اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات سبزیجات و میوه به روسیه و بهترین صادرات:
صادرات سبزیجات و میوه به روسیه از سال 95 رو به افزایش پیدا کرد و این به دلیل تحریم آنکارا از طرف روسیه بود. ایران توانست به دلیل نزدیکی به روسیه جایگزین خوبی برای ترکیه باشد.

میوه و سبزیجات

صادرات سبزیجات در دو سال گذشته نسبت به مشابه سال های قبل رشد چشمگیری داشته است. هم اکنون 50 درصد خیار بازار مصرفی روسیه از ایران وارد می شود.

روسیه به علت موقعیت جغرافیایی و سردسیری بسیاری از مناطق، بخش اصلی نیازهای خود را در این بخش میوه و سبزیجات از خارج و حتی کشورهای بسیار دور دست تامین می کند.

این مساله سبب افزایش قیمت ها می شود، اما با توجه به نزدیکی با ایران و وجود مسیرهای کوتاه ترکیبی آبی زمینی از خزر و همچنین هوایی، اقلام صادراتی ایرانی با بهای کمتری عرضه می شود.

بیش از 75 درصد صادرات ایران به روسیه محصولات کشاورزی و نیمی از صادرات این کشور به جمهوری اسلامی نیز مربوط به همین محصولات کشاورزی است.

انواع صادرات سبزیجات و میوه به روسیه:
کیوی، سبزیجات تازه، سیر، گوجه فرنگی، خیار، سیب انواع فلفل دلمه، هندوانه، کلم و کلم بروکلی از پر حجم ترین اقلام صادراتی ایران به روسیه به شمار می رود.

علاوه بر توزیع در بازارهای محلی، توسط فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مانند اوشان که در بسیاری از شهرهای این کشور و دیگر کشورهای جهان نمایندگی دارد، عرضه می شود.

میوه و سبزیجات

قراردادها و توافق های مسکو و تهران برای گسترش همکاری بخش های خصوصی به ویژه در حوزه بازرگانی از جمله صادرات سبزیجات تازه و محصولات باغی به عنوان نیاز اول روسیه، مسیر صادرات انبوه میوه های ایرانی را به این کشور باز کرده است.

عوامل آسانی تجارت با روسیه:
تنوع موجود در تولید کالاهای صنعتی و تقاضای روزافزون برای مصرف محصولات مختلف یکی از این ویژگیها است.

قیمت تمام شده پایین تولیدات صنعتی ایران نسبت به روسیه است که دلیل عمده آن پایین بودن هزینه های انرژی برای مصارف صنعتی و حمل ونقل و دستمزد کارگر می باشد.

کاهش هزینه های حمل و نقل به دلیل فاصله نزدیک بین دو کشور نیز موجب تسهیل در تجارت ایران و روسیه می شود.

روسیه کشوری اروپایی و آسیایی است کا با توجه به مساحت زیادی که دارد در دو قاره آسیا و اروپا و یا قاره پهناور اوراسیا قرار دارد، از جمله چیزهایی که با شنیدن نام روسیه در ذهن هر شنونده ای جرقه می زند، سرمای مثال زدنی سیبری و اکثر مناطق شمالی و شرقی این کشور است.

این سرما بخش زیادی از خاک سیبری و روسیه را بی حاصل و با طبیعتی بکر و دست نخورده باقی گذاشته است که اصلا برای کشاورزی و کاشت محصولات طبیعی مناسب نمی باشد. در ادامه صادرات سبزیجات و میوه به روسیه و بهترین صادرات را بررسی می کنیمو

میوه و سبزیجات

میوه های صادراتی:
همین موضوع زمینه را برای واردات بسیاری از محصولات طبیعی مثل صادرات سبزیجات و میوه به روسیه و بهترین صادرات از بسیاری کشورهای خوش آب و هوا که تنوع زیادی در کاشت و برداشت محصولات کشاورزی و ارگانیک دارند فراهم کرده است؛ از جمله ایران که در سال های اخیر صادرات سبزیجات و میوه به روسیه را آغاز کرده است.

صادرات سبزیجات و میوه به روسیه: 
برای کشوری اقتصادی و قدرتمند مانند روسیه که از واردات بسیاری از محصولات بی نیاز می باشد، این که چه کالایی را به این کشور صادر کنید که جایگاه خود را در بازار به سرعت پیدا کند ممکن است کمی سخت باشد اما صادرات سبزیجات و میوه به روسیه یکی از بهترین صادرات می باشد که می تواند راه تجاری را برای شما با روسیه باز کند، البته میوه و سبزیجات تازه و ارگانیک ایران در کشور روسیه طرفداران زیادی هم دارد، انار ساوه، پرتقال های شمال و بسیاری از محصولات کشاورزی ایران که کاشت و به ثمر رساندن آنها در آب و هوای روسیه دور از دسترس و غیر ممکن می باشد.

سبزیجات ایران در طول سال های اخیر طرفداران زیادی در روسیه پیدا کرده است، بهترین محصولات کشاورزی برای صادرات سبزیجات و میوه به روسیه و بهترین صادرات در ایران می تواند تجارت خوبی باشد،

مردم روسیه هم با توجه به عدم توانایی در کاشت این محصولات به دلایل نداشتن خاک خوب برای کشت این محصولات و آب و هوای مناسب برای پرورش این سبزیجات و میوه های ایرانی، تجربه این محصولات کشاورزی را دوست دارند، البته با توجه به روابط خوب اقتصادی تهران و مسکو، تجارت و صادرات سبزیجات و میوه به روسیه چندان مشکل نیست اما باید در صادرات محصولات به میل و ذائقه مردم روسیه توجه داشته باشید تا بتوانید برای صادرات سبزیجات و میوه به روسیه بهترین کالا ها را انتخاب کنید تا در روسیه و بازار های مسکو هم فروش داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>