزدیکی کارخانه ما به مرز عراق امادگی وتمایل صادرات به عراق را داریم اگر مایل به همکاری بودید درخدمتیم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>