اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت

اسباب نیاز مسیر تجارت:
همه انسان ها برای شروع کارهای بزرگی که در آن هیچ تجربه ای ندارند، باید یک راهنما و مشاور دلسوز داشته باشند. اگر انسان وقت زیادی صرف کند تا چنین کسی که بتواند به او اعتماد کند را بیابد، نیمی از موفقیت را به دست آورده است.

نیاز به راهنما در تجارت بیش از هر کار دیگری حس می شود؛ چرا که تجارت، قواعد بسیاری دارد که اگر به درستی به آن ها عمل نشود، شکست سختی برای انسان رقم خواهد زد که چه بسا آثار آن تا پایان عمر و بلکه نسل ها باقی بماند.

برای ورود به عرصه تجارت، بعد از دریافت راهنمایی ها و آشنایی با قواعد، باید مسیری که می خواهید در آن قدم بردارید را انتخاب کنید. اگر نوع فعالیت تجاری یا محصولی که می خواهید در زمینه آن فعالیت کنید را انتخاب نکرده اید، هنوز وارد تجارت نشده اید. بسیاری از افراد هستند که ماه ها در مجموعه آراد حضور دارند و رفت و آمد می کنند اما هنوز آغاز نکرده اند.

پیش نیازهای تجارت:
برای شروع تجارت باید پیش نیازها را فراهم کرد که دو مورد آن گذشت. پیش نیازهایی که امروز برای تجارت وجود دارد، تفاوت های زیادی با گذشته کرده است. منظور از گذشته می تواند حتی پنج سال پیش باشد. جهش در پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا قواعد، روز به روز تغییر کند.

دسترس پذیری:
یک تاجر باید در دسترس باشد تا مشتری بتواند او را پیدا کند و با او ارتباط برقرار کند. مشتریان امروزی محصولات و فروشندگان آن ها را در اینترنت پیدا می کنند. بنابراین شما باید یک مغازه و ویترین در اینترنت داشته باشید تا دیده شوید. شما اگر محصول گران بهایی را به قیمت پایینی عرضه کنید اما مشتری نتواند شما را پیدا کند، هرگز آن محصول به فروش نخواهد رسید. تاجری موفق تر است که بیشتر دیده شود و مشتری راحت تر بتواند با او ارتباط برقرار کند.

قدرت بیان خوب:
مواردی که بیان شد از واجبات و ضروریاتی بود که هر تاجری باید آن ها را دارا باشد. داشتن بیان خوب اگرچه برای یک تاجر ضروری نیست اما می تواند موفقیت او را دو چندان کند. البته کم نیستند افرادی که بدون بیان خوب و مناسب توانسته اند به سودها و موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند. وجود چنین افرادی تأیید می‌کند که اگرچه بیان خوب تأثیر گذار است اما ضروری نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>