اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موفقیت

راز موفقیت در تجارت چیست؟
اداره کردن تجارت روشی خلاق، انعطاف پذیر و چالش برانگیز است تا بتوانید در آینده رئیس خود شوید و آینده خود را ترسیم کنید. تصمیم گیری برای تبدیل شدن به یک فرد موفق در تجارت شجاعت، عزم و دوراندیشی را می طلبد. با ما همراه باشید تا شما را با راز موفقیت در تجارت آشنا کنیم.

راز موفقیت در تجارت:
آیا راهی برای تعیین اینکه آیا می توانید یک فرد موفق در تجارت باشید، یا بهتر است که برای شخص دیگری کار کنید؟ افسوس که هیچ فرمولی یا راز موفقیت در تجارت وجود ندارد. با این حال، بیشتر افراد موفق این ده ویژگی را به اشتراک می گذارند. بررسی کنید که آیا هرکدام از آنها را دارید؟

  • به موفقیت فکر کنید. برای رسیدن به نوع موفقیتی که می خواهید، باید خیلی بزرگ آرزو کنید. هر داستان موفقیت با رویاهای بزرگ شروع می شود. شما باید رویاهای بزرگ برای خود داشته باشید - که می خواهید فردی ثروتمند و مشهور باشید. شما باید دید روشنی نسبت به آنچه می خواهید به دست آورید داشته باشید.
  • کارآفرینان موفق دارای نگرشی از صراحت و ایمان هستند که اگر می توانید به سادگی آن را به عنوان اولین قدم در مسیر تجارت تصور کنید. معلمان مدیریت به ما قدرت تجسم را یاد داده اند - خود را در ذهن خود مشاهده می کنید که رویاهایتان را تحقق بخشیده است. اگر می خواهید ثروتمند شوید، خود را در محیطی مجلل که دارای حساب بانکی زیادی است، تصور کنید. و روند پیش بینی موفقیت برای شما باید یک فعالیت ثابت باشد!
  • نسبت به آنچه انجام می دهید پرشور و مشتاق باشید. اشتیاق به تجارت راز موفقیت در تجارت است. شما یک تجارت را شروع می کنید تا بخش یا بخشی از زندگی خود را تغییر دهید. برای دستیابی به این تغییر، شما نیاز به ایجاد یا کشف یک اشتیاق شدید و شخصی دارید تا شیوه ها را تغییر دهید و زندگی کنید.
  • بر نقاط قوت خود تمرکز کنید. هریک از ما نقاط قوت و ضعف خود را داریم. برای موفقیت در تجارت، باید نقاط قوت خود را شناسایی کرده و روی آن متمرکز شوید. برای مثال در تجارت، اگر می دانید شم بازاریابی خوبی دارید، از این قدرت استفاده کرده و از آن استفاده کامل کنید. در مناطقی که ممکن است در آنها ضعف دارید، در این زمینه از دیگران کمک بخواهید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>