اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهترین بیمه های دنیا

بیمه به ما کمک می کند تا بتوانیم تا حدی با خطرات مقابله کنیم. همه ما با خطرات بسیاری روبه رو می شویم.

خطر مواجه شدن با تصادف، بیمار شدن، تبدیل شدن به قربانی یک فاجعه طبیعی یا آتش سوزی و بسیاری از خطرهای دیگر زندگی. تمام این خطرها نه تنها با درد و رنج همراه هستند بلکه به صورت مالی نیز به ما آسیب می رسانند. بیمه یکی از راه های آماده شدن برای بدترین شرایط ممکن مخصوصاً از لحاظ اقتصادی و مالی است.

در این مقاله، ما نگاهی به برخی از شرکت های برتر بیمه خواهیم داشت. معیارهای زیادی وجود دارد که بر اساس آن ها چنین فهرستی را می توان آماده کرد: مجموع حق بیمه، سرمایه گذاری در بازار، درآمد، سود، منطقه جغرافیایی، دارایی ها و موارد دیگر. لیست زیر روی یک تعدادی از این عوامل تمرکز دارند.

AXA

AXA با بیش از 102 میلیون مشتری در 56 کشور و 157 هزار کارمند، یکی از بزرگ ترین گروه های بیمه در دنیا است. کسب وکار اصلی آن بیمه اموال و دارایی ها، بیمه عمر، صرفه جویی و مدیریت دارایی ها می باشد. ریشه و منشأ آن به سال 1817 برمی گردد یعنی زمانی که چندین شرکت بیمه برای ایجاد AXA ادغام شدند. این شرکت مستقر در پاریس بوده و در آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و جنوبی، قاره آسیا، اروپا و خاورمیانه نیز نمایندگی دارد.

در سال 2013، AXA تبدیل به بزرگ ترین شرکت بین المللی بیمه در چین شد و در نتیجه50% از مالکیت Tian Ping ( یک شرکت بیمه گر ملک و اموال چینی) را از آن خود کرد. علاوه بر این، این شرکت بیمه های غیر عمر HSBC را نیز در مکزیک به عهده گرفت. گروه AXA درآمد کل خودش را 99 میلیارد یورو برای سال مالی 2015 گزارش کرد.

گروه بیمه Zurich

گروه بیمه Zurich، یک شرکت جهانی بیمه واقع در سوئیس است که در سال 1872 تأسیس شده است. گروه Zurich، همراه با شرکت های تابعه خود، در بیش از 170 کشور فعالیت می کند و محصولات و خدمات بیمه ای آن ها را به عهده دارد.

مشاغل اصلی این گروه بیمه ای شامل بیمه عمر، بیمه کشاورزان و بیمه زندگی می شود. این گروه با تکیه به نیروهای کاری خود که بیش از 55 هزار نفر هستند، احتیاجات وسیع بیمه ای افراد و مشاغل مختلف شرکت های کوچک، متوسط، بزرگ و حتی شرکت های چندملیتی را فراهم می کنند.

بیمه عمر چین

شرکت بیمه عمر چین (LFC) یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین شرکت های بیمه و خدمات مالی چین است و همچنین یکی از شرکت های مهم در بازار سرمایه گذاری چین به عنوان یک سرمایه گذار نهادی به حساب می آید. اصل و ریشه این شرکت به سال 1949 برمی گردد زمانی که شرکت بیمه مردم چین (PICC) تشکیل شد. PICC (Life) Co.Ltd در سال 1999 به شرکت بیمه عمر چین تغییر نام داد.

شرکت بیمه عمر چین در 2003 به عنوان شرکت بیمه عمر چین بازسازی شد، که هفت تابعه و زیرشاخه دارد. این هفت زیرشاخه شامل بیمه عمر، برنامه های بازنشستگی، مدیریت دارایی، اموال و تلفات، دارایی های سرمایه گذاری شده و عملیات های خارج از کشور می شود.این شرکت در فهرست بورس اوراق بهادار نیویورک، بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس اوراق بهادار شانگهای لیست شده است. بزرگ ترین شرکت بیمه عمر عمومی از لحاظ سرمایه گذاری در جهان است.

Berkshire Hathaway

Berkshire Hathaway در سال 1889 تأسیس شد و با Warren Buffet شریک است، کسی که یک نهاد متوسط را به یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان تبدیل کرده است. Berkshire Hathaway در حال حاضر یکی از بزرگ ترین مدیران سرمایه گذاری در بیمه، در میان بخش های دیگر مانند حمل ونقل ریلی، امور مالی، آب و برق، انرژی، تولید، خدمات و خرده فروشی از طریق شرکت های تابعه خود است.

این شرکت بیمه های اصلی، بیمه بازنشستگی اموال و خطرات احتمالی را فراهم می کند. شرکت هایی مانند گروه بازپرداخت Berkshire Hathaway، GEICO، گروه Berkshire Hathaway Primary، General Re، شرکت جبران زیان ملی، شرکت حفاظتی پزشکی، بیمه نامه های کاربردی، شرکت بیمه مسئولیت اجتماعی ایالات متحده، شرکت بیمه مرکزی ایالت متحده و گروه بیمه Guard شرکت های تابعه این گروه هستند.

Prudential plc

Prudential plc یک برند خدمات مالی و بیمه ای است که به 24 میلیون مشتری در سراسر آسیا، ایالت متحده آمریکا، U.K و اخیراً آفریقا خدمات ارائه می کند. Prudential در سال 1848 در انگلستان تأسیس شد. شرکت آسیایی Prudential، Prudential U.K، شرکت بیمه عمر ملی جکسون و سرمایه گذاری های M&G تجارت های اصلی در این گروه هستند. جکسون یک شرکت برجسته بیمه در ایالت متحده است، درحالی که Prudential U.K یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات بازنشستگی و عمر می باشد.

Prudential plc در لیست بورس اوراق بهادار لندن، هنگ کنگ، سنگاپور و نیویورک است. این شرکت حدوداً 308 هزار کارمند و 509 میلیارد پوند دارایی تحت مدیریت در سراسر جهان دارد.

گروه United Health

این گروه در راس لیست شرکت های مراقبت بهداشتی در ایالت متحده است. دو سیستم عامل تجاری دارد  UnitedHealthcare برای مزایای بهداشتی و Optum برای خدمات بهداشتی - این دو سیستم عامل که باهم کار می کنند به بیش از 85 میلیون نفر در هر ایالت خدمات ارائه می دهند و در 125 کشور فعالیت می کنند. این گروه از تجربه و منابع خود در مراقبت های بالینی برای بهبود عملکرد بخش مراقبت های بهداشتی استفاده می کند.

درآمد گزارش شده این شرکت در سال 2015 حدود 157 میلیارد دلار است. Fortune این گروه را به عنوان تحسین برانگیزترین شرکت در بیمه معرفی کرده است.

گروه Munich Re

گروه مونیخ در سال 1880 تأسیس شده و در تمام سطوح بیمه فعالیت می کند. این گروه در 30 کشور شعبه دارد و تمرکز عمده آن در آسیا و اروپا می باشد. انجام بیمه های اولیه شرکت توسط گروه تابعه آن، گروه بیمه ERGO انجام می شود که طیف گسترده ای از خدمات بیمه ای را ارائه می دهد. بازار اصلی گروه Munich Reدر آلمان است، جایی که ERGO در تمام حوزه های بیمه یک رهبر به حساب می آید. جدیدترین گروه های این شرکت، Munich Health، مدیریت ریسک گروه و تخصص بیمه در زمینه مراقبت های بهداشتی است.

این گروه در حدود 45 هزار کارمند در سراسر جهان دارد که در کلیه مشاغل بیمه مشغول به کار هستند: بیمه عمر، بازنشستگی، بیمه اتکایی مجدد، بیمه موتور، بیمه اموال، بیمه سلامت، بیمه بازنشستگی دریایی، بیمه حمل ونقل هوایی. گروه Munich Re سود سالانه خود را در حدود 1/3 میلیارد یورو در سال 2015 اعلام کرد.

Assicurazioni Generali S.p.A

Assicurazioni Generali S.p.A در سال 1831 تأسیس شد. این گروه نه تنها یک رهبر در بازار ایتالیا است بلکه به عنوان یکی از بازیکنان برجسته در زمینه بیمه و محصولات مالی جهانی نیز به شمار می آید. این گروه در بیش از 60 کشور نمایندگی دارد و یک برند تجاری در اروپای غربی، مرکزی و شرقی است. گروه اصلی Generali روی بیمه عمر تمرکز دارد و محصولات متنوعی از قوانین حفاظت از خانواده و سیاست های پس انداز را ارائه می دهد.

این شرکت دارای محصولات متنوعی در بخش غیر عمر مانند پوشش خودرو، منازل، حوادث، سلامت و همچنین پوشش ریسک تجاری و صنعتی است.این گروه 77 هزار کارمند و 65 میلیون مشتری در سراسر دنیا دارد همچنین حدود 480 میلیارد یورو سرمایه تحت مدیریت داشته و یکی از 50 شرکت بزرگ جهان است.

Japan Post Holding Co. Ltd

Japan Post Holding Co. Ltd بزرگ ترین شرکت دولتی ژاپن است. این شرکت 4 بخش اصلی دارد: سرویس پست ژاپن (برای تحویل پست الکترونیکی)، شبکه پست ژاپن (اداره پست)، پست بانک ژاپن (انجام تعاملات بانکی)، و بیمه عمر ژاپن.

این شرکت در سال 2015 عمومی شد و سود خود را از آوریل تا دسامبر 2015 حدود 3.84 میلیارد دلار گزارش کرد این گروه بزرگ ترین شرکت بیمه در ژاپن است.

Allianz SE

این شرکت در سال 1890 تأسیس شده و یک شرکت خدمات مالی پیشرو است که محصولات و خدمات را از بیمه به مدیریت دارایی ارائه می کند. Allianz SE در بیش از 70 کشور فعالیت می کند و حدود 1.8 میلیارد یورو دارایی تحت مدیریت دارد.

محدوده محصولات بیمه از بیمه اموال و تلفات تا بیمه عمر و سلامتی برای مشتریان فردی شرکت های خصوصی را دربر می گیرد. این شرکت در آلمان مستقر است و درآمد آن در سال 2015 به 125 میلیارد یورو رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>