اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

zero-x یا همان 0X یک پروتکل متن باز برای مبادلات غیر متمرکز روی بلاکچین اتریوم است. 0X یک پروتکل با استفاده از قراردادهای هوشمند اتریوم است ایجاد کرده است. این تیم معتقد است که هزاران توکن اتریوم در آینده وجود خواهد داشت که نیاز به جلب اعتماد و مبادله موثر آن ها خواهد بود.

مقایسه تبادلات متمرکز با غیر متمرکز
اگر تا بحال ارزهای رمزنگاری شده خود را با روش های پرداخت سنتی مانند حساب بانکی خریداری کرده اید، از یک مبادله متمرکز استفاده کرده اید. تبادلات متمرکز برای فراهم کردن یک مسیر ورودی به بازارهای کریپتوکارنسی ضروری هستند. معمولا استفاده از آن ها آسان است و ابزارهای پیشرفته ای ارائه می کنند. با این حال، جنبه های منفی در مبادلات متمرکز وجود دارد. برای مثال نیازمند اعتماد به یک واسطه است. در این شرایط شخص ثالث یا همان مدیریت مرکزی می تواند بسته شود و یا با سرمایه های مشتری فرار کند. این ریسک ها منجر به توسعه بازارهای غیر متمرکز مانند EtherDelta و OasisDEX شد که به مردم اجازه می دهد تا تراکنش های خود را از طریق بلاکچین بدون نیاز به سپرده گذاری در اختیار یک مدیریت مرکزی انجام دهند. تفاوت کلیدی دیگر بین تبادلات متمرکز و غیرمتمرکز این است که تبادلات متمرکز می توانند به طور بالقوه به صورت قانونی پاسخگو باشند، در حالی که در یک تبادل غیر متمرکز، فقط کدها هستند که پاسخگو هستند. در نهایت تبادلات متمرکز و غیرمتمرکز هر یک با توجه به مزایای منحصر به فرد خود قابل استفاده هستند.

مقایسه مبادلات غیرمتمرکز با 0x
نکات منفی اصلی در بسیاری از تراکنش های غیر متمرکز این است که آن ها نسبتا پرهزینه و کند هستند. در سیستم بلاکچین، هر تراکنش در خود بستر شبکه بلاکچین انجام می شود. این به این معنی است که سیستم کاملا با توجه به زمان تشکیل بلوک و کارمزدی که برای تراکنش تعریف شده، صورت می پذیرد. 0x سعی می کند تا برای این ناکارآمدی با ایجاد یک پروتکل استاندارد، تراکنش ها را از بلاکچین خارج و بعد از اتمام فرایند دوباره به بلاکچین بازگرداند. با این روش هیچ هزینه ای یا کارمزدی برای تراکنش ها وجود ندارد.

پروژه 0x
0x در اکتبر 2016 توسط Will Warren و Amir Bandeal تأسیس شد. آن ها دنیایی را تصور می کردند که در آن هر دارایی می تواند مانند واحد پول های سنتی، سهام، طلا و … به عنوان یک توکن بر روی بلاکچین اتریوم نمایش داده شود. این توکنیزه کردن منجر به به وجود آمدن هزاران توکن می شود که به مبادله بدون نیاز به اعتماد به شخص ثالث نیاز دارند. تبادلات غیر متمرکز حقیقتا گامی رو به جلو هستند، اما هنوز ناکارآمدیهایی باقی مانده و عدم ارتباط مناسب بین تبادلات غیر متمرکز وجود دارد. هدف 0x ایجاد یک پروتکل استاندارد روی بلاکچین اتریوم است که به هر گونه توکن اتریوم و هر کسی که یک مبادله غیر متمرکز را انجام دهد اجازه دهد که به صورت تجاری مبادله کند.

توکن 0x
0x توکن خود را دارد، ZRX، که برای پرداخت هزینه های تجاری استفاده می شود. با این حال، هدف اصلی ZRX، نظارت غیر متمرکز بر ارتقا پروتکل 0x است، به این معنی که مالکیت ZRX به شما یک راهکار می دهد که چگونه پروتکل باید در طول زمان بهبود یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>