اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوازم ارایشی

صادرات لوازم آرایشی به عراق:
در سال های اخیر صادرات انواع کالا از ایران به کشور عراق دو چندان شده است و عراق به دلیل وضعیت اقتصادی و بحران هایی که پشت سر گذاشته است نیازمند واردات کالا می باشد و ایران هم گزینه بسیار مناسبی برای واردات محصولاتش به این کشور می باشد. جایگاه ایران نیز با وجود مرزهای مشترکی که با عراق دارد صادرات را بسیار راحت تر کرده است.

لوازم آرایشی یکی از محصولاتی است که در داخل کشور با مواد اولیه داخلی و یا خارجی و تحت شرایط مطلوب و استاندارد تولید می گردد و در بسیاری از لوازم آرایشی ایران در رقابت با محصولات خارجی می‌باشد.

صادرات لوازم آرایشی به عراق با توجه به رونق تولید این لوازم در داخل کشور افزایش پیدا کرده است و رضایت مردم عراق از محصولات ایرانی صادرات لوازم آرایشی به عراق را بیشتر کرده است.

از دیگر مزایای صادرات به عراق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دسترسی بسیار آسان به بازار عراق.
  2. ارتباط نزدیک دو دولت عراق و ایران و اتاق های بازرگانی این دو کشور.
  3. بالارفتن قدرت صنعتی ایران در تولید محصولات مختلف.
  4. به دلیل نزدیک هزینه های جابه جایی بسیار کم خواهد بود.

لوازم آرایشی

افزایش صادرات لوازم آرایشی به عراق:
واقعیتی که در چند سال اخیر با آن مواجه هستیم، تولید مواد آرایشی و بهداشتی با کیفیت در داخل کشور و زیر نظر متخصصین و در لابراتوارهای بسیار مجهز می باشد.

شاید وقتی با برخی از برند های ایرانی روبرو شوید با برند های معروف خارجی اشتباه گرفته شوند زیرا هم در ظاهر و بسته بندی بسیار پیشرفته تر شده اند و هم مواد اولیه ای که در تولید آنها به کار رفته است بسیار مرغوب می باشد. تمام این مسایل موجب می شود که این محصولات در عرصه صادرات بسیار موفق باشند و به بسیاری از کشورهای دنیا صادر گردند.

صادرات لوازم آرایشی به عراق یکی از این گزینه ها می باشد. البته صادرات به نوبه خود موجب ایجاد یک رقابت سالم در بین کشورها است و زمانی که محصولات و کالاها به این میدان وارد می شوند همواره باید کیفیت خود را روز به روز بهتر نمایند و به همین دلیل صادرات لوازم آرایشی یکی از دلایل پیشرفت این محصول در تولید شده است.

محصولات آرایش ایران در عراق بسیار شناخته شده است و جایگزین برند های معروف اروپایی گشته است و قیمت های مناسب آن یکی دیگر از دلایل بازار خوب این محصولات به شمار می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
فرانک پارابی :
فروش محصولات آرایشی وبهداشتی پوست ومو برند لدورا
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

راشدی:
نمایندگی هفت برند اصل دارای مجوز رسمی اروپا هستم محصولات جوانساز و مراقبتی وزیبای و مراقبتی پوست و مو
محبوبه جلالی :
باسلام لوازم آرایش و بهداشتی ومراقبتی پوست لدورا ازشرکت پنبه ریز جهت همکاری وصادرات به کشورهای عراق و لبنان به طور مستقیم وکشورهای دیگر از طریق واسطه آماده همکاری است
امیر لطفی:
بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده لوازم آرایشی با برند های TAP . Golden . Ayozin . Lala
مقصودی:
سلام من بازاریاب محصولات پوست وموی گیاهی تراست هستم و باقیمت خیلی عالی دوس دارم محصولات رو واسه صادرات معرفی کنم یا داخلی فروش داشته باشم. خوشحال میشم همکاری کنید باهام
فاطمه جامعی:
سلام برای صادرات محصولات برای کشور عراق راهنمایی می خواستم و اینکه تجار عراقی به ما معرفی کنید ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>