اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قانون تجارت

قانون تجارت را بدانید:
قانون بازرگانی مجموعه ای از قوانین تجارت و شاخه ای از قوانین مدنی است که با موضوع هایی مرتبط با حقوق خصوصی و حقوق عمومی سروکار دارد.

قانون تجارت، به دو حوزه مشخص می پردازد:

  1. تعیین ماهیت بازرگانی از طریق قوانین شراکت، شرکت و ورشکستگی.
  2. تنظیم معامله های بازرگانی به واسطه قوانین قرار داد.

تاریخ این نوع قوانین به قرن ها پیش باز می گردد که اعضا متعهد می شدند به یکدیگر وفادار بمانند. قانون تجارت از مشکلات مربوط به تجارت و مشاجره های قانونی جلوگیری می کند.

در نظر قانون، هر گونه تجارتی اصول خاص خود را دارد. بی تردید شروع تجارت مستلزم کاغذ بازی و تشریفات اداری است و همه موارد باید به صورت رسمی ثبت گردد.

خرید و فروش کار ساده ای نیست. قوانین متعددی درباره چگونگی تولید محصول و فروش آن وجود دارد. از شرایط کاری در کارخانه و توزیع تجهیزات تا کنترل قیمت ها همه و همه قوانین خاص خود را دارد. قانون بازرگانی تعیین می کند که چگونه شرکتی محصول تولید کند و آن را به فروش برساند.

تجارت، مستلزم تنظیم قرارداد است. در قرارداد هر چیزی از جمله توافق برای خرید تا توافق برای فروش محصول ذکر می شود. قانون بازرگانی از حقوق عرفی نشات می گیرد و حقوق عرفی در هیچ جایی ثبت نمی شود و غیر مدون است.

قانون تجارت را بدانید و توجه داشته باشید زمانی که محصولی تولید شد قطعا باید از سودآوری و انحصاری بودن آن محصول اطمینان حاصل کنید.

وکلا در هر شرایطی به تجارت کمک می کنند. زمانی که تجارت با مشکلاتی مانند ورشکستگی روبه رو می‌شود، تنها وکلا می توانند چاره ای برای آن بیندیشند. وکلای تجاری می توانند به مشتریان مشاوره دهند و آن ها را از مزایا و معایب عملکرد هایشان آگاه سازند.

بیشتر تجارت ها معمولا تمایل دارند توسعه یابند و سهم زیادی از بازار را از آن خود کنند. قانون تجارت را بدانید؛افرادی که می خواهند بیشترین سود عاید شرکت شان شود و با محصولاتشان نبض بازار را در دست گیرند باید از قانونی بودن مسیر خود اطمینان حاصل کنند.

در این متن با تعریف قانون تجارت آشنا شدیم. همچنین نکات مهمی را درباره قوانین بازرگانی به اختصار بیان کردیم. وامیدواریم که این نکات به ظاهر ساده را در تجارت و کسب و کار خود به کار گیرید و توانسته باشیم سهم اندکی در موفقیت شما داشته باشیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>