اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات زباله: 
خیلی از محصولاتی وجود دارد که شما کار می کنید و برای این محصولات ارزش قائل هستید و آن ها را محصولات ارزشمندی می بینید اما جذابیت در آن است که صادرات خیلی چیزها به چشم ما نمی آید و ما به صادرات این محصولات توجهی نمی کنیم.

صادرات زباله

اول اینکه باید بدانید ما بدترین زباله هایی که در کشور داریم زباله های تر می باشد یعنی زباله هایی که مواد خشک پلاستیکی اش جدا می شود و مواد فلزی و هر نوع مواد قابل بازیافت آن جدا می شود و زباله تر باقی می ماند.

آیا واقعا در بدترین حالت می توان این کالا را صادر کرد؟ معمولا این کالا را به صورت فرآوری شده می توان صادر کرد. بعضی این کالا ها را به صورت کود تبدیل می کنند و بعضی این کالاها را با ماشین آلاتی به برق تبدیل می کنند و برقش را صادر می کنند ولی تبدیل آن به کود روش بسیار ساده ای است و خیلی از دوستان می توانند این کار را انجام دهند و هزینه های خیلی کمتری دارد و قابلیت صادرات دارد.

یک سری دیگر از زباله ها زباله هایی هستند که به صورت زباله های خشک یا نیمه خشک و یا زباله های درهمی هستند که ما خیلی به آن ها توجه نمی کنیم و خیلی روی این مسئله عدم توجهمان زیاد است.


در کشور به زباله های الکترونیکی توجهی نمی شود و این زباله ها مسیر بازیافتش هنوز داخل کشور ایجاد نشده است در صورتی که در کشورهای پیشرفته این زباله ها را به راحتی به مواد قابل بازیافت دیگری تبدیل می کنند که می تواند ارزش افزوده چند صد برابری برایشان ایجاد کند.


پس چنانچه کسی بخواهد کار کند می تواند روی زباله های الکترونیکی یا در واقع بر روی محصول بازیافت این زباله ها کار کند.

بعضی زباله ها مانند شیشه پلاستیک و … در داخل کشور کار می شود و ظرفیت های صادراتی خودشان را دارند. زباله های آهن و امثال اینها هم ظرفیت های خیلی خوبی دارند و خیلی توجهی به آن ها نمی شود.

صادرات زباله

در صادرات زباله ها ما زباله های دیگری داریم مثل پارچه، مثل زباله هایی که مربوط به چوب و خرده چوب است، زباله های صنایع که جایگاه خوبی در صادرات دارند.


ما در ایران متاسفانه خیلی روی بازیافت لاستیک کار نکرده ایم، در صورتی که لاستیک بسیار ارزش افزوده خوبی دارد و فرآوری آن بسیار سود آور است.


من نمی گویم دستگاه های فرآوری آن را خریداری کنید بلکه می گویم مشتریان خارجی آن را پیدا کنید و صادر کنید تا سود خوبی نصیبتان شود.

ما دنبال این هستیم برای شما فرصت های مختلف و بکری را در صادرات پیدا کنیم تا بتوانید از آن ها سود‌های خیلی کلانی کسب کنید. ما به دنبال این هستیم که شما تاجر های متفاوتی در آینده باشید با پول‌های زیاد!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیرحسین صالحی:
سلام ضمن خسته نباشید در مورد صادرات زباله به پاکستان مشاوره میخواستم با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

کیمیا اخباری :
سلام مطالب شما رو‌مطالعه کردم خیلی عالی بود .‌ بنده کارافرین و مدیریت مجموعه کیمیا پلیمر در رسته شغلی بازیافت اسیاب و مواد پلاستیکی و مجری طرح تفکیک از مبدا مدیریت سازمان پسماند شهرداری رشت می باشم . .اتفاقا در حال حاضر لاستیک داریم اما خریداری ندارند و با مشکلات زیادی مواجه هستیم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>