اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات هویج:
صادرات میوه به کشورهای مختلف از ایران وضعیت خوبی داشته که در سال های گذشته رشد چشمگیری را می توان از آن شاهد بود زیرا همه تولید کننده های میوه سود آوری صادرات را بالاتر دیده و سعی در به دست آوردن بازار دیگر کشورها دارند.

هویج

هویج یکی از انواع میوه هایی ست که از ایران به بازار دیگر کشورها صادر شده و در اختیار خریداران خارجی قرار می گیرد. این محصول توانسته خریداران بسیار زیادی از کشورهای همسایه به کشانده و سبب افزایش فروش شود.

کیفیت تولید هویج کشور در حدی است که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل به کشورهای همجوار هم صادر می‌گردد. بهترین هویج تولیدی از مزارع نمونه ایران، صادراتی است و همیشه مشتریان ثابت خود را داشته است و با توجه به برداشت هویج بهاره از مزارع حاصل خیز ایران، این محصول با کیفیت آماده صادر شدن به کشورهای مختلف است و از طرفی برای مشتری هم ارزش افزوده خوبی خواهد داشت.

هویج صادراتی مرغوب، در بسیاری از شهرها پرورش داده می شود و برداشت هویج در فصل خاصی صورت می گیرد. قیمت فروش هویج، براساس روز و یا فصل تغییر می کند و هویج های مرغوب تر قیمتی بهتر دارند و خوشمزه تر می باشند. در مواقعی که هویج فراوان است، قیمت کمتری خواهد داشت.

بذر هویج را مانند بذر سایر سبزیهای ریشه ای در محل اصلی می کارند. موقع کاشت بذر در نقاط سرد سیر که دارای زمستان های سخت می باشد، در فصل بهار بعد از برطرف شدن خطر یخبندان می باشد و در نواحی گرم معتدل که خطر یخبندان وجود ندارد بذر این گیاه را می توان در پائیز و یا زمستان کاشت. برای به دست آوردن هویج تازه و لطیف باید بذر آن را به تدریح کاشت و آخرین کاشت باید از بذر انواع زودرس اقلاً دو ماه قبل از رسیدن سرمای شدید و یخبندان انجام می گیرد. بذر هویج را به طور خطی می کارند. فاصله خطوط از 40 تا 45 سانتیمتر نسبت به آب و هوا و نوع خاک تغییر می کند.

هویج

تولید هویج ایران، علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل به کشورهای همسایه هم صادر می شود و با قیمت خرید مناسبی به مشتری می رسد.

هویج (Carrot) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره 0706100 شناخته می شود.

لازم به ذکر است که همه ی محصولات را به طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط به کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.

تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال 2018 میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.
تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی تر را برای تجارت خود فراهم آورید.

هویج

آمار صادرات هویج:

  • هدف شناسایی رقبا در بازار جهانی است.
  • رقم کل صادرات: 1,556,217,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 5 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 21 درصد.
  • میانگین فاصله از کشور وارد کننده: 1,999 KM.

هویج

آمار واردات هویج:

  • هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است.
  • رقم کل واردات: 1,465,902,000 دلار.
  • میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: 2 درصد.
  • میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: 25 درصد.
  • میانگین فاصله از کشور صادر کننده: 2,308 KM.

بیشترین ظرفیت و پتانسیل صادراتی برای صادرات این محصول از جمهوری اسلامی ایران را کشورهای عراق، روسیه و امارات دارا هستند.

جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با ارمنستان دارد. بازار روسیه بیشترین ظرفیت تقاضا را برای کالای ذکر شده دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سعید :
با سلام تامین کننده هویچ سورت شده در بسته‌بندی ویژه صادراتی هستیم ۰۹۳۰۹۱۶۷۰۲۰
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>