اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات روغن کنجد و فرآوردهای کنجد به روسیه:
صادرات روغن کنجد مواد اولیه فرآورده های کنجدی وارداتی است. کنجد از افغانستان، پاکستان و سومالی وارد کشور می شود و از کنجد وارد شده ارزش افزوده ایجاد می شود و در قالب محصول جدید، صادر می‌شود.

کنجد

فرآورده های کنجدی از جمله روغن کنجد به بسیاری از کشورها مانند روسیه، عراق، کشورهای آسیای میانه و حتی اروپا صادر می شود.

روسیه پهناور ترین کشور جهان با داشتن 14 مرز زمینی و اتصال به دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک جزء 5 قدرت برتر اقتصادی، نظامی و سیاسی جهان است.

پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگ ترین شهر اروپا است. وطن اصلی کنجد، هندوستان بوده که از آنجا به سایر نقاط دنیا راه یافته است. هندی ها بیش از سایر ملل به خواص و اثرات معجزه آسای کنجد آشنایی دارند. و آن را عامل زیاد کننده قدرت و افزایش طول عمر می‌دانند.

صادرات روغن کنجد و فرآوردهای کنجدی:
روسیه بازار نسبتا بکر و بزرگی است و خیلی از تجار ایرانی مایل به صادرات به روسیه هستند. اما پیچیدگی های بازار روسیه، لزوم حضور فیزیکی، هزینه های بالا و عدم دسترسی به اطلاعات دقیق و موثق، مانع حضور موفق تجار می شود.

کنجد گیاهی یک ساله است که ارتفاعش بالغ بر یک متر، قسمت فوقانی ساقه اش پوشیده از کرک است. میوه این گیاه کپسولی شکل بوده که محتوای دانه های کوچک کنجد می باشد.

دانه های کنجد به سبب دارا بودن روغن، جزء دانه های روغنی محسوب می شود. در حال حاضر در ایران از کنجد برای پخت انواع نان، شیرینی، تهیه ارده،

کنجد

حلوا شکری، حلوا ارده و روغن کنجد استفاده می شود. صادرات روغن کنجد در سال 96 حدود یک تن بوده است. استان یزد، قطب تولید فرآورده های کنجدی کشور به شمار می رود.

ارده، روغن ارده، روغن کنجد، حلوا ارده و انواع شیرینی های کنجدی از مشتقات با ارزش غذایی بالای دانه‌های گیاهی کنجد هستند.
از روغن کنجد در انواع محصولات جانبی ازجمله شیرینی ها و بیسکویت ها استفاده می شود. به دلیل اینکه پایه این روغن گیاهی است روغنی بسیار مقوی به شمار می رود. به عبارتی در حال حاضر در کشور ایران از این محصول در پختن انواع نان، شیرینی، حلوا شکری، تهیه ارده، حلوا ارده و روغن کنجد استفاده کرد.

لازم است بدانید که روغن کنجد به بسیاری از کشورها از قبیل روسیه، عراق، کشورهای آسیای میانه و حتی اروپا نیز صادر می شود. صادرات روغن کنجد و فراورده های کنجد به روسیه در سال 1396 به حدود یک تن رسیده است.

کنجد

در این مقاله می خواهیم صادرات روغن کنجد و فراورده های کنجد به روسیه را بررسی کنیم. اما قبل از آن لازم است بدانید که کنجد یکی از مهم ترین محصولات تولیدی کشور هند بود که از این کشور به سایر نقاط جهان راه یافته است.

مردم کشور هند نسبت به بقیه ملل به خواص معجزه آسای کنجد پی برده اند و این محصول را یک عامل مهم در افزایش طول عمر می دانستند.

کنجد، یک گیاه یک ساله می باشد که ارتفاع آن بیشتر از یک متر است و قسمت بالایی ساقه آن از کرک پوشیده شده است. دانه های کنجد به دلیل داشتن روغن، دانه های روغنی به شمار می آیند. لازم به ذکر است که استان یزد، مهم ترین استان تولید کننده فراورده های کنجدی محسوب می شود.

کشورهای افغانستان، پاکستان و سومالی از جمله کشورهای وارداتی این محصول به کشور ایران هستند که از محصول وارد شده ارزش افزوده وارد می شود و در یک قالب جدید صادر می شود.

قبل از پرداختن به موضوع صادرات روغن کنجد لازم است بدانید که کشور روسیه، پهناورترین کشور جهان می‌باشد که در شمال اوراسیا واقع شده است و با دریاهای خزر، سیاه، بالتیک و اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی مرز آبی دارد.

زبان رسمی این کشور، زبان روسی است و پایتخت آن و همچنین بزرگ ترین شهر اروپا، شهر مسکو می‌باشد که در بخش اروپایی کشور قرار گرفته است.

بازار روسیه نسبتا بزرگ است و بسیاری از تجار ایرانی قصد صادر کردن محصول خود به کشور روسیه را دارند اما به دلیل شرایط حضور فیزیکی افراد، پیچیدگی های موجود در بازار روسیه، هزینه های بالا و عدم دسترسی به اطلاعات، مانع حضور موفق تجار می گردد.

صادرات روغن کنجد و فراورده های کنجد به روسیه:
همان طور که گفته شد روغن کنجد، یکی از فراورده های کنجد می باشد که به بسیاری از کشورها از قبیل روسیه، عراق، کشورهای آسیای میانه و حتی اروپا صادر می گردد.

با توجه به این که پایه روغن کنجد، گیاهی است این روغن بسیار مقوی می باشد و در انواع محصولات جانبی از قبیل شیرینی ها، بیسکویت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن کنجد

به عبارتی در حال حاضر در کشور ایران از این محصول در پختن انواع نان، شیرینی، حلوا شکری، تهیه ارده، حلوا ارده و روغن کنجد استفاده کرد. لازم است بدانید که روغن کنجد به بسیاری از کشورها از قبیل روسیه، عراق، کشورهای آسیای میانه و حتی اروپا نیز صادر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی اکبر صالحی:
با سلام من تولیدکنندو درزمینه ی روغن کنجد تجارت هم میکنم . برای صادرات به روسیه چه باید کرد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمود:
سلام در اصفهان کارگاه روغن گیری داریم و حاضر به همکاری با مجموعه ها جهت روغن گیری به صورت کارمزدی با تناژ بالا هستیم درصد بالای روغن و سرعت در تحویل و کیفیت در درصد روغن از خصوصیات کارگاه ما است
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>