اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه عمر کارآفرین

چرا بیمه عمر می خریم؟ یا چرا باید بیمه بخریم؟ وقتی بخواهیم به این سوال جواب دهیم باید از مزایای بیمه و نقشی که در مواقع بحران دارد بگوییم. افراد با دانستن مزایا و خدماتی که بیمه عمر دارد ترغیب به خرید آن می شوند، چرا که از نقش مهم آن در زندگی خود آگاه می شوند و متوجه نیاز خود به چنین بیمه ای خواهند شد.

برای مزایای بیمه عمر کارآفرین ابتدا توضیحی مختصر از بیمه عمر خواهیم داد. بیمه عمر و سرمایه گذاری که بیشتر آن را با نام بیمه عمر می شناسند به بیمه گزار کمک می کند تا چنانچه در طول زندگی دچار خسارات جانی و مالی شد با استفاده از این بیمه، خسارات وارده را جبران کند.

در بیمه عمر بیمه گزار با پرداخت مبالغی تحت عنوان حق بیمه که مقدار دقیق آن توسط خود بیمه گزار تعیین می شود می تواند از مزایای بیمه عمر استفاده کند. همچنین مزایای بیمه عمر شامل خانواده و یا ذی نفعان بیمه گزار نیز می گردد و اگر در طول مدت قرارداد بیمه گزار به صورت عادی و یا طی سوانحی فوت کند، مبلغ سرمایه فوت به ذی نفعان او پرداخت خواهد شد.

آشنایی با بیمه عمر کارآفرین

بیمه کارآفرین یکی از شرکت های ارائه کننده بیمه در ایران است و بیمه عمر نیز یکی دیگر از خدماتی است که این بیمه گر به متقاضیان بیمه عمر ارائه می دهد. در بیمه عمر کارآفرین، بیمه گزار با ارائه درخواست، تعیین و پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه به شرکت بیمه کارآفرین، بیمه عمر تهیه کرده و بیمه گر نیز متعهد می شود که پوشش ها و خدمات بیمه ای لازم را در اختیار بیمه گزار قرار دهد.

حق بیمه های پرداختی توسط بیمه گزار و با توجه وضعیت اقتصادی وی تعیین می شود و این نه تنها یکی از مزایای بیمه عمر کارآفرین که در واقع یکی از مزیت های بیمه عمر است که مطابق با شرایطاقتصادی بیمه گزار قابل تغییر است و انعطاف پذیری آن در طول مدت زمان بیمه عمر نیز وجود دارد.

تعهدات بیمه گزار در بیمه عمر کارآفرین

بیمه گزار با خرید بیمه عمر موظف می شود که سالانه یا در مدت زمان های تعیین شده، مبلغی را تحت عنوان حق بیمه به سپرده بیمه عمر خود واریز کند و همچنین جهت جلوگیری از تورم هر ساله درصدی به این مبالغ اضافه کند تا ارزش پول وی در مدت زمان بیمه عمر حفظ شود. همچنین بیمه گزار در زمان خرید بیمه عمر و در فرم بیمه عمر باید مشخصات دقیق خود و افراد بیمه شده را درج کند و نیز پوشش های موردنیاز خود را به طور دقیق مشخص نماید.

تعهدات بیمه کارآفرین در بیمه عمر

بیمه عمر کارآفرین در ازای دریافت حق بیمه های پرداختی موظف است تمامی خدمات و پوشش های مورد نیاز بیمه گزار را که در فرم درخواست بیمه عمر مشخص شده را به وی و افراد بیمه شده ارائه کند. خدماتی که بیمه عمر کارآفرین ارائه می دهد همان مزایای بیمه عمر کارآفرین است و باید متذکر شد که اگرچه بیمه عمر در تمامی شرکت های بیمه چارچوب ثابتی دارد اما هر شرکت برای ارائه خدمات خود جزییاتی را در نظر می گیرد که در مقایسه با دیگر شرکت ها و با توجه به نیازهای مختلف استفاده کنندگان بیمه عمر، قابل توجه است. مثلاً یک شرکت بیمه گر ممکن است نسبت به شرکت همسوی خود، سود بیشتری به حق بیمه های پرداختی واریز کند.

مزایای بیمه عمر کارآفرین

بیمه عمر یکی از پر طرفدارترین بیمه های ارائه شده است و دلیل آن خدماتی است که در این بیمه برای بیمه گزار در نظر گرفته شده است. مزایای بیمه عمر کارآفرین هم به خدمات و مزایای ارائه شده در بیمه عمر توسط بیمه کارآفرین اشاره می کند. از مزایای بیمه عمر کارآفرین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرداخت سود به حق بیمه های پرداختی

در بیمه عمر به حق بیمه های پرداختی دو نوع سود تعلق می گیرد که یکی سود تضمینی است و در هر شرایطی در پایان هر سال بیمه ای به بیمه گزار پرداخت خواهد شد و دیگری سود حاصل از مشارکت است که میزان آن در شرکت های بیمه و در سال های مختلف می تواند متفاوت باشد.

از مزایای بیمه عمر کارآفرین پرداخت سود بیشتر به حق بیمه های پرداختی نسبت به برخی شرکت های مشابه است و برای کسانی که در پی دریافت سود از بیمه عمر خود هستند بیمه عمر کارآفرین می تواند مناسب باشد.

دریافت وام بیمه عمر

یکی از مزایای بیمه عمر کارآفرین که از لحاظ مالی به بیمه گزار می کند امکان دریافت وام به میزان 90 درصد از اندوخته بیمه عمر است. با گذشت دو سال از مدت زمان بیمه عمر و در صورت نیاز بیمه گزار می تواند از بیمه گر تقاضای وام کند. دریافت وام بیمه عمر بسیار راحت تر از دریافت وام از دیگر مؤسسات است و تنها کافی است بیمه گزار درخواست خود را به صورت کتبی ثبت کند تا بدون نیاز به ضامن و یا چک های ضمانتی، وام خود را دریافت کند.

برداشت از اندوخته بیمه عمر

هر بیمه گزار می تواند پس از گذشت ده سال از مدت قرارداد بیمه عمر تا 90 درصد از اندوخته خود را به صورت یکجا برداشت و یا درخواست مستمری کند و همچنان نیز بیمه عمر را تا پایان قرارداد ادامه دهد. در پایان قرارداد نیز باقی اندوخته و سود دریافتی محاسبه و به بیمه گزار پرداخت می شود.مزایای بیمه عمر کارآفرین تنها شامل استفاده های مالی از سود و سرمایه بیمه عمر نیست و پوشش های بیمه عمر نیز از مزایای بیمه عمر کارآفرین محسوب می شود.

پوشش سرمایه امراض خاص

امراض خاص شامل 5 بیماری است که جان بیمه گزار را به طور جدی تهدید می کند و شامل پیوند اعضا حیاتی بدن، سکته مغزی، سکته قلبی، عمل قلب باز و سرطان می شود. یکی از خدمات بیمه عمر در هر شرکت بیمه ای پرداخت سرمایه امراض خاص است.

بیمه کارآفرین اما یکی از شرکت هایی است که بالاترین میزان پرداخت سرمایه بیماری های خاص را در نظر داشته است و به ازای هر بیماری مبلغ 300 میلیون ریال و بنا به شرایط بیمه گزار تا سقف 500 میلیون ریال نیز به بیمه گزار خسارت پرداخت می کند که از دیگر مزایای بیمه عمر کارآفرین به حساب می آید.

پوشش سرمایه فوت عادی

از مزایای بیمه عمر کارآفرین و هر بیمه عمر دیگر، پوشش های حمایتی آن از خانواده یا ذی نفعان بیمه گزار است که با عنوان پوشش سرمایه فوت از آن یاد می شود و در صورتی که بیمه گزار در طول مدت قرارداد بیمه عمر، فوت کند مبلغی تا 25 برابر حق بیمه های پرداختی به ذی نفعان او و تحت عنوان سرمایه فوت پرداخت خواهد شد. سقف پرداخت سرمایه فوت تا 400 میلیون تومان است و به افرادی که بیمه گزار آن ها را به عنوان ذی نفع در بیمه نامه مشخص کرده است پرداخت خواهد شد.

پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه

پوشش سرمایه فوت ناشی از حوادث برای زمانی است که بیمه گزار طی بروز حوادث فوت می کند. در این شرایط از سوی بیمه عمر کارآفرین تا 4 برابر سرمایه فوت عادی بیمه گزار به ذی نفعان او پرداخت خواهد شد.

پوشش معافیت در صورت ازکارافتادگی

در صورتی که بیمه گزار در طول مدت قرارداد و طی حادثه ای دچار ازکارافتادگی دائم و کامل شود، با استفاده از این پوشش از پرداخت حق بیمه های باقی مانده تا پایان قرارداد معاف می شود در حالی که قرارداد بیمه عمر به همراه دیگر پوشش های آن همچنان برقرار می ماند.

امکان درخواست مستمری در پایان قرارداد

پس از پایان مدت قرارداد بیمه عمر، میزان سرمایه، سود و در مجموع اندوخته بیمه گزار به صورت یکجا به بیمه گزار پرداخت خواهد شد اما از مزایای بیمه عمر کارآفرین این است که در صورت درخواست بیمه گزار، این سرمایه به صورت مستمری و طی سال های مختلف به او پرداخت می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>