اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ضایعات اهن

تجارت ضایعات آهن آلات:
همانطور که مشاهده می کنیم ضایعات آهن آلات نه تنها در مراکز صنعتی بلکه در محیط های مسکونی هم به وفور یافت می شود. عده ای از افراد با جمع آوری آهن آلات قراضه و به درد نخور از منازل سود زیادی به دست می آوردند. شاید خیلی قابل باور نباشد اما این روزها تجارت ضایعات آهن آلات به یک کسب و کار پرسود تبدیل شده است.

جمع آوری ضایعات آهن آلات توسط عده ای با وسایل نقلیه ساده در میان مناطق مسکونی انجام می شود اما به همین بخش خلاصه نمی شود و راههای دیگری هم برای خرید ضایعات وجود دارد.

به عنوان نمونه کارخانه بزرگی را در نظر بگیرید که نمی تواند از ضایعات خود استفاده مفیدی داشته باشد بنابراین این مواد را در طی مزایده ای به کارخانه های ذوب و یا خریداران خرد ضایعات می فروشد.

تجارت ضایعات آهن آلات از کجا آغاز می شود؟
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گونه آهن آلات و ضایعات به انبارهای دپوی قراضه منتقل می شود و در آن محل جداسازی و دسته بندی می شوند و بر اساس کاربردهای متفاوتشان به مراکز مشخص ارسال می‌شوند.

خیلی از این افراد کار خود را با ضایعات نان خشک آغاز کرده اند و حالا سرمایه دارهایی هستند که انبارهای مختلف ضایعات آهن را مدیریت می کنند.

تجارت ضایعات آهن آلات حالا دیگر شکل و شمایل دیگری به خود گرفته است و از مدل کسب و کار کاذب به یک تجارت پرسود و حرفه ای تبدیل شده است.

این روزها دیگر آهن فروشان از سرمایه دار ترین اغشار جامعه هستند که با بالا وپایین کردن قیمت آهن، سودهای چند میلیونی به دست می آوردند.

ضایعات آهن در واقع همان آهن آلات فرسوده و بلا استفاده هستند که تا چندین سال پیش خیلی با ارزش نبودند اما امروزه به دلیل افزایش مصرف فولاد و مواد فلزی در صنعت، به کالایی پر ارزش تبدیل شده اند که بین فعالان این بخش دست به دست می گردند.

در این میان بازار قراضه های فولادی از همه گرم تر است و از بازار جهانی برخوردار است. تجارت ضایعات آهن‌آلات از آنجایی آغاز شد که این ماده به عنوان ماده اولیه کشورهای صنعتی اهمیت زیادی پیدا کرد به طوری که اگر نباشد چرخ خیلی از صنایع مهم کشور می خوابد.

این آهن آلات قراضه بازیافت شده و در خط تولید کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در شرایطی که در کشور ما این ضایعات در کوره ذوب شده و مورد استفاده قرار می گیرند، خیلی از کشورهای صنعتی آن را به صورت پودر در آورده و در صنایع قطعه سازی به کار می برند. تجارت ضایعات آهن آلات این روزها بازار گرمی دارد که این کالا را به محصولی برای صادرات به کشورهای همسایه تبدیل کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی فردوسیان:
با سلام برای صادرات ضایعات ریلی در سطح بین المللی خارج از ایران به کلیه کشورهای مقصد در خدمتتون هستم . شرکت تعاونی نصرت شهرضا
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

علیار تاریزاده:
سلام میخوام ضایعات واردم کنم لطف راهنماییم کنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>