اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه عمر و پس انداز

برای سرمایه گذاری و کسب سود حداقل چه مقدار پول موردنیاز است؟ برای پاسخ به این سوال باید راه های مختلف سرمایه گذاری را بررسی کنیم. همان طور که می دانید راه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد اما در بیشتر این روش ها سرمایه گذار به اندوخته قابل توجهی نیاز دارد تا میزان سود قابل توجهی نیز کسب کند. شاید شما هم شنیده باشید که می گویند پول، پول می آورد.

حال تکلیف کسانی که از سرمایه ابتدایی برخوردار نیستند چه می شود؟ بیمه عمر یکی از روش های سودآوری است که افراد می توانند بدون نیاز به اندوخته و با خیال راحت در این زمینه سرمایه گذاری کنند. خرید بیمه عمر هم زمان امکان کسب سود و دریافت پوشش های درمانی را برای بیمه گزار فراهم می کند.

درست است که سرمایه گذاری در بیمه عمر یک راه کم ریسک محسوب می شود اما از آنجایی که شرایط بیمه عمر در شرکت های مختلف، متفاوت است بیمه گزار باید قبل از خرید خود میزان سود و شرایط شرکت مورد نظر خود را بررسی کند و سپس اقدام به خرید کند. مزایای بیمه عمر ملت با طرح های مختلفی ارائه می شود و این امکان را فراهم می کند که هر فرد بیمه را مطابق نیاز خود تهیه کند.

مزایای بیمه عمر را بیشتر بشناسیم

قبل از اینکه مزایای بیمه عمر ملت را بشناسیم لازم است در ابتدا اطلاعات مختصری از کارکرد بیمه عمر در اختیارتان قرار دهیم. بیمه عمر، قراردادی است که بین بیمه گر و بیمه گزار منعقد می شود و سازوکار آن حمایت از زندگی بیمه شده است.

بیمه گزار با خرید این بیمه موظف است حق بیمه را در موعد مقرر آن پرداخت کند اما همه حق بیمه پرداختی بیمه گزار صرف پذیرش ریسک نمی شود؛ بلکه شرکت بیمه بخشی از این مبالغ را در پروژه های مختلف سرمایه گذاری می کند و بیمه گزار را در سود حاصل آن شریک می کند.

پوشش فوت، پوشش اصلی بیمه عمر است؛ یعنی اگر بیمه گزار در طول مدت قرارداد فوت کند شرکت بیمه، سرمایه بیمه نامه را به ذی نفعان وی پرداخت می کند اما اگر بیمه گزار در طول مدت قرارداد فوت نکند و قرارداد به پایان برسد بیمه گزار سرمایه بیمه را یکجا دریافت می کند. همچنین به جز پوشش فوت، پوشش های دیگری در بیمه عمر به افراد ارائه می شود.

با استفاده از این پوشش ها در صورتی که بیمه گزار دچار نقص عضو و از کارافتادگی شود وی می تواند از شرکت بیمه غرامت دریافت کند. پوشش امراض خاص، پوشش دیگر این بیمه است و در صورتی که بیمه گزار در طول قرارداد عمل قلب باز یا پیوند اعضا اصلی بدن را انجام دهد و یا دچار سرطان، سکته مغزی و قلبی شود می تواند از پوشش امراض خاص برای پرداخت هزینه ها استفاده کند.

مزایای بیمه عمر ملت در قالب طرح های مختلفی از جمله؛ بیمه زندگی و سرمایه گذاری، بیمه سپرده زندگی، بیمه مستمری زنان خانه دار، بیمه تحصیل فرزندان و بیمه زندگی و بازخرید سنوات ارائه می شود. در ادامه هر یک از این طرح ها را بررسی می کنیم تا بدانید آیا این طرح ها برای شما مناسب هستند یا خیر.

از بیمه زندگی و سرمایه گذاری بیمه ملت چه می دانید؟

معمولا بیمه عمر و سرمایه گذاری، کامل ترین نوع بیمه عمر در شرکت های مختلف هستند. در طرح بیمه زندگی و سرمایه گذاری نیز مزایای بیمه عمر ملت به طور کامل به بیمه گزار ارائه می شود که این مزایا به شرح زیر است:

امکان سرمایه گذاری: با خرید این بیمه، بیمه گزار به صورت سالانه از سود تضمینی بهره مند می شود. میزان این سود برای دو سال نخست 16 درصد، دو سال دوم 13 درصد و برای سال پنجم به بعد 10 درصد است. علاوه بر سود تضمینی، بیمه گزار از سود مشارکت در منافع نیز بهره مند می شود که میزان آن هر سال متفاوت است.

پوشش سرمایه فوت عادی: اگر بیمه شده به مرگ طبیعی فوت کند بیمه ملت سرمایه فوت را به میزان 5 تا 25 برابر حق بیمه پرداختی بیمه گزار به ذی نفعان وی می پردازد.

پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه: در صورتی که بیمه شده در اثر وقوع حادثه فوت کند نیز ذی نفعان وی سرمایه بیمه نامه را دریافت می کنند. این سرمایه می تواند به اندازه 5 تا 125 برابر حق بیمه پرداختی بیمه گزار در زمان خرید بیمه تعیین شود.

پوشش سرمایه نقص عضو و ازکارافتادگی جزئی و کلی ناشی از حادثه: این پوشش تا سقف 200 درصد سرمایه فوت و تا سقف 100 میلیون تومان ارائه می شود.

پوشش امراض خاص: اگر بیمه شده در طول مدت قرارداد به امراض خاص مبتلا شود 30 درصد سرمایه فوت را تا حداکثر 50 میلیون تومان دریافت می کند.

پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه: هزینه های پزشکی که به علت حادثه ایجاد می شود تا 20 درصد سرمایه فوت بر اثر حادثه و تا سقف 20 میلیون تومان به بیمه گزار ارائه می شود.

پوشش غرامت روزانه بستری در بیمارستان ناشی از حادثه: تعهد بیمه ملت در این پوشش از روز چهارم بستری شروع می شود و تا 90 روز ادامه داد. سقف این پوشش روزانه 100 هزار تومان است.پوشش هزینه پزشکی و غرامت روزانه بستری شدن در بیمارستان تنها در طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ملت ارائه می شود؛ به همین دلیل می گوییم بیشترین مزایای بیمه عمر ملت در این طرح وجود دارد.

مزایای بیمه عمر ملت در طرح سپرده زندگی چگونه است؟

این طرح بیمه عمر ملت مانند یک صندوق سرمایه گذاری است و در زمان هایی که افراد با مشکلات مالی روبرو می شوند از آن ها حمایت می کند. این طرح می تواند نیازهای مالی خانواده هایی را که به علت از دست دادن سرپرست خانواده با مشکلات مالی دست وپنجه نرم می کنند، رفع کند. در طرح بیمه سپرده زندگی نیز مانند بیمه عمر و سرمایه گذاری دو نوع سود به اندوخته بیمه گزار تعلق می گیرد. پوشش های بیمه ای این طرح نیز شامل فوت، نقص عضو و امراض خاص می شود.

مزایای بیمه عمر ملت در طرح مستمری زنان خانه دار

به اندوخته بیمه گزار در این طرح سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تعلق می گیرد.در صورتی که بیمه شده در مدت قرارداد بیمه فوت کند اندوخته ایجادشده به ذی نفعان وی پرداخت می شود.اگر بیمه شده در طول 10 سال اول دریافت مستمری فوت کند شرکت بیمه 10 سال مستمری بیمه نامه را ذی نفعان وی می پردازد.

در صورت فوت بیمه شده، بیمه ملت برای این که هزینه های ضروری فوت را جبران کند معادل 3 برابر آخرین مستمری ماهانه را به ذی نفعان وی می پردازد.یکی از مزایای بیمه عمر ملت این است که اگر بیشتر از 5 سال به پایان قرارداد بیمه نامه مانده باشد بیمه شده می تواند در صورت تمایل، درخواست مستمری بدهد.

بیمه تحصیل فرزندان ملت؛ برای کسانی که نگران آینده فرزندان خود هستند

بسیاری از خانواده ها از میزان هزینه هایی که با تولد فرزندشان به آن ها تحمیل می شود شگفت زده می شوند. تازه این در حالی است که این هزینه ها هم زمان با رشد فرزندان افزایش می یابد. بنابراین بسیار مهم است که والدین برای آینده فرزندانشان و مخارجی که تحصیل آن ها به دنبال دارد آمادگی داشته باشند. بیمه عمر و تحصیل فرزندان ملت این امکان را فراهم کرده تا فرزندان از پوشش های بیمه ای استفاده کنند و همچنین از سرمایه کافی برای جبران هزینه های تحصیلی بهره مند شوند.

مزایای دیگری که در بیمه عمر ملت به بیمه گزار ارائه می شود

تا اینجا طرح های مختلف بیمه عمر ملت را معرفی کردیم تا در صورتی که قصد خرید این بیمه را دارید بدانید کدام طرح مطابق شرایط شما ارائه می شود. بیمه عمر ملت علاوه بر پوشش هایی که در هر طرح در اختیار بیمه گزار قرار می دهد، مزایای دیگری نیز دارد. برای مثال بیمه گزار در پایان سال دوم قرارداد می تواند بدون نیاز به ضامن و وثیقه از اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت کند. از دیگر مزایای بیمه عمر ملت این است که امکان پرداخت حق بیمه به صورت سالانه، ماهانه، دو ماه یک بار، 3 ماهه و 6 ماهه وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>