اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برند

تأثیر برندسازی در تجارت:
اولین هدف و استراتژی ما این است که مشتری به سمت شما کشیده شود. ما به دنبال این نیستیم که شما به سمت مشتری بروید. در روش های مرسوم، این معمول است که به سراغ مشتریانی در کشورهای مختلف برویم و از آن ها بخواهیم که جنس ما را بخرند.

در روش های بازاریابی داخلی هم فروشنده به سراغ مشتری می رود که این کار، هم در دنیا و هم در ایران مرسوم است. اما روش و استراتژی ما در آرادبرندینگ دقیقا برعکس است و اگر می توانیم نتیجه بهتری بگیریم، به خاطر همین خلاف جریان شنا کردن است. ما کاری می کنیم که کسانی که به دنبال محصول هستند، به سراغ شما بیایند.

نقش اینترنت در تجارت امروز:
بارها این نکته را مطرح کردیم که هر کسی به دنبال کالایی باشد، مجبور است به اینترنت مراجعه کند. اگر امروز اینترنت را از شما بگیرند، برای خرید کالا واقعا به بن بست می خورید و برای پیدا کردن تامین کننده باید هزینه زیادی بپردازید. در ضمن، همیشه با واسطه هایی درگیر خواهید بود که چندان معتبر و حرفه ای نیستند.

اما اینترنت فرصت های تجاری بسیاری به شما می دهد و در اصل، به همین دلیل توسعه پیدا کرده است. تجارت اینترنتی به همین دلیل رشد کرده و تفاوتش با تجارت سنتی هم به همین دلیل است.

بازاریابی محتوا محور چیست؟
وقتی می گوییم هدایت مشتری به سمت شما محتوامحور است، یعنی چه؟
یعنی رفتار مخاطب را براساس نوع جستجوهای او تشخیص می دهیم و خود این هم مهم است که چگونه تشخیص بدهیم، چون اگر غلط تشخیص بدهیم، بی فایده است. تشخیص می دهیم که مخاطبان شما چه رفتاری دارند، چقدر جستجو می کنند، برای چه جستجو می کنند و چگونه جستجو می کنند.

تیم فنی ما این موارد را جمع بندی می کند و بعد، براساس همین سیستم و الگوی رفتاری جایگاه سایت شما را در گوگل بالا می بریم، تا دیده بشوید و مخاطبان تان با جستجو در اینترنت بتوانند شما را پیدا کنند.

چنین کاری در تمام دنیا مرسوم است و مجبورند برای جذب مخاطب این کار را بکنند. البته مرسوم بودنش موضوعیت ندارد، بلکه چون ابزار بسیار ارزان قیمتی است و می توان از آن نتیجه گرفت، اهمیت دارد. به این ابزار که یکی از پایه های کار است، اصطلاحا content marketing می گویند.

اما باید بدانید که صرفا با content marketing نمی توانید نتیجه بگیرید، مخاطبان شما هم نمی توانند فقط با چنین چیزی به این نتیجه برسند که می خواهند با شما کار کنند، بلکه به عوامل دیگری هم نیاز است.

اعتمادسازی از طریق شبکه های اجتماعی:
بعد از اینکه مشتری به سراغ شما آمد، باید اعتماد او را جلب کنید. اگر این مشتری امروز از شما خرید نمی‌کند، باید او را در جایی نگه دارید تا از دست نرود؛ یعنی در شبکه های اجتماعی. همه مشتری های شما به شکل های گوناگون در شبکه های اجتماعی مختلف عضو هستند.

در ضمن، این مخاطبان باید بتوانند در شبکه های اجتماعی درباره شما مطالعه کنند و قدمت و توانمندی شما را ببینند. باید محتوا و عکس های اختصاصی خودتان را ببینند، شما را در کنار محصولتان ببینند، ویدئوهای اختصاصی شما را ببینند، این را ببینند که شما محصولتان را معرفی می کنید و واقعا در آن مجموعه تولیدی حضور دارید، این دیدن ها نتیجه بسیار متفاوتی دارد.

چگونه مانند تاجران حرفه ای رفتار کنیم؟
مخاطب پس از ورود به شبکه اجتماعی، می خواهد با شما ارتباط بگیرد و شروع به کار کند، اینجاست که ادبیات شما اهمیت پیدا می کند. مهم است که چگونه برای او FCO یا پروفرما صادر کنید، چگونه با او مذاکره کنید و چه کلماتی را به کار ببرید، کاتالوگ ها و کمپانی پروفایل شما چه شکلی باشد و بسیاری موارد دیگر که تقریبا 24 آیتم می شود.

در روش های اعتمادسازی، بارها گفتیم که طرز صحبت کردن و پاسخ دادن شما، حرفه ای و اصولی بودن رفتار شرکتی شما و ارائه داده های تخصصی، باعث می شود که مخاطب بتواند به شما اعتماد کند.

دوره General trading تمام شده و امروز دیگر کسی از عمومی بودن تجارت حرف نمی زند. امروز دنیا به دنبال کار کردن با افراد حرفه ای است و ما به شما یاد می دهیم که چگونه حرفه ای رفتار کنید.

تمام فرم های لازم را به شما می دهیم و تمام نکات رفتاری و مسائلی که باید بدانید، به شما می گوییم. این گونه نیست که مثلا بگوییم خودتان پروفرما تهیه کنید، بلکه همه چیز را طبق استانداردهای لازم در اختیار شما می گذاریم. همه این ها جزء خدمات ماست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>