اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ثروت

باور های ثروت ساز را در تجارت داشته باشید:
اینکه برای شروع نکردن تجارت خود بهانه بیاورید فقط برای خود شما ضرر می شود و خیلی ساده و به زبان خودمان دودش به چشم خودتان می رود، با ساختن باور های ثروت ساز توکل کرده و مسیر تجارت خود را آغاز کنید.

سه گروه با باورهای ذهنی متفاوت وجود دارند:
یقین دارم که پول در تجارت است:
گروه اول می گویند من چند جلسه با آراد بودم، همایش ها را شرکت کردم، جلسات حضوری را رفتم، با افراد مختلف صحبت کردم و فهمیدم که می توانم تاجر شوم و شروع به کار می کنند.

یقین دارم، ولی چه زمانی جواب می گیرم:
عده ای می گویند من باور کردم که می توانم تاجر شوم اما وقت ندارم، سرمایه ندارم و بهانه های مختلف دیگری می آورند، یعنی من فهمیدم که پول در تجارت است ولی یک بهانه ای دارم که کار را انجام ندهم که برای این افراد هم راهکار وجود دارد.

ولی آیا واقعاً جواب می گیرند و موفق می شوند؟ این ها قبول دارند که تجارت خوب است ولی همیشه می‌گویند بقیه مردم موفق می شوند ولی آیا من هم موفق خواهم شد؟

شک دارم، اگر جواب ندهد چه کار کنم؟
گروه سوم هم می گویند ما شک داریم، حالا به تجارت، اقتصاد ایران، به خودشان یا هر چیز دیگری شک دارند. پیشنهاد ما برای این گروه این است که اگر شک دارید با حداقل ها شروع کنید، حداقل ها شما را به یک حداقلی می رسانند.

پس آنهایی که شک دارند با حداقل ها شروع کنند که بعد از تقریباً 3 یا 4 ماه تمامی شک هایتان از بین می‌رود، باید خودتان لمس کنید تا بتوانید از این مسیر پول بگیرید.

چگونه می توان از هیچی ثروتمند شد؟
اکثر مردم ایران نمی دانند که با پول هایشان چه کار کنند، ما آرادی ها اعتقاد داریم که بازارهای تجاری خیلی زیادی در ایران وجود دارد که در واقع شما هیچ پولی دستتان نیست.

مثلا یک میلیون تومان می گذارید و 20 میلیون تومان می گیرید یا 20 میلیون تومان می گذارید و 100 میلیون تومان می گیرید، اکثر مردم اطلاعات زیادی ندارند و فقط پول ها را در بانک ها و جاهای مختلف سرمایه گذاری می کنند اما افراد دیگری مثلاً ماشین خریداری می کنند و سود زیادی نصیبشان می شود.

یعنی خیلی از مردم نمی دانند که با 200 میلیونشان چه کاری می توان انجام داد برای همین آن را در بانک می گذارند ولی عده دیگری فهمیدند که مثلا با پولشان می توانند ماشین خریداری کنند و سود بیشتری نصیبشان شود.

ولی افرادی هم هستند که به این درصدهای کم راضی نمی شوند و می گویند راه های دیگری هم در ایران وجود دارد که بتوانند سود بیشتری به دست بیاورند.

پس این نکته هم خیلی مهم است، شاید شنیده باشید که می گویند پول در ایران است فقط باید آن را جمع کنید و این دو حالت دارد یا این حرف یک شعار است و دروغ می باشد و یا راست است و اگر راست است پس روش و تکنیکش چیست؟

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>