اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تخم مرغ

صادرات تخم مرغ به افغانستان:
صادرات تخم مرغ اشتراک فرهنگی دو کشور ایران و افغانستان در روابط اقتصادی آنها تأثیر بسزایی دارد و نیز دانش فنی، که مهم ترین بخش از صادرات به افغانستان محسوب می شود.

دانش فنی، مهم ترین بخش از صادرات به افغانستان محسوب می شود. کالاهای ایرانی در افغانستان مانند مواد غذایی و شوینده مورد استقبال بوده و اکثر مردم افغانستان از کیفیت کالاهای ایرانی راضی هستند.

مهم ترین اقلام صادراتی به افغانستان شامل مواد غذایی، مواد شوینده و مصالح ساختمانی به ویژه گچ و سیمان می باشد و سنگ های قیمتی مانند فیروزه کالای وارداتی از افغانستان به ایران است.

سال 96حدود 10هزار تن تخم مرغ به مقصد کشورهایی همچون افغانستان، قطر و عراق صادر شده است. این در حالی است که سال قبل 35 هزار تن تخم مرغ صادر شده که سال 96 این رقم افت قابل توجهی داشته است.

ایران داوزدهمین تولید کننده تخم مرغ در جهان است. افغانستان چهارمین مقصد کالاهای ایرانی است.

تخم مرغ

مشکل صادرات تخم مرغ:
با صادرات تخم مرغ ذخائر ژنتیکی را از کشور خارج نمی شود. اما با صادرات دام زنده بدیهی است که منجر به خارج شدن ذخائر ژنتیکی از کشور خواهیم شد.

بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات مواد پروتینی و ارزآوری به کشور صادرات تخم مرغ است. از لحاظ بهداشتی برای صادرات تخم مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد. ولی قیمت ها در کشور ما بالا است و هم واحدهایی که توانایی صادرات این محصول را داشته اند

در استانهای مانند تهران، البرز، قزوین و قم هنوز به چرخه تولید بازنگشته اند. تخم مرغ به کشورهایی چون قطر، افغانستان و عراق صادر می شود.

تخم مرغ

همسایه های جنوب غربی کشور هم مقصد مناسبی برای صادرات تخم مرغ به شمار می آیند. از ملزومات صادرات تخم مرغ رعایت استاندارهای جهانی و تداوم در تولید است.

مشکل ایران در صادرات تخم مرغ بحث قیمت و ناتوانی در رقابت با دیگر کشورهاست. عواملی که باعث افزایش قیمت تخم مرغ شده است افزایش قیمت دان طیور، دارو و درمان، کارگر و هزینه ی حمل و نقل است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سید ظاهر شاه طباطبایی:
سلام و عرض ادب خدمت شما! در ضمن سلام و احترام بند که شهرتم در فوق تذکر یا فته دنبال یک شرکت صادر کنند گوش و تخم مرغ به افغانستان هستم؛ تا سالانه طبق قرار داد به کابل افغانستان طبق نرخ روز برایم تخم و گوشت مرغ صادر نماید، امید وار هستم در زمینه بنده را همکاری نموده، ممنون سازید. با عرض حرمت طباطبایی
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

آیت الله احمدی:
سلام دوست عزیز ما شرکت تجاری بازرگانی مواد پروتئینی هستیم در خدمتم
پاسخ زینگ:
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>