اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه sos

دسترسی به امکانات پزشکی به عنوان حقوق اساسی انسان ها مطرح است و به اندازه نیازهای اولیه انسان مانند خوراک، پوشاک و مسکن اهمیت دارد. در ایران شرکت های بیمه، هزینه های درمانی افراد را با بیمه تکمیلی جبران می کنند.

اما اگر بخواهیم بیمه تکمیلی را در سطح جهانی بررسی کنیم می فهمیم فقط شرکت های بیمه نیستند که هزینه های درمانی را پرداخت می کنند بلکه شرکت های کمک رسان با همکاری با شرکت های بیمه توانسته اند خدمات درمانی را به شکل سریع تری ارائه دهند.در ایران شرکت بیمه SOS به عنوان یک شرکت کمک رسان خدمات متنوعی در زمینه بیمه درمان دارد. در ادامه با بررسی تعرفه بیمه SOS، شرایط استفاده از آن را توضیح می دهیم.

بیمه SOS چیست؟

SOS یک شرکت بیمه نبوده و شرکت خدماتی است که به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بین المللی کمک رسان، خدمات درمانی ارائه می دهد در حال حاضر شرکت های کمک رسان در سراسر جهان نقش مهمی در ارائه خدمات بیمه ای دارند که فعالیت خود را به صورت همکاری مشترک با شرکت های مختلف بیمه انجام می دهند. در سال های اخیر این شرکت توانسته به بخش مهمی در صنعت بیمه تبدیل شود.

بیمه تکمیلی SOS به صورت گروهی و یا طرح انفرادی و خانواده ارائه می شود. بیمه انفرادی SOS عموماً برای افراد خانواده ارائه می شود اما اگر فرد به تنهایی متقاضی دریافت این پوشش بیمه ای باشد باید قبل از صدور بیمه نامه به آزمایشگاه معتبر این شرکت مراجعه کند و چکاپ کامل شود بعد از بررسی وضعیت سلامت فرد مشخص می شود که می تواند تحت پوشش بیمه باشد یا خیر. این بیمه افراد را حداکثر تا سن 64 سال بیمه می کند.

بیمه گروهی SOS برای کارکنان سازمان ها، شرکت ها و کارخانجات ارائه می شود این کارکنان به همراه اعضای خانواده شان از پوشش های این بیمه استفاده می کنند. برای دریافت این بیمه لازم است اعضای گروه بالای 40 یا 50 نفر باشند.

آگاهی از تعرفه بیمه SOS

شرایط کلی بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی متفاوت بوده بنابراین طبیعی است که شرکت های بیمه حق بیمه متفاوتی برای این دو طرح در نظر بگیرند.

تعرفه بیمه SOS در طرح انفرادی: خدمات پزشکی بیمه تکمیلی انفرادی SOS در قالب طرح خانواده ارائه می شود. پوشش های این بیمه و حداکثر سقف تعهدات این شرکت بیمه مطابق زیر است:

پوشش های طرح خانواده بیمه SOS:دسترسی شبانه روزی به خدمات، تأمین هزینه درمان در بیمارستان، تأمین هزینه زایمان و سزارین، تأمین هزینه های پاراکلینیکی، تأمین هزینه اورژانس بیمارستانی، تأمین هزینه شیمی درمانی، تأمین هزینه لیزردرمانی و فیزیوتراپی، تأمین هزینه بیمه حادثه، سازماندهی انتقال پزشکی زمینی در سراسر ایران، انتقال پزشکی هوایی، خدمات پزشکی در منزل، کمک رسانی حقوقی، تهیه و ارسال داروی کمیاب، تامین هزینه درمان در خارج از کشور، دریافت نظریه دوم پزشکی، نظارت بر درمان، راهنمایی پزشکی، بیمه حادثه و غرامت روزانه.

بیمه sos

این طرح فاقد فرانشیز است. فرانشیز درصدی از خسارت است که برعهده بیمه شده است و بیمه گر تعهدی برای آن ندارد. یعنی بیمه شده می تواند از هریک از این پوشش ها بدون پرداخت وجه استفاده کند.دوره انتظار مدت زمانی است که شرکت بیمه تعهدی در مقابل بیمه شده ندارد. پوشش زایمان دوره انتظار 9 ماه تا یک ساله دارد.

هزینه ویزیت، دارو و آزمایش تا یک ماه قبل و دو ماه بعد از بستری در بیماستان قابل جبران است.این طرح پوششی برای جبران هزینه های زایمان و خدمات دندانپزشکی ندارد.

خدمات پاراکلینیکی شامل: سونوگرافی، ماموگرافی، رادیوتراپی، رادیولوژی، انواع اسکن و سی تی اسکن، سنجش تراکم استخوان، نوار عضله و نوار عصب، پاتولوژی، گچ گیری و بازکردن گچ، اکسیزیون و رزکسیون توده، نوار مغز، اسپیرومتری، پریمتری، پاکی متری، اودیومتری، تعیین میدان دید، بیوپسی تحت گایدسونوگرافی، انواع آندوسکوپی، انواع ام.آر.آی، تست ورزش، پانسمان، اکوکاردیوگرافی، بخیه، ختنه، لیزردرمانی، سنگ شکن، لیزیک برای رفع عیوب انکساری چشم بیش از 3 دیوپتر در هر محور برای هر چشم.

تعرفه بیمه SOS در طرح گروهی

سقف بیمه درمان گروهی تا حدی به توافق شرکت بیمه و سازمان وابسته است. حداقل تعداد کارکنان یک مجموعه کاری برای استفاده از این پوشش 40 نفر است. این شرکت مجموعا 7 طرح برای ارائه خدمات درمانی گروهی خود دارد. شرکت هایی که تعداد کارکنان آن ها بالای 40 نفر است می توانند از 3 طرح این شرکت استفاده کنند. شرکت SOS همچنین برای افراد بالای 200 نفر 4 طرح ارائه می دهد. این طرح پوشش دندانپزشکی ندارد.

بیمه sos

تعرفه بیمه SOS برای خدمات دندانپزشکی

یمه تکمیلی SOS پوششی برای خدمات دندانپزشکی ارائه نمی دهد اما برای استفاده از این پوشش لازم است این خدمات را به شکل جداگانه و با استفاده از دو طرح نقره ای یا طرح طلایی تهیه کنیم. در این شرکت انجام آزمایشات و چکاپ برای دریافت خدمات دندانپزشکی الزامی است. سقف تعهدات خدمات دندانپزشکی در شرکت SOS مطابق زیر است:

بیمه sos

شرکت SOS چگونه هزینه های درمانی را جبران می کند؟

شرکت بیمه SOS با تعدادی مراکز درمانی قرارداد دارد. اگر بیمه شده برای دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کند فقط بخشی از هزینه های پزشکی را به عنوان فرانشیز می پردازد. در صورتی که بیمه شده به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد مراجعه کند لازم است ابتدا همه هزینه های درمانی را پرداخت کند و سپس مدارک و صورت حساب های پرداخت شده را به شرکت بیمه تحویل دهد و هزینه های درمانی را حداکثر تا سقف بیمه نامه دریافت کند.

بیمه شده در صورتی که بخواهد از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد استفاده کند باید قبل از مراجعه به این مراکز، معرفی نامه دریافت کند. اما روند صدور معرفی نامه وقت گیر بوده و به مدارک خاصی نیاز دارد. از جمله خدمات ویژه ای که شرکت SOS برای ارائه خدمات بیمه ای دارد صدور معرفی نامه به صورت آنلاین در برخی مراکز درمانی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حبیب حسنی :
می خواهم بیمه تکمیلی بگیرم
بهرام بدری:
سلام / درخواست بیمه تکمیلی جهت خودم و اعضای خانواده رو دارم با سپاس
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>