اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نئو (NEO) یک ارز رمزنگاری شده ی نسبتا جدید است، اما نباید آن را بخاطر تازه وارد بودنش نادیده گرفت. کوین NEO به عنوان پاسخ چین به اتریوم در نظر گرفته شده است. در این بررسی، ما در مورد همه چیز، از چگونگی کار کوین NEO تا پتانسیل های این کوین بحث خواهیم کرد. NEO یک پلت فرم بلاکچین و همچنین یک ارز رمزنگاری شده برای ایجاد یک اقتصاد دقیق است که انتقال داده های بین المللی و دیجیتال را بین کاربران تسهیل می بخشد. هدف اولیه NEO استفاده از قراردادهای هوشمند و دیجیتال غیر متمرکز و تبدیل شدن به نماینده توزیع، از دارایی های دیجیتال بوده است (به عنوان مثال، پرداخت اجاره با استفاده از یک قرارداد هوشمند که یک بار در ماه به صورت خودکار چک می نویسد و ارسال می کند). NEO در چین مستقر است و با مکانیسم dBFT کار می کند که تأیید سریع معاملات را به همراه دارد.

تاریخچه کوین NEO
تاریخچه کوین NEO جالب است. این شرکت در ابتدا در سال 2014 با اسم «AntShares» راه اندازی شد. در عرضه اولیه این کوین (ICO)، در شانگهای، این پروژه مبتنی بر بلاکچین بیش از 5/1 میلیون دلار به دست آورد و همچنین در چارچوب بلاکچین جهانی OnChain توسعه یافت. Antshares خیلی زود در میان معامله گران در بازار کریپتوکارنسی چین به عنوان رقیب اتریوم شهرت یافت. با این حال، بازار جهانی را زیاد تحت تأثیر خود قرار نداد. برای حل این مسئله، تیم توسعه AntShares تصمیم گرفت تا آن را به عنوان NEO بازنویسی کند. NEO اولین پلت فرم بلاکچین غیر متمرکز و ارز رمزنگاری شده منبع باز است که در چین راه اندازی شد.
در عرض چند ماه پس از تغییر برند، NEO جزء 10 کوین برتر بزرگ ترین اکسچنج های جهان شد. تعجب آور بود که موتورهای جستجو به یکباره با حجم وسیعی از سوالاتی مانند کوین NEO چیست؟ و ارز رمزنگاری NEO چیست؟ رو به رو شدند.

بنیانگذار کوین NEO چه کسی است؟
NEO توسط Da HongFei در فوریه 2013 بنیانگذاری شد. کوین NEO همچنین توسط یکی دیگر از بنیانگذاران و توسعه دهندگان آن به نام Erik Zhang پشتیبانی می شود.

عرضه کل کوین NEO
در مجموع 100 میلیون NEO در بلاک اصلی ایجاد شده و با توجه به مکانیزم توزیع آن، عرضه شده است. مقدار کل کوین های NEO ثابت است و نمی تواند افزایش یابد. در ابتدا، 100 میلیون NEO به دو دسته تقسیم شدند. 50 میلیون NEO از طریق ICO فروخته شد و به سرمایه گذاران اولیه داده شد. 50 میلیون باقیمانده NEO توسط "شورای NEO" رزرو شده است تا بتوان عرضه آن را در طی گذر زمان مدیریت کرد.

توزیع NEO
در تاریخ 16 اکتبر سال 2017، عرضه کوین NEO به پایان رسید و 50 میلیون NEO آزاد شد. توزیع کوین NEO منتشر شده به شرح زیر است:

10 میلیون NEO به توسعه دهندگان NEO و اعضای شورای NEO داده شد.
10 میلیون NEO به عنوان انگیزه برای توسعه دهندگان در اکوسیستم NEO تعیین شد.
15 میلیون NEO برای سرمایه گذاری در پروژه های توسعه بلاکچین NEO اختصاص داده شده است.
15 میلیون NEO برای روز مبادا کنار گذاشته شده است.
در حال حاضر 65 میلیون کوین NEO در گردش وجود دارد و همچنین به نظر نمی رسد که استفاده از NEO بیش از 15 میلیون توکن در سال باشد.

چگونه کوین NEO ماین می شود؟
وقتی افراد سعی می کنند که چگونگی ماین NEO را بفهمند از اینکه این کوین غیرقابل ماین کردن است نا امید می شوند. قضیه از این قرار است که هرچه شما NEO بیشتری داشته باشید، GAS بیشتری به دست می آورید (GAS توکن مورد نیاز برای اجرای شبکه است)
با گذشت زمان چند سال طول خواهد کشید تا مقدار GAS به 100 میلیون ظرفیت کامل خود برسد. همانطور که NEO به طور کامل از قبل تهیه شده است، دارندگان NEO فقط هزینه های مربوط به معاملات را دریافت می کنند.

NEO چگونه کار می کند؟
NEO یک رویکرد ترکیبی برای فناوری بلاکچین خود درنظر گرفته است. در حالی که NEO از بلاکچین خود استفاده می کند، نحوه انتقال دارایی ها متفاوت است. NEO دارای دو توکن رمزگذاری است:

  • NEO - قبلا به عنوان (AntShares (ANS نامگذاری شده بود.
  • GAS - قبلا به عنوان (AntCoins (ANC نامگذاری شده بود.
  • توکن NEO با امنیت کامل عمل می کند و مانند سهام در شرکتهاست. این توکن در ایجاد بلوک، تغییرات شبکه، مدیریت شبکه و سایر نیازها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • توکن GAS به عنوان سوختی برای بلوک NEO عمل می کند. بر خلاف NEO، GAS با ضریب 8^10/1 قابل تقسیم است. GAS برای تخصیص منابع، هزینه های شبکه و همچنین برای عملیاتی مانند ارائه انگیزه برای حفظ بلاکچین و اجرای قراردادهای هوشمند و DApps استفاده می شود.

امکانات کوین NEO
بر خلاف بیت کوین و اتریوم، که الگوریتم اجماع اثبات کار (POW) را اتخاذ کرده اند (که عامل محدود کننده ای است که انرژی بسیار زیادی را مصرف می کند) NEO از مکانیسم اجماع dBFT استفاده می کند که از معاملات بیشتری در یک زمان پشتیبانی می کند. در مقایسه با 15 تراکنش در ثانیه ی اتریوم، NEO تا 10٬000 تراکنش در ثانیه را پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های کلیدی کوین نئو: NeoFS و NeoQ می باشد. سرویس NeoFS اجازه ذخیره سازی غیر متمرکز را به شما می دهد. NeoFS مانند یک dropbox به حساب می آید. مکانیزم رمزنگاری مبتنی بر شبکه NeoQ مسئله هایی را ایجاد می کند که توسط رایانه های کوانتومی قابل حل نیست. یکی دیگر از ویژگی های مهم کوین NEO این است که بر خلاف دیگر ارزهای رمزنگاری شده قابل تقسیم نیست؛ کمترین واحد آن همیشه ثابت خواهد بود. بر خلاف اتریوم، که تنها با زبان برنامه نویسی Solidity پشتیبانی می شود، NEO توسط زبان های برنامه نویسی متعددی مانند Java، Python و #C پشتیبانی می شود.

لیست ICO های کوین NEO
پروژه هایی وجود دارند که NEO قصد پیاده سازی آن ها را دارد. توجه داشته باشید که برخی از این ICOها در نقشه راه کوین NEO ممکن است در بلاکچین NEO اجرایی شود.

  • ICOهای انجام شده: Zeepin، Thecky، Qlink، Trinity وOntology
  • ICOهای آینده: NEO: NEX، YouPayGo، PeerAtlas، Apex، Thor، و Narrative

نقشه راه NEO، پتانسیل های آینده
همانطور که از لیست ICOها مشخص است، پروژه های بسیار خوبی در راه است. اگر چه اکثر تمرکز NEO بر روی ICO ها می باشد، اما نقشه راه NEO نقاط قوت دیگری نیز دارد. NEO به طور پیوسته در حال توسعه و پیشرفت می باشد و به تازگی در حال توسعه «شبکه هستی شناسی» است (مکانیسم امنیتی که از انطباق و شفافیت برای تقویت اقتصاد هوشمند NEO و همچنین پلتفرم موجود خود استفاده می کند)

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>