اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لبنان

صادرات به لبنان از ایران و لیست کالاهای وارداتی:
در لبنان صنعت بزرگی وجود ندارد به همین دلیل صادرات به لبنان می تواند مقصد صادراتی مناسبی باشد. با این وجود تجارت بسیار رونق گرفته و در بخش خدمات پیشرفت های قابل ملاحظه ای وجود داشته است.

لبنان کشوری در غرب آسیاست. لبنان در باختر با دریای مدیترانه و در شمال و خاور با سوریه و در جنوب با فلسطین مرز مشترک دارد. موقعیت جغرافیایی لبنان در نقطه طلاقی مدیترانه و جهان عرب منجر به شکل‌گیری تاریخی غنی و تنوع دینی، نژادی و فرهنگی شده است. لبنان را عروس خاورمیانه گویند و بیروت از حیث کیفیت زندگی از برترین شهرهای جهان عرب محسوب می شود و لبنان بالاترین درآمد سرانه غیرنفتی را در جهان عرب دارد.

اقتصاد لبنان در حال رشد بسیاری است و گردشگری نیز یکی دیگر از عوامل رشد کشور لبنان شده است به صورتی که بخش عظیمی از درآمد این کشور از توریست های خارجی که برای تفریح یا سرمایه گذاری آمده‌اند تعمین می شود.

بزرگ ترین صنایع و صادرات لبنان در سال 2019 عبارتند از جواهر سازی (مقام پنجم جهان)، پتروشیمی، مد و فشن (هشتمین صادر کننده عطر و لباس مجلسی)، محصولات برقی مثل ژنراتور، صنایع غذایی (صدور آجیل به 110 کشور جهان) و… می باشد.

واردات

مزایای صادرات به لبنان:
بازرگانان لبنانی علاقه بالایی به همکاری با ایرانیان دارند به علاوه اینکه لبنان، بازار خوبی برای ارائه انواع خدمات است. البته در حوزه انرژی، گردشگری، ساختمان سازی و کشاورزی نیز با این کشور همکاری کرد.
حمل و نقل و مبادلات بانکی مهم ترین مسائلی هستند که به عنوان مانع در برابر صادرات به لبنان از ایران است.

واردات

آمار واردات لبنان:
کشور لبنان در سال گذشته 2,843,619 هزار دلار واردات انجام داده است که کشور سوئیس با سهم 38 درصدی و 1,093,180 هزار دلار بیشترین میزان صادرات به لبنان را داشته است.

کره جنوبی نیز با اختلاف زیاد بعد از سوئیس، 437,074 هزار دلار و 15 درصد دومین کشور واردکننده محصولات به لبنان است. عربستان 10 درصد و آمریکا با 5 درصد از سهم واردات لبنان و هلند با 3 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

واردات

لیست اقلام وارداتی لبنان:

  1. مرواریدهای طبیعی یا کشت شده، سنگهای قیمتی یا نیمه قیمتی، فلزات گرانبها.
  2. اسلحه و مهمات؛ قطعات و لوازم جانبی آنها.
  3. مس و محصولات آن.
  4. سبزیجات، میوه، دانه یا سایر قسمت های گیاهان آماده شده.
  5. ماشین آلات، وسایل مکانیکی، راکتورهای هسته ای، دیگهای بخار؛ قطعات آن.
  6. سرب و محصولات آن.
  7. ماشین آلات و تجهیزات برقی و قطعات آن؛ ضبط کننده های صدا و تولید کنندگان صدا، تلویزیون.
  8. لاستیک و محصولات آن.
  9. آلومینیوم و محصولات آن.
  10. آهن و فولاد.
  11. پلاستیک و محصولات آنها.
  12. کتاب های چاپ شده، روزنامه، تصاویر و سایر محصولات صنعت چاپ.
  13. نوشیدنی ها.
  14. سرکه ها.
  15. توتون، تنباکو و سایر دخانیات.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ضحا:
پس درقبال صادرات بنزین وفرآوردهای نفتی به نظرمن بهتره ایران زیتون لبنان(اونم به اندازه ای که قیمت زیتون وروغن زیتون ایرانی دربازارتعدیل بشه چون میدونین چندساله قیمت زیتون وروغن زیتون درایران سربه فلک کشیده وزیتوناروآفت زده ).وشیره انگور(که اونم درایران قیمتش خیلی بالا رفته )موزوآووکادو.....واگه بشه عطروسنگهای جواهرپرمصرف مثل(عقیق وفیروزه ویاقوت..نه مروادیدکسی درایران ازمرواریداستفاده نمیکنه مگه تعدادکمی )وارد کنه والبته....آجیل وخشکبار(که اونم قیمتش درایران سربه فلک میکشه ومردم سراجیل توسرهم میزنن وبه اندازه ای واردکنند که محصولات کشاورزای ایران رودستشون نمونه وفقط موجب تعدیل قیمتهادرایران بشه ).....ممنون!
علی تمیزی:
سلام شرکت آکامکو در نظر دارد که با تکنولوژی جدیدش در لبنان ،یونان و... خدمات به بخش انرژی بدهیم.که باعث کاهش مصرف بالای ده درصد سوخت مصرفی ژنراتورهای و نیروگاه‌ها میشود.ما میتوانیم تجهیزات مان را در یک کانتینر به کشورهای غیرنفتی که گازوییل گران است ترجیحل لبنان که بالاترین قیمت را دارد منتقل کنیم و ضمن ارایه خدمات ارزش افزوده بالایی برای طرفین ایجاد کنیم. به امید همکاری های گسترده ارادتمند تمیزی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

سیاوش جعفری:
با عرض سلام و احترام در زمینه تامین و صادرات کشمش فعالیت دارم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

احمد جادري:
سلام نياز به شركتهاي حمل ونقل دريايي يا وميني كه بتونند كالا به لبنان باقيمت مناسب صادر كنند داريم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>