اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه جانبازان


ویژگی های بیمه عمر جانبازان

سؤالی که شاید در ذهن ما هم ایجاد شده باشد این است که بیمه عمر جانبازان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چه نوع بیمه عمری برای جانبازان مناسب تر است؟ چه پوشش هایی بهتر است شامل بیمه عمر جانبازان باشد؟برای پاسخ به این سؤالات باید ابتدا با پوشش های این بیمه آشنا شویم و ببینیم کدام پوشش برای بیمه عمر جانبازان ضروری است.

پوشش های بیمه عمر جانبازان

بیمه عمر جانبازان پوشش های مختلفی می تواند داشته باشد. فوت پوشش اصلی این بیمه است و در تمام انواع بیمه های عمر وجود دارد. پوشش های فرعی بیمه عمر پوشش هایی هستند که بیمه گزار در صورت تمایل می تواند آن ها را به بیمه خود بیفزاید. این پوشش های اضافی بیمه عمر در شرکت های مختلف بیمه می تواند متفاوت باشد. بعضی از این پوشش ها که بیمه عمر می تواند داشته باشد عبارتند از:

امراض خاص

بیمه عمر جانبازان چند بیماری خاص را می تواند تحت پوشش خود قرار دهد. انواع سرطان، سکته مغزی، سکته قلبی، عمل قلب باز و پیوند اعضای اصلی (ریه، کبد، کلیه، مغز استخوان، قلب) جزو بیماری های خاصی محسوب می شود که می تواند تحت پوشش بیمه عمر جانبازان قرار گیرد.

البته جزئیات پشتیبانی شرکت بیمه از هر یک از این بیماری ها ممکن است تفاوت داشته باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید بیمه عمر، جزئیات هریک از این پوشش ها را به دقت بررسی کنید.

آتش سوزی منزل

یکی دیگر از پوشش هایی که می تواند تحت پوشش بیمه عمر جانبازان قرار گیرد، آتش سوزی منزل است. با داشتن این پوشش در صورت بروز حادثه آتش سوزی برای منزل، بیمه عمر مطابق بیمه نامه خسارت.

ازکارافتادگی به هر علت

درصورتی که بیمه گزار بیمه عمر این پوشش را داشته باشد و به هر علتی ازکارافتاده شود، این بیمه مطابق بیمه نامه هزینه ای را بابت ازکارافتادگی بیمه گزار پرداخت می کند تا در زمان ازکارافتادگی دچار مشکلات مالی نشود.

نقص عضو بر اثر حادثه

در صورت بروز نقص عضو بر اثر حادثه ای اگر بیمه گزار این پوشش را تهیه کرده باشد، بیمه تا سقف مشخصی بابت این حادثه خسارت پرداخت خواهد کرد.اگر بروز حادثه ای منجر به نقص عضو شود، بیمه عمر خسارت مالی وارد شده را مطابق بیمه نامه پرداخت می کند.

هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

همان طور که می دانید هزینه های پزشکی بسیار بالا است. حال اگر بیمه گزار بیمه عمر دچار حادثه ای شود که نیاز به درمان داشته باشد، اگر این پوشش را داشته باشد می تواند مطابق بیمه نامه تا سقف مشخصی هزینه های پزشکی را از بیمه دریافت کند.وارد شده را پرداخت خواهد کرد.

بیمه حوادث جانبازان

جانبازان علاوه بر بیمه عمر، بیمه حوادث را هم می توانند از طریق بنیاد شهید و ایثارگران خریداری کنند. شرایط این بیمه برای جانبازان مانند بیمه عمر جانبازان است.

بیمه حوادثی که از طریق بنیاد شهید و ایثارگران گرفته شود تا سقف 35 میلیون تومان غرامت های فوت و نقص عضو را پوشش می دهد.قیمت بیمه حوادث انفرادی نیز به عوامل متعددی مثل شغل، سن، پوشش های اضافی درخواستی و همچنین سایر خطراتی که بیمه گزار در طول زندگی روزمره خود با آن ها درگیر است بستگی دارد.

تخفیف بیمه عمر جانبازان

بعضی از شرکت های بیمه برای بیمه بدنه و بیمه درمان تکمیلی تخفیف هایی برای جانبازان و ایثارگران ارائه می دهند؛ اما درباره بیمه عمر جانبازان، اگر از طریق بنیاد شهید و ایثارگران پیگیری نکنید شرایط و تخفیفی شاملتان نخواهد شد. پیگیری بیمه عمر جانبازان از طریق بنیاد شهید و ایثارگران ممکن است شامل شرایط خاصی شود.برای کسب اطلاعات دقیق در این باره باید به بنیاد شهید منطقه مربوط به خود تماس بگیرید و با ارائه کد ملی خود ببینید شرایط یا تخفیف خاصی شامل شما می شود یا خیر.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>