اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت

خوش خلقی در تجارت:
یک تاجر برای موفقیت در عرصه کسب و کار خود نیاز به برخی تکنیک ها و رفتارها دارد که اگر آن ها را رعایت نکند به سختی می تواند به عنوان یک تاجر موفق شناخته شود. یکی از مهم ترین خصیصه های رفتاری یک تاجر موفق، خوش خلقی است.

موانع خوش خلقی:
همه انسان ها در حالت عادی اخلاق خوش و متعادلی دارند. اما برخی عوامل مانند استرس ها، نگرانی ها، به هم ریختگی ها و … خوش خلقی طبیعی انسان را از بین می برند.

با وجود اینکه استرس ها و حالت های بحرانی برای یک تاجر بیشتر از هرکس دیگری وجود دارد، اما در متون دینی ما خوش خلقی برای تاجران، بیشتر مورد تأکید قرار گرفته است.

خوش خلقی باید یک خصلت جدایی ناپذیر از مؤمن باشد و باعث وسعت در رزق و روزی می شود. برخی از افراد هستند که لبخند به سختی بر لبانشان نقش می بندد و توقع دارد در زندگی خود نیز موفق باشند.

غم و اندوه های پسندیده:
هیچ غم و غصه ای غیر از غم و غصه ای که بین بنده و خدای خودش باشد، در این دنیا جا ندارد. خداوند این دنیا را برای غم و اندوه نیافریده است.

انسان در هر حالتی باید خوش خلق باشد و این خوش خلقی در زمان فقر و نداری بیشتر فضیلت دارد. بسیاری از مردم که فقر خود را ابراز می کنند به این سبب است که روزی دهنده اصلی را فراموش کرده اند و چشم امید به دیگر مردم دوخته اند؛ در حالی که اگر در زمان فقر نیز با خوش خلقی و عزت نفس زندگی کنند، به زودی از طرف روزی دهنده اصلی روزی خود را دریافت می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>