اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حتی اگر بیت کوین در طول مدت زیادی به عنوان ارز پیشرو در دنیای کرپتوکارنسی شناخته شود، رقبای زیادی وجود دارند که بتوانند از بیت کوین پیشی بگیرند. زیرو کوین «Zcoin» یکی از آلتکوین ها است که بیشترین امنیت را برای اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده به ارمغان می آورد. تراکنش های مالی محرمانه در کریپتوکارنسی توسط پروتکل Zerocoin قابل اجرا است. به ظاهر Zcoin تلاش می کند تا مشکل امنیت و حریم شخصی بیت کوین را حل کند. اگرچه بسیاری از مردم فکر می کنند، ماهیت بیت کوین ناشناس بودن و نامشخص بودن تراکنش های آن است، اما در واقع اصلا اینگونه نیست، بلکه حریم خصوصی خاصی برای بیت کوین وجود ندارد و به نوبه خود دارای محدودیت هایی می باشد. اما اگر Zcoin در این زمینه مثمر ثمر واقع شود و بهتر عمل کند قطعا مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد. ضمنا Zcoin قادر است از حملات Double Spending جلوگیری کند (لازم به ذکر است این نوع حملات در بیت کوین قابل رخ دادن است)

Zcoin چگونه کار می کند؟
Zcoin را می بایست از چند منظر مورد بررسی قرار داد. اول از همه اجرای Zcoin اجازه می دهد، هرکسی کوین های عمومی را به کوین های خصوصی تبدیل کند. این اتفاق بسیار جالبی است، اما این کار باعث ایجاد یک مشکل در زمینه ماینینگ می شود. خب بالاخره طراحی امنیتِ بالا کار آسانی نیست، مخصوصا در دنیای کریپتوکارنسی ها. یکی دیگر از جنبه های جذاب Zcoin این است که خرج کردن و استفاده از کوین ها نیازی به نمایش گذاشتن اطلاعات مالکین آن ندارد. این کار به تراکنش های نیمه ناشناس اجازه انجام شدن می دهد، هرچند این موضوع، موضوع خاصی نیست که مردم به دنبال آن باشند. برای بیشتر کاربران کریپتوکارنسی، فرایند پیش فرضی که در حال حاضر در رابطه با امنیت وجود دارد خوب کار می کند. هرچند که هنوز مشخص نیست عموم مردم چه رویکردی نسبت به این ارز جدید خواهند داشت. Zcoin همچنین شامل برخی دیگر از فناوری های جالب است که به بیان آن می پردازیم. با استفاده از الگوریتم MTP، Zcoin هیچ مشکلی در رابطه با متمرکز بودن امنیت ندارد. این مهم از طریق یک فرآیند شناخته شده به عنوان Egalitarian Computing به دست می آید که به شرکت های ماینینگ اجازه نمی دهد، مزیت رقابتی خاصی به دست آورند. در عوض پروتکل Zcoin یک قیمت/هزینه برای هر واحد محاسبه برای تمام پلتفرم ها تعیین می کند. همچنین زیرساخت Znodes وجود دارد که تا حدودی شبیه به Masternodes در دیگر کریپتوکارنسی ها در بازار امروز عمل می کند.

جاده ی Zcoin
در طول سال 2018 توسعه دهندگان بسیاری نسبت به پروژه Zcoin علاقه نشان دادند. یک بازار غیرمتمرکز ایجاد شده است که همیشه با خود چیزی را بهمراه دارد. گره ها از ارتباط رمزنگاری شده ی رو به جلو سود خواهند برد. علاوه بر این تیم Zcoin با توجه به نگرانی های احتمالی قصد دارد بر روی پیش بینی آینده و پتانسیلی که در خود برای ایجاد تغییرات مثبت می بیند، تمرکز کند. با این حال هیچ یک از جزییات این اقدامات به طور دقیق اعلام نشده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>