اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با معرفی شبکه ی غیر متمرکز خودش به نام شبکه Ton، ورود خود را به دنیای ارزهای رمزنگاری شده و بلاک چین اعلام کرد. شبکه تان (Ton) قابلیت های متعددی دارد که بنا به دلایل متعدد قانونی، انتشار نسخه آزمایشی این شبکه به تعویق افتاد و از سال به انتهای سال 2019 انتقال یافت. ناگفته نماند که بنا به گفته مدیران تلگرام، نسخه اصلی شبکه Ton امسال یعنی 2020 منتشر می شود.

شبکه Ton قادر است تا میلیون ها کاربر خود را به صورت همتا به همتا به یکدیگر متصل کند و در این راستا، این اولین پیام رسان خواهد بود که زیرساخت خود را به این شکل ارتقا می دهد. تلگرام تا سال 2018 دارای 180 میلیون کاربر بود و روزانه 500 هزار نفر به آن ملحق می شدند. در آن زمان، روزانه بالغ بر 70 میلیارد پیام در شبکه توزیع شده تلگرام ارسال می شد. همان طور که قبلا اشاره کردیم، شبکه Ton می بایست در سال 2018 منتشر می شد که اگر این اتفاق می افتاد، تبدیل به یک پلتفرم پرسرعت، مقیاس پذیر و کاربرپسند با استفاده از بلاک چین و ارز رمزنگاری شده می شد و شبکه Ton کاربردی ترین کریپتوکارنسی می شد.

شبکه Ton چیست؟
شبکه Ton با استفاده از بلاک چین چندگانه خود قادر است میلیون ها تراکنش در ثانیه را به طور ایمن انجام دهد. زمانی که یک بلاک چین شبکه Ton بیش از حد بزرگ شود، برای افزایش ظرفیت خود، به صورت خودکار به دو بخش تقسیم می شود. تمامی بلاک چین های شبکه Ton قادرند به سرعت اطلاعات را با استفاده از یک سیستم مسیریابی هوشمند انتقال دهند. شبکه Ton برای انتقال وجوه در کسری از ثانیه، از کانال های پرداخت مستقیم استفاده می کند و برخلاف بلاک چین های قدیمی، گره های پردازش شبکه Ton با حداکثر بهره وریِ خود کار می کنند. هر بلوک در بلاک چین می تواند کارکرد مستقلی داشته باشد و این موضوع، ساختار شبکه را بسیار انعطاف پذیر می کند.

شبکه Ton به راحتی می تواند میلیون ها کاربر و هزاران برنامه غیرمتمرکز را به هم مرتبط کند. البته باید بگوییم با این که شبکه Ton سیستم بسیار پیشرفته ای است و انجام بسیاری از کارها را برای کاربران ساده می کند، اما متأسفانه این شبکه به دلایل امنیتی و قانونی قادر به رونمایی نشد. اما در انتهای سال 2019 نسخه دمو یا بتای شبکه Ton ایجاد شد و حتی کاربران دارای کیف پول های Ton شدند. در آینده باید دید که در نسخه اصلی شبکه Ton چه تغییر و تحولاتی را شاهد خواهیم بود. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>