اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه تکمیلی دانا


بیمه تکمیلی چیست؟

با وجود تلاش های انجام شده، بیمه های پایه مانند سازمان تأمین اجتماعی و خدمات درمانی نتوانسته اند پوشش های درمانی زیادی برای درمان بیماری ارائه دهند و فقط هزینه های ابتدایی درمان را جبران می کنند از طرفی هم مرز این پوشش ها به طور مشخص تعریف نشده است.

از مهم ترین ارکانی که به ارتقای نظام سلامت در ایران کمک کرده می توانیم به بیمه تکمیلی اشاره کنیم. بیمه تکمیلی هزینه های بیمارستانی، جراحی و دارویی بیمه شده را مازاد بر سهم بیمه پایه پرداخت می کند. این بیمه ها در کنار بیمه پایه نقش مهمی در سیستم سلامت افراد دارند.

دریافت استعلام از بیمه تکمیلی چه فوایدی دارد؟

استعلام بیمه تکمیلی هم قبل از خرید بیمه نامه و هم بعد از آن اهمیت زیادی دارد. متقاضی می تواند قبل از خرید بیمه از قیمت و شرایط بیمه تکمیلی استعلام بگیرد این بررسی به وی در انتخاب پوشش های مناسب و دریافت بیمه مقرون به صرفه کمک می کند. بنابراین استعلام قبل از خرید باعث می شود فرد از میزان حق بیمه پرداختی و خسارت دریافتی آگاه شود و با انتخاب بهترین بیمه نامه، رضایت بخشی متقاضی را افزایش می دهد.

استعلام بیمه تکمیلی دانا از طریق سامانه دانایار

بیمه تکمیلی به دو شکل گروهی و انفرادی ارائه می شود. اگر قصد دریافت استعلام بیمه تکمیلی دانا را دارید و می خواهید از شرایط این شرکت بیمه آگاه شوید باید بدانید این شرکت خدمات درمانی را به صورت گروهی و به کارکنان سازمان ها، موسسات و کارخانجات ارائه می دهد. برای صدور این بیمه لازم است اعضای گروه حداقل 50 نفر باشند.

بیمه شدگان برای استفاده از خدمات درمانی بیمه دانا می توانند به سایت استعلام بیمه تکمیلی دانا مراجعه کنند. در سامانه دانایار با وارد کردن کد ملی در قسمت سرپرست و سال تولد افراد خانواده به عنوان کلمه عبور آخرین اطلاعات وضعیت درمانی خود را مانند افراد تحت تکفل، معرفی نامه، تعرفه ها، فرانشیز، خسارت های بیمارستانی و پاراکلینیکی را مشاهده و دریافت کنند.

استعلام از خدمات بیمه تکمیلی دانا بعد از خرید

بیمه شدگان بیمه دانا بعد از این که بیمه تکمیلی را خریداری کردند، می توانند از خدمات ویژه این شرکت از جمله سامانه دانایار، سرویس آنکال 24 ساعته پزشکان، سیستم مشاوره و ارجاع و کارت طلایی درمان برای دریافت هرچه بیشتر خدمات استفاده کنند. همه این امکانات نحوه استعلام بیمه تکمیلی دانا را برای کارکنان و افراد تحت سرپرستی آن ها آسان تر کرده است.

استعلام بیمه از طریق سامانه دانایار: همه بیمه شدگانی که قصد دریافت استعلام بیمه تکمیلی دانا و سایر رشته ها را دارند می توانند از این سامانه استفاده کنند.

سرویس آنکال 24 ساعته پزشکان: در این سرویس بیمه شدگان می توانند از پزشکان معتمد بیمه دانا مشاوره های درمانی دریافت کنند. این مشاوره ها به صورت شبانه روزی به بیمه شده کمک می کند تا مراکز درمانی متناسب با نیاز خود را انتخاب کند.

استعلام از سیستم مشاوره و ارجاع: بیمه دانا با این سیستم پاسخ سوالات بیمه شدگان را می دهد. این افراد می توانند بعد از دریافت استعلام بیمه تکمیلی دانا که در ساعات اداری و از طریق تماس تلفنی انجام می شوند از قرارداد و امکانات مراکز درمانی طرف قرارداد مطلع شوند.

کارت طلایی درمان: بیمه شدگانی که کارت طلایی درمان داشته باشند می توانند از خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد بدون هیچ گونه محدودیتی در هزینه های خارج از تعهد بیمه گر و پرداخت فرانشیز استفاده کنند. بیمه دانا برای ارائه کارت درمانی مبلغی را به عنوان سپرده از بیمه گزار دریافت می کند و در صورت وقوع خسارت هزینه های درمانی را در لحظه می پردازد سپس بعد از گذشت حداکثر 20 روز هزینه های خارج از تعهد را از بیمه گزار دریافت می کند در غیر این صورت هزینه های خارج از تعهد و فرانشیز از محل سپرده بیمه گزار تأمین خواهد شد.

چگونگی استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دانا

بیمه دانا برای ارائه خدمات درمانی با مراکز درمانی خاصی قرارداد دارد اما بیمه شده اختیار دارد که در هر مرکزی که می خواهد نسبت به درمان خود اقدام کند.

مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد: بیمه شده برای استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد ابتدا باید از شرکت بیمه معرفی نامه دریافت کند. ممکن است روند دریافت معرفی نامه به ویژه در هنگام بیماری سخت و زمان بر باشد به همین دلیل بیمه دانا این امکان را فراهم کرده که بیمه شده با مراجعه به بعضی از بیمارستان های طرف قرارداد از طریق سامانه سپاد معرفی نامه دریافت کند.بنابراین معرفی نامه در مراکز بیمارستانی طرف قرارداد از طریق سامانه سپاد در همان بیمارستان و برای درمانی سرپایی از طریق شعب بیمه دانا صادر می شود.

مراجعه به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد: در صورتی که بیمه شده به یکی از مراکز درمانی غیر طرف قرارداد مراجعه کند ابتدا باید هزینه های درمانی را شخصا بپردازد سپس مدارک و صورت حساب های درمانی را به یکی از مراکز پرداخت خسارت بیمه دانا تحویل دهد و هزینه های درمانی را بعد از کسر سهم بیمه پایه تا حداکثر سقف بیمه نامه دریافت کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امین جعفرنژاد:
جهت بررسی آنلاین بودن بیمه تکمیلی
پویا رضایی:
جهت ثبت نام بیمه تکمیلی انفرادی
مراد اخگر:
با عرض سلام و،وقت به خیر لطفابعداز ۲ ماه بر قراری بیمه تکمیلی دانا آن را نا خواسته حذف کردم،تعداد ۴نفر خواهشمندم تدابیری بیندیشید دوباره آنرا مجددا ثبت کنم واز بیمه تکمیلی دانا،فرهنگیان استفاده کنم.از روانسر،استان کرمانشاه.سپاس
مراد اخگر:
سلام،لطفا برای ویرایش دوباره بیمه تکمیلی دانا تدابیری بیندیشید حداقل ادارات استان وشهرستانها بتوانند کسانی را که ناخواسته از روی ندانم کاری بیمه شان حذف میشود دوباره ثبتنام کنند.متشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>