اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کالاهای صادراتی ایران به آلمان:
آلمان یکی از شرکای مهم کشور ایران در حوزه ی تجارت می باشد. صادرات با کشور آلمان برای کشور ما دارای مزایای بسیاری خواهد بود. کالاهای صادراتی ایران به آلمان، شامل انواع بسیار زیادی هستند
کشور آلمان یک کشور صنعتی می باشد که مردم آن بیشتر در این زمینه تخصص و کارآیی خواهند داشت. محصولات کشاورزی در این کشور رشد بسیار زیادی از نظر اقتصادی نخواهد داشت.

کالاهای صادراتی ایران به آلمان دارای دسته بندی های بسیار زیادی می باشند که اغلب آنها محصولات کشاورزی و دامی می باشند.

صادرات انواع کالاها از ایران به آلمان هر ساله از درصد بالایی بهره مند می شود. این افزایش سبب رشد اقتصادی کشور و همچنین ارز آوری مناسب برای کشور خواهد شد.

خشکبار

انواع خشکبار از کالاهای صادراتی ایران به آلمان:
یکی از پرطرفدارترین کالاها برای صادرات خشکبار در ایران می باشد. استفاده از خشکبارها در تمامی سطح جهان، طرفداران خاص خود را خواهد داشت. در کشور آلمان نیز استفاده از برخی خشکبارها، که در بازارهای ایران به فروش می رسند، از بازار داغی بهره مند خواهند بود. انواع مغز پسته در این کشور بسیار پرطرفدار است.

خلال مغز پسته، مغز پسته تازه، مغز پسته خام، پسته های با پوست و برخی دیگر، بسیار پرطرفدار خواهند بود. برخی دیگر از خشکبارها مانند انواع کشمش ها البته، کشمش های بدون هسته از صادرات بسیار بالایی برای کشور آلمان برخوردار خواهند بود.

خرما

خرماهای مضافتی نیز از جمله کالاهای صادراتی ایران به آلمان به شمار می آیند. افراد می توانند با صادرات زعفران نیز صادرات در کشور را در نقطه ی بسیار بالایی قرار دهند. انواع بسیار زیادی از کالاها وجود دارند که به راحتی به کشور آلمان صادر می شوند. مقدار برخی از کالاهای صادر شده بسیار زیاد و مقدار برخی دیگر بسیار کم خواهد بود.

گل زینتی

انواعی از کالاهای صادراتی ایران به آلمان:
همانطور که ذکر شد کالاهایی که از ایران به مقصد آلمان روانه می شوند، از انواع بسیار زیادی برخوردار هستند. انواع گل های خشک شده ی محمدی و برخی دیگر، استفاده از شاخه و برگ های گلهای زینتی برای استفاده در تزیینات، استفاده از شکمبه ها، روده ها و بادکنک حیوانات خصوصا انواع ماهی ها، مشتقات خونی، برخی از مواد لبنی شامل دوغ، خامه و برخی دیگر، برخی از انواع کفپوش ها برای مکان های مختلف و نیز از متریال های باکیفیت و مختلف، گندم، جو و …نمونه هایی از کالاهای صادراتی از ایران به مقصد آلمان می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بهرام احمدی :
صادرات غنچه خشک گل محمدی و خرما و انجیر با کیفیت و بسته بندی مناسب و قیمت مناسب در خدمت شما هستیم.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

مجتبی الف:
سلام من من مقیم المان هستم در حال حاضر تهران هستم‌و خاستم اطلاعاتی برای صادرات و چگونگی انجام کار داشته باشم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مهران:
ارسال سوسیس و کالباس به آلمان مجاز است؟
پاسخ زینگ:
سلام.
از نظر ایران مشکلی نیست

علی حسنوند:
سلام من تولیدی محصولات چرمی دارم البته کوچیک مثلا در ماه ۲۰۰۰ تا کمربند یا ۲۰۰ تا کفش میتونم تولید کنم ایا میتوانم به المان محصولاتم رو صادر کنم ؟چطور میتونم مشتری پیدا کنم کیفیت محصولاتم کیفیت بالایی دارن
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>