اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه عمر کودکان

وقتی صحبت از بیمه عمر می شود برای آنانی که اندکی با این بیمه آشنا هستند، ممکن است تصویری از بیمه فوت و یا پوشش های مربوط به حوادث و یا بیماری های مختلف را به خاطر بیاورد. با آشنایی بیشتر با این بیمه اما می توان فهمید که بیمه عمر تنها برای مواقع بیماری و فوت کاربرد ندارد بلکه برای افراد جوان و کودکان نیز خریداری می شود.

بیمه عمر کودکان ایران که حتی آن را با نام بیمه عمر نوزادان ایران نیز می شناسند و با تأکید بر حمایت از آینده کودکان ارائه شده، نمونه خوبی است از این که بیمه عمر برای هر رده سنی بیمه ای ضروری و لازم است.

بیمه عمر و سرمایه گذاری

توضیح درباره بیمه عمر و سرمایه گذاری به متقاضیان بیمه عمر کمک می کند تا درک بهتری از بیمه عمر و خدمات آن داشته باشند و بهتر با بیمه عمر برای کودکان آشنا شوند. بیمه عمر و سرمایه گذاری بر روی زندگی افراد سرمایه گذاری می کند و تلاش دارد تا خسارات مالی که به زندگی افراد وارد می شود را جبران کند. در بیمه عمر، بیمه گزار می پذیرد که مبالغی را که به آن حق بیمه می گویند، به بیمه گر پرداخت کند.

بخش ناچیزی از حق بیمه های پرداختی صرف خدماتی می شود که بیمه گزار درخواست کرده است و بخش مهمی از آن در سپرده عمر بیمه گزار اندوخته می شود و از طرف بیمه گر در پایان هر سال، دو نوع سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت به آن ها تعلق می گیرد. در نهایت، مجموع حق بیمه های پرداختی با احتساب سود آن به بیمه گزار پرداخت خواهد شد. علاوه بر مزایای مالی، بیمه گزار می تواند از پوشش های بیمه ای موجود در بیمه عمر نیز در صورت نیاز استفاده کند.

بیمه عمر کودکان ایران

بیمه عمر کودکان ایران یا بیمه عمر کودکان و نوجوانان بیمه ایران، در چارچوب بیمه عمر طراحی شده و امکانات مشابهی را ارائه می دهد اما تأکید ویژه ای بر سرمایه گذاری و استفاده از سود بیشتر بیمه عمر دارد. علت این کار هم رسیدن به اندوخته قابل قبولی است که در پایان قرارداد بیمه عمر باید به بیمه گزار پرداخت شود.

هدف از بیمه عمر کودکان ایران چیست؟

هدف از بیمه عمر کودکان ایران برای پوشش دادن نیازهای مادی کودکان در آینده و در دوره جوانی شان است. بیمه عمر کودکان ایران اگرچه خدمات بیمه ای نیز ارائه می کند اما بیشتر نقش سرمایه گذاری آن اهمیت دارد. مدت قراردادهای آن نیز معمولاً با مدت زمان های بالا و بیشتر از 15 سال است. البته بیمه عمر قراردادی بلندمدت است اما طولانی بودن قراردادهای بیمه عمر کودکان به این خاطر است که بیمه گزار به بیشترین سود ممکن از اندوخته بیمه عمر برسد.

پوشش های بیمه عمر کودکان ایران

پوشش سرمایه فوت عادی: هدف از بیمه عمر، پوشش زندگی بیمه گزار و خطراتی است که جان او را تهدید می کند. چنانچه بیمه گزار در طول مدت قرارداد بیمه عمر، فوت کند مبلغی تا 35 برابر حق بیمه پرداختی سالانه، تحت عنوان سرمایه فوت به ذی نفع بیمه او تعلق خواهد گرفت.

پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه: اگر بیمه شده یا بیمه گزار در طول مدت زمان قرارداد بیمه عمر در اثر حوادث فوت کند ذی نفع او علاوه بر سرمایه فوت عادی، خسارت سرمایه فوت در اثر حادثه را نیز دریافت می کند.

پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی: در صورت نقص عضو و ازکارافتادگی بیمه گزار در طول مدت قرارداد خسارت فوت به او پرداخت خواهد شد که میزان آن تا 100% سرمایه فوت است. این پوشش از سن 18 سالگی بیمه گزار فعال خواهد شد و تا پایان قرارداد بیمه عمر ادامه می یابد.

پوشش مستمری ازکارافتادگی: اگر بیمه گزار در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی شود طبق این پوشش تا 3 برابر حق بیمه های پرداختی سالانه و به مدت ده سال از سوی بیمه ایران به وی مستمری پرداخت خواهد شد. این پوشش نیز که در تکمیل پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی است، از 18 سالگی برای بیمه گزار فعال شده و تا پایان مدت قرارداد، ادامه خواهد داشت.

پوشش سرمایه امراض خاص: اگر بیمه گزار در طول مدت قرارداد بیمه عمر دچار سرطان، سکته قلبی و مغزی شود، یا عمل پیوند اعضا حیاتی بدن را انجام دهد و یا در اثر بیماری قلبی ناچار به انجام عمل قلب باز شود، طبق این پوشش به بیمه گزار سرمایه امراض خاص جهت جبران خسارت پرداخت خواهد شد.

مبلغ سرمایه امراض خاص در بیمه ایران 25% از سرمایه فوت است. البته بیمه ایران برای بیماری سرطان سرمایه ای جداگانه اختصاص داده و تا 50% از سرمایه فوت به بیمه گزار غرامت پرداخت خواهد کرد.

پوشش سرمایه هزینه های پزشکی: این پوشش هزینه های بستری و درمانی بیمه گزار در اثر حوادث را در طول مدت قرارداد، پرداخت می کند.

مزایای بیمه عمر کودکان ایران

مزایای بیمه عمر کودک ایران شامل مزایای مادی بیمه عمر و مزایای بیمه ای مانند پوشش های بیمه است و از آنجایی که این بیمه برای کودکان ارائه شده است و همه پوشش های بیمه عمر در آن ارائه می شود اما کودکان به همه این پوشش ها نیازی ندارند و به جای آن می توان تأکید بیشتری بر افزایش سرمایه و سود حاصل از سرمایه گذاری در بیمه عمر داشت. مزایای این بیمه عمر عبارت اند از:

مزایای مادی بیمه عمر کودکان ایران

استفاده از سود بیمه عمر: شرکت های بیمه سالانه به حق بیمه هایی که بیمه گزار در سپرده عمر خود سرمایه گذاری می کند، دو نوع سود شامل سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت واریز می کند.

استفاده از وام بیمه عمر: با گذشت دو سال از مدت زمان بیمه عمر، بیمه گزار می تواند تا 90درصد از اندوخته خود را وام بگیرد.

استفاده از اندوخته بیمه عمر در سال آخر حیات بیمه گزار: پرداخت 25% از سرمایه فوت به بیمه گزار در صورتی که وی در سال آخر زندگی خود باشد.

مزایای بیمه ای و پوشش های بیمه عمر کودکان ایران

استفاده از پوشش های بیمه عمر: پوشش های بیمه عمر کودکان ایران شامل پوشش سرمایه فوت عادی، پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه، پوشش سرمایه امراض خاص و پوشش سرمایه هزینه های پزشکی، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، پوشش مستمری ازکارافتادگی و پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی است که به طور کامل شرح داده شده است.

توصیه ای برای بیمه عمر کودکان ایران

بیمه عمر کودکان ایران برای پوشش زندگی و آینده کودکان طراحی شده است. این بیمه انعطاف پذیر بوده و حتی می توان به پوشش هایی که ارائه می دهد پوشش های تکمیلی دیگری نیز افزود اما معمولاً توصیه می شود که بیمه گزار از پوشش های تکمیلی غیر ضروری که ممکن است برای کودکان کاربرد نداشته باشد چشم پوشی کند و سعی کند که بیمه عمر سوددهی بیشتری داشته باشد.

دلیل این توصیه این است که معمولاً کودکان کمتر از بزرگ سالان به بیماری های سخت دچار می شوند و همچنین در معرض خطراتی که در جامعه و محیط کار افراد بزرگ سال را تهدید می کند، نیستند. بنابراین می توان تنها یک یا تعداد اندکی پوشش بیمه را انتخاب کرد و به ازای آن با افزایش سرمایه و حق بیمه ها، تلاش کرد تا سوددهی بیمه افزایش یافته و در پایان قرارداد، اندوخته قابل توجهی نصیب بیمه گزار شود.

چرا بیمه عمر کودکان ایران

بیمه عمر کودکان ایران را می توان از اولین ماه تولد کودک خریداری کرد. این بیمه علاوه بر نقش حمایتی و بیمه ای از بیمه گزار به عنوان یک راه سرمایه گذاری کمک زیادی را در سنین بزرگ سالی به کودک خواهد کرد. زمان استفاده از بیمه عمر کودکان معمولاً بین سنین 20 تا 30 سالگی است و به مدت قرارداد بیمه عمر بستگی دارد.

این سنین از لحاظ مادی دغدغه ها و نیازهای خاص خود را دارند چرا که افراد در موقعیت های حساس زندگی خود به سر می برند. ورود به دانشگاه و هزینه های تحصیلی، قصد ازدواج و یا راه اندازی کسب وکار همه از موارد مهمی هستند که در این سنین اتفاق افتاده و نشان دهنده نیاز بیمه گزار به یک سرمایه و یا اندوخته مالی است. آینده نگری برای رفع چنین نگرانی هایی است که لزوم استفاده از بیمه عمر را بیش از پیش مشخص می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>