اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ژیلت

صادرات ژیلت به عراق:
صادرات ژیلت به عراق امروزه به عنوان یکی از مهم ترین صادرات غیر نفتی ایران شناخته می شود.

مشکلات صادرات ژیلت به عراق:
همانطور که گفته شد صادرات به کشور عراق با توجه به نیاز این کشور به انواع محصولات در معرض توجه قرار دارد. اما همواره صادرات به این کشور نیاز به دقت بیشتری دارد. از آنجایی که در کشور عراق اختیارات استان‌ها زیاد است، ممکن است قوانین تجارت هر استان با سایر استان های این کشور تفاوت داشته باشد.

همچنین وجود تفاوت در بخش مرکزی حکومت و بخش مرکزی کردستان باعث می شود که هر حکومت نسبت به صادرات ژیلت به گونه ای متفاوت از خود واکنش نشان دهند.

از دیگر مشکلات صادرات ژیلت به عراق، می توان به امنیت آن اشاره کرد. از آنجایی که این کشور در چند دهه گذشته دائما در حال جنگ است، از لحاظ امنیتی برای صادرات مشکلاتی را به وجود آورده است.

علت افزایش صادرات ژیلت به عراق:
از جمله نکاتی که باعث افزایش صادرات ژیلت به عراق شده است، می توان به کیفیت ژیلت های صادراتی اشاره کرد. ژیلت هایی که از ایران به عراق صادر می شوند، همواره از کیفیت بالای صابون برخوردار هستند.

به همین دلیل در هنگام استفاده این ژیلت ها آسیب کمتری به پوست خواهد رسید. از دیگر ویژگی های ژیلت های صادراتی می توان به شکل ظاهری این محصول اشاره کرد.

طراحی ارگونومی ژیلت های صادراتی باعث شده تا این محصولات به راحتی قابل استفاده باشند و تمام نقاط صورت را پوشش دهند. علاوه بر موارد ذکر شده، ژیلت هایی که از ایران به عراق صادر می شوند، همواره از کیفیت بالای بسته بندی برخوردار هستند.

چرا که این محصول در دسته محصولات بهداشتی قرار داشته و به همین دلیل ضعف در بسته بندی موجب بروز آسیب های پوستی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در تولید ژیلت های صادراتی همواره از تیغ های تیز و برنده استفاده شده که باعث محبوبیت دو چندان این ژیلت ها شده است.

مطابق با علل بیان شده می توان گفت کیفیت به کار رفته در ژیلت های صادراتی از ایران همواره بالا بوده و به همین دلیل این ژیلت ها در بازار عراق، متقاضی بسیار زیادی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>