اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تراکتور

صادرات تراکتور به عراق:
بسیاری از کسانی ک می خواهند تراکتور را به عراق صادر کنند و از جمله تولیدکنندگان تراکتور می باشند باید با نحوه صادرات تراکتور به عراق آشنایی های لازم را داشته باشند و به خوبی مراحل آن را طی کنند تا به بهترین نحو ممکن تراکتورهای تولیدی شان را به کشور عراق ارسال کنند.

بسیاری از افراد امکان دارد که با نحوه صادرات تراکتور به عراق آشنایی نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه برخی از مهم ترین مراحل آن را بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود.

تراکتور

مراحل و نحوه صادرات تراکتور به عراق:
همانطوری که بیان نمودیم نحوه صادرات تراکتور به عراق مراحل و شرایط خاصی دارد که تمامی صادرکنندگان باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشند.

این مراحل عبارت می باشد از:

  1. دریافت کارت بازرگانی اهمیت بسیار زیادی دارد و نه تنها برای نحوه صادرات تراکتور به عراق بلکه برای تمامی صادرات کالا باید به این مرحله توجه بسیاری شود و برای دریافت آن اقدامات لازم انجام شود.
  2. کارت بازرگانی را باید از اتاق بازرگانی دریافت نمایید، به همین دلیل باید برای دریافت آن به اتاق بازرگانی مراجعه کنید.
  3. کالاهایی که صادراتی هستند باید بر اساس نوع مجوزی که دارند تقسیم بندی شوند، و مجوز ارسال آنها را به دست آورید.
  4. یکی دیگر از مهم ترین مراحلی که در نحوه صادرات تراکتور به عراق اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن هم توجه زیادی داشته باشید، این است که بازاریابی کالای تراکتور را به نحو احسن انجام دهید. شما پیش از اینکه کالای خود را برای صادر کردن آماده کنید باید بازاریابی آن را توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند انجام دهید تا تقاضای صادرات تراکتورهای تولید شما بیشتر شود.
  5. نحوه ارسال کردن تراکتورها هم اهمیت بسیاری دارد. برای اینکه تراکتورها را به کشور عراق ارسال کنید، باید با متقاضی در مورد نحوه صادرات تراکتور به عراق صحبت کنید تا یکی از روش هایی را که مشتری مد نظر دارد را انتخاب کند و شما تراکتورهای تولید یتان را برای آنها ارسال کنید.
  6. عوارض گمرکی یکی از مهم ترین مسائلی می باشد که باید به آن اهمیت زیادی داده شود. بر این اساس برای صادرات تراکتور به این مورد هم باید توجه داشته باشید و در مورد هزینه هایی که به عنوان عوارض باید پرداخت نمایید اطلاعات خود را بیشتر کنید تا از این طریق با آگاهی بیشتری کالای خود را صادر کنید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>