اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 شرکت های صندوق توسعه صادرات:
شرکت های صندوق توسعه صادرات مانند شرکت hermes می توانند محصول را به کشور مقصد داده تا آنها برایشان تبلیغ کرده و سپس با تامین کننده و مبدا تسویه نمایند.

وظیفه بیمه نامه ها: 
بیمه نامه ها موظفند برای کاهش ریسک تجارت، تجار را حمایت کنند؛ از طرف دیگر بیمه نامه ها مسیری برای دریافت اعتبارند و می توانند جایگزین اعتبارات اسنادی شوند.

خیلی از کشورها مانند کشورهای آفریقایی و کشورهای در حال توسعه نیاز به صادرات و واردات دارند، اما امکانات پرداخت ال سی به تجار را ندارند؛ در این موارد شرکت های صندوق توسعه صادرات می توانند به تجار کمک کنند.

بیمه نامه ها جایگزین ال سی:
اگر تاجری نمی تواند ال سی دریافت کند، بیمه نامه ها جایگزین ال سی هستند؛ می تواند از بیمه نامه ها استفاده کند.

ال سی یک ضمانت نامه است که به تاجر داده می شود تا بعد از ارسال بار، پول آن را دریافت کند. اگر تاجر بار را ارسال کند و بانک طرف مقابل نتواند ال سی دهد، آن وقت تاجر برای دریافت پول دچار مشکل می شود و کسی پاسخگوی او نیست؛ اما اگر بیمه نامه داشته باشد یک سازمان دولتی در ایران موظف به رفع مشکل تاجر و پرداخت پولش است.

شرکت های صندوق توسعه صادرات:
علمکرد شرکت های صندوق توسعه صادرات مانند عملکرد کشور چین در تجارت با کشورهای آفریقایی است.
چین کالاهای خودش را بدون سود و پیش پرداخت در اختیار کشورهای آفریقایی می گذارد، تا خود آن کشورها محصولات چینی را در کشورشان تبلیغ کنند؛ گاهی به تجار آن کشورها دوازده سال فرصت می‌دهند تا پول کالاها را پرداخت کنند.

HERMES:

هرمس

Hermes اولین شرکتی است که بعد از جنگ جهانی دوم صندوق های ضمانت توسعه صادرات را راه اندازی کرد و امروز در صد و شصت کشور نمایندگی دارد.

میزان درآمد Hermes در سال 2018 دو میلیارد و هفتصد و پنج میلیون دلار بوده است. کیفیت خدمات Hermes بی نظیر است.

SINOSURE:

SINOSURE

در کشور چین Sinosure یکی از سیستم های حمایتی بسیار عالی است؛ یعنی تاجر کالا را صادر می کند و مدارک خود را برای Sinosure ارسال می کند، و از Sinosure پول دریافت می کند.

Sinosure در چین عملکرد تاجر را بررسی می کند، و مجوز صادرات به او می دهد و اگر مشتری پول تاجر را پرداخت نکرد یا تاجر تعهد مدت دار به مشتری داد؛ Sinosure پول تاجر را نقدا پرداخت می کند.
گردش مالی Sinosure در سال 2019 میلادی چهار هزار میلیارد دلار بوده است و به صد و ده هزار مشتری خدمات داده است.

جای خالی مثل Sinosure در ایران:
اگر شرکتی در کشور ما باشد که مانند Sinosure عمل کند، ایران می تواند به یکی از بزرگ ترین کشورهای صادرکننده جهان تبدیل شود.

اکثر خریداران محصولات ایرانی اول کالا را از تاجر ایرانی دریافت می کنند و بعد اگر از آن کالا راضی بودند، پول آن را به تاجر پرداخت می کنند، این موضوع باعث شده خیلی از تجار ایرانی نگران دریافت پول شان باشند؛ اگر شرکتی مانند Sinosure در ایران باشد که پرداخت پول را به صادرکننده ایرانی تضمین کند، میزان صادرات ایران در مدت کمی رشد زیادی خواهد کرد.

ATRADIUS:

ATRADIUS

دلیل موفقیت هلند در صادرات خدمات Atradius است؛ هلند کشور کوچکی است اما میزان صادرات او به اندازه چند کشور بزرگ است؛ در سال 2018 میزان درآمدش 1٫9 میلیارد دلار بوده است.

EXIM BANKS USA:

EXIM BANKS USA

Exim Banks usa بیمه نامه ها را معرفی می کنند و این بانک ها هم در واردات و هم در صادرات به تجار امتیاز می دهند.

Exim Banks usa خیلی متفاوت تر از بانک توسعه صادرات ایران عمل می کنند و سطح خدمات دهی آنها بسیار عالی است.

Exim Banks تمام مشخصات فردی تاجر را بررسی می کنند، به تاجر پول نقد و اعتبار می دهند و فرصت‌های تجاری مختلف را به تاجر معرفی می کنند.

سایت Exim Banks usa بسیار سایت پیشرفته و خوبی است و کلیه خدماتش را به طور کامل و شفاف بر روی سایتش قرار داده است.

تمام تلاش Exim Banks به خاطر این است که سهم آمریکا در بازارهای جهانی بیشتر باشد. Exim Banks باعث می شوند تجار آمریکایی بیشتر و بهتر معاملات خود را انجام دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>